goedemorgen meiden, @sepi wij praten op de whatsapp niet met elkaar....alleen bij dringende zaken aangezien er meerdere geen whatsapp hebben.... wat vervelend van oma, hopelijk is ze snel weer thuis!! het klopt dat R. is overleden. vandaag is de begrafenis. hoe en wat is nog niet duidelijk afgelopen maandag hebben ze wel autopsie gedaan maar hebben we nog niks over gehoord geloof ik. @twinkle zie jij het zieten om het meeten bijv bij iemand thuis te doen? want dit werkt het fijnste voor de kids......nu heeft al iemand voorgesteld om dit bij haar ouders te doen en dit zou dan in maarssen kunnen zijn als iedereen het ziet zitten......ik weet niet precies waar jij woont maar als jij ook rondom utrecht zou wonen is natuurlijk bij jou thuis ook een optie...wat je zelf wilt roept u maar
hier ook al wel veel tijgeren... idd ook met 7 mnd s heeft het kruipen overgeslagen dus ben benieuwd of p dat wel doet straks
@ sepi wat vervelend dat oma wegloopt en je er achteraan moet fijn om te horen dat het wel goed gaat met de jongens @ mama dank je zondag 30 weken dus ga ik zo ook maar eens beginnen met de wasjes @ sasje dat begrijp ik hoor maar vind het zo jammer dat na 2,5 jaar zp een beetje vergeten lijkt terwijl we juist hier zoveel steun aan elkaar hebben gehad ik weet dat fb veel makkelijker is maar dit voelt gewoon goed en maarsen zou voor mij wel kunnen hie rthuis is niet zo handig want is op zaterdag geloof ik manlief komt zaterdag ochtend thuis en ligt dan op bed hahaha al die meiden en kids bij elkaar zal er dan van slapen weinig komen
ja de kakel kippen dan kun je niet slapen idd hihi... dan spreken we samen af op utrecht centraal samen met mama, en dan reizen we samen verder naar mom
ja maar ik denk dat er altijd wel iemand is die niet kan...als we het op de donderdag hadden gedaan kon smyltje geloof ik niet en pooh ook niet...
Hey lieve Twink, Denk aan je hoor.... En probeer ook hier te posten!! Sorry!!! Maar hoe is het nu met je??? HOe gaat het met het kleine barreltje in je buik???? HIer alles goed.... Vince is zo'n gezellig ventje ... Vind het zoooo leuk dat je ook mama wordt... En hoop dat Sas morgen een knaltest heeft en ze ook snel mama mag worden.... Liefs
@ sasje ja dat is ook zo er is altijd wel iemand die niet mee kan we spraken elkaar net al even maar wil ook hier even laten weten dat ik aan je denk en ik hoop net als alle andere meiden dat je een knaltest hebt morgen ik duim nog steeds knuff @ stampertje wat fijn dat alles goed gaat das altijd fijn om te horen ja ik vind het ook super leuk om mama te worden en ik hoop zeker met jou en de andere meiden mee dat sasje dat ook snel mag gaan voelen de kleine is erg druk heel aanwezig maar dat vind ik ook wel weer fijn merk wel dat er steeds minder ruimte komt hoor maar dat is ook niet gek knuff @ ikke hoe gaat het met jou en de kleine meid en natuurlijk de andere plannen weet niet of het hier gepost is dus vandaar ik het zo niet neer zet zo leuk om naar uit te kijken knuff @ poohbeer hoe gaat het met jou? en met de kleine meid vind ze het erg leuk op school wat een mooi meisje is het toch en dan word ze straks ook nog grote zus wat zal ze trots zijn knuff @ dolfijn hoe gaat het met jou de 20 weken echo zit eraan te komen toch altijd een spannend moment hoor vond ik in ieder geval en hoe gaat het met de kleine grote man hij word strakjes grote broer zo leuk hoe gaat het met je man ik zag dat hij weer een onderzoek kreeg ik hoop dat alles goed is meid knuff @ mama es hoe gaat het met jou en de kleine man las laatst dat hij wat pech heeft gehad zeg ik hoop dat het nu beter gaat trouwens mooie kaart heb je uitgezocht heel lief gedaan en alweer aan de klus deze ronde knuff @ smyltje heb je via whats app laten weten dat ik veel aan je denk in deze moeilijke periode het kaartje was om ook op die manier te laten weten dat we allemaal voor je klaarstaan en we aan je denken we hebben heel veel gedeeld mooie en minder mooie momenten daar is het verlies van R er 1 van wat er ook is er is hier altijd steun van alle meiden knuff @ mom hoe gaat het met jou is het huis al verkocht zou zo mooi zijn dan kan je met je vriend lekker verder genieten en hoef je je daar niet meer druk om te maken knuff @ hier gaat het goed hoor de pijn in heupen blijft en de gyn verwacht dat het nog wel iets erger gaat worden doe gewoon alles op mijn gemak dan gaat het allemaal wel het komt steeds dichterbij zondag alweer 30 weken ben nu wel een beetje nieuwschierig wat het gaat worden maar nog even volhouden dan weten we het
Twinkel hier gaat alles goed Shaun is gister bij de diëtiste geweest moet meer eten en dan kijken hoe het over een maand gaat duimen dus anders kan het ook opname worden
@ mama es nou ik hoop dat hij beter wil gaan eten en opname niet nodig is ik duim ervoor meid wat een mooie dag vandaag he het zonnetje schijnt de volgeltjes fluiten ga er lekker van genieten
ik heb tussen nu en 15 sept mijn eisprong (weet natuurlijk niet of ik 28 dagen of 35 ga doen over mijn cyclus) ben net gebeld morgen komt de bijvoeding binnen
nou ik ga ervoor duimen meid en hoop dat het bij voeden gaat helpen meis en hij snel wat gaat aankomen
@twinkle. Vind het wel jammer dat ik jou nu niet meer zoveel 'spreek' Ook jij natuurlijk nog bedankt voor het lieve kaartje! Nou ja, TJE Je bent al bijna 30 weken!! Whoehoee! Haha. Ik begon met de wasjes met 34 weken volgens mij. En toen lekker met een zwitsalbuiltje in de kast gelegd. Alles braaf met Neutral gewassen en alles gestreken (hahaaha heb ik daarna nooooiiiit meer gedaan). Hier gaat t weer ff de rustige kant op. Emoties zijn wat rustiger maar denk wel echt de hele dag aan hem en mn broertje en schoonzusje.. Ze komen volgende week waarschijnlijk bij ons eten.