wat is het hier toch rustig, jammer hoor... meiden ik hoop dat het goed gaat met iedereen!!! S. is weer begonnen van de week met zwemles, hij gaat door voor b... hopelijk kan dat in een maand...? volgende maand namelijk op vakantie... p huilt ontzettend veel en vaak... ik word er erg kribbig van vaak! Het leek een paar maand goed te gaan, maar is nu weer heel erg... morgen lekker een dagje weg, speelland beekse bergen! xxx en fijn weekend allemaal!
Twinkle: wat gaat het hard!!! Alweer 30 weken! Jeetje. Zo blij je zaterdag te zien! Ben best wel benieuwd naar je buik. Hoe gaat het met je heup? Wordt het erger of valt het mee? En met slapen?
Wat gaat het nu hard he Twinkle Lekker genieten hoor meis en doe inderdaad alles op een rustig tempo zodat je zolang mogelijk kunt blijven genieten (hopelijk zonder al te veel pijn en last) Ben erg benieuwd naar je buikje Hier gaat alles goed, erg rumoerig geweest.. Kaylee (hondje) overleden, bonuszoon en schoondochter verhuist.. dus even heel stil in huis maar het begint te wennen en we zijn lekker bezig om Duco op andere kamer te krijgen zodat Beau straks ook een stoere jongens kamer kan krijgen. Morgen 20wk echo, ben weer nieuwschierig hoe ons kindje is gegroeid en hoop dat alles goed mag zijn. Beau doet het super, rent heel de dag door het huis en de tuin in en vermaakt zich prima met zijn zandbak en glijbaan Hier een buikfoto van 20 wk nu (1e) en 20wk Beau (2e) hihihi toch wel verschil, ondanks dat de maten hetzelfde zijn
Heeeeeey Twink!!!1 HOe is het meisje..??? Leuk kleertjes wassen... dan wordt het echt tastbaar.... En ik heb net als Smyl, de eerste keer alles gestreken en daarna nooit meer!!! .... Ik ben daar ook mee begonnen dat ik verlof had dus met 34 weken!!! Vind je het spannend worden?? Zie je tegen de bevalling op??? @Smyl, fijn te lezen dat de emoties wat rustiger worden!!! MAar het gemis zal altijd blijven!!! @Dolfijn.... MOOI ...
Dolfijn: veel plezier bij de echo, hoop dat alles goed is! Hebben jullie alleen alles de eerste keer gestreken??? Ik streek altijd alles! En dan ook echt alles! Rompertjes, kleertjes, hydrofielluiers, lakentjes, alles! En eigenlijk nog steeds. Mits het glad van de lijn af komt. Maar als er haast geen wind staat strijk ik nog alles. De te kleine kleertjes liggen zelfs gevouwen en gestreken in de dozen.... En voor de bevalling had ik alles al op tijd gewassen en vlak voor de bevalling alles nog een keer gewassen omdat het wel lekker moest ruiken. Dus met een joekel van een buik nog alles staan strijken. En sommige spullen streek ik nog een keer omdat er vouwen van het opvouwen in zaten. Zoals de lakentjes. Dat stond netter op het wiegje als ik het op ging maken.... Dit heet nesteldrang toch???
@ smyltje ik vind het ook jammer hoor maar het is niet anders wat fijn om te horen dat het wat beter gaat met de emoties het zal zeker de komende tijd niet meevallen knuff geen dank voor het kaartje hoor we hebben het met zijn alle heel graag gedaan we steunen elkaar altijd dus ook nu @ dolfijn wat een mooie buik heb van mij ook een foto op toestel staan alleen komt iedere keer niks van om op de comp te zetten zal morgen een tijd maken wat leuk vandaag 20 weken echo ik hoop dat alles goed is meis het is toch een spannend moment wat erg van het hondje daar heb je zo'n band mee die van mij worden ook steeds ouder zie er erg tegen op voor ons komt ook dat moment weer eens een hele dikke knuffel en denk aan je @ sasje wat een mooie banner hoe voel je je meis ga je het nu wel een beetje beseffen of is het allemaal nog onwerkelijk jullie hebben er zo hard voor gevochten het is jullie beurt om te gaan genieten meiss ben heel benieuwd naar hoe jou buikkie zo gaat groeien hele dikke knuff je staat op rozeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee @ ikke ja gisteren 30 weken alweer wat is de tijd om gevlogen zeg het gaat met de dag sneller ik geniet nog elke dag ook al heb ik last van mijn heupen ik doe alles op mijn gemakkie en pak voldoende rut dan gaat het allemaal goed en hoe gaat het met jou en de kleine meid en natuurlijk vriendlief @ stampertje hier gaat het goed hoor op de heupen na dan maar dat is nu eenmaal zo ik doe alles op mijn gemak en pak voldoende rust verder kan ik alleen maar genieten van alles wat er gebeurt ik zie nu nog niet op tegen de bevalling maar denk best dat dat nog komt. hoe gaat het met jou en de kleine man @ poohbeer ik ben ook nieuwschierig naar jou hahaha zo lang geleden de heup word wel gevoeliger maar de gyn had ook gezegd dat het waarschijnlijk nog wel erger kon worden we houden het goed in de gaten verder ben ik gewoon lekkker aan het genieten van alles wat er nu gebeurt en hoe gaat het met jou en de kleine meid en natuurlijk de baby @ mama es denk dat een hele hoop moeders dat wel hebben hoor 1 keer alles strijken en daarna niet meer ik weet het natruulijk nog niet dat zullen we straks gaan zien hahaha en al aan het klussen of is je ei al geweest
Hier wel alles gestreken en nog steeds hoor! Hou gewoon niet van niet gestreken kleding Meiden ik neem even wat afstand van hier en fb. Ben er binnenkort wel weer meer... (Er is niks hoor, alleen beetje veel aan m'n hoofd enzo)
lieve meiden ik hoor net dat er een hoop verwarring bestaat over de meeting en dat allemaal op het laatste moment terwijl alles gepland was het toch weer lijkt of het mis gaat lopen dat vind ik heel jammer omdat dit namelijk niet de eerste keer is ik snap dat er altijd wel iemand is die niet mee kan dat begrijp ik volkomen maar hoorde net ook dat er plannen waren om het nog verder weg te gaan doen ik zeg bij deze daar voor te passen ik ben 30 weken zwanger en zie het niet meer zitten om in totaal 4 uur te gaan reizen ik had jullie zeker graag allemaal ontmoet maar daar pas ik voor er was van te voren een plaats tijd afgesproken dat was voor niemand een probleem nu blijkt dit dus wel een probleem ik krijg het gevoel dat er weer een meeting gaat komen waar bijna iedereen is afgehaakt dolfijn heeft al twee keer een poging gedaan nu poohbeer heel veel respect voor het werk meiden utrecht of maarsen vind ik prima maar verder houd het voor mij op k weet dat ik niet de enige ben die zwnager is hoor dat wil ik niet zeggen dolfijn pooh en natuurlijk sasje ook maar de last van mijn heupen laat dat gewoon niet toe nu ik heb een stapje terug moeten doen en dat is voor mij al een hele stap aangezien ik graag zelf alles in de hand heb
Ikke: neem je tijd. Snap ook dat het voor jou niet even leuk is doordat het steeds over de meeting gaat. Sasje: leuke banner!!!! Twinkle: hier gaat het super. De baby (stampertje genoemd omdat het zo'n enorme druktemaker is) vind het erg leuk om lekker in mijn bekken genesteld te zitten. Niet erg prettig voor mij nu hij wat groter wordt en ook het geschop op mijn blaas is erg vervelend. Blijf naar de wc lopen voor mini-plasjes. Maar ach, als dat alles is.... Last van mijn heupen had ik altijd al, hyper-flexibiliteit. Daarom loop ik op hakken. Dat hielp altijd erg goed en eigenlijk nog steeds. Waar het niet dat alles lekker aan het verweken is en ik regelmatig mijn enkels verzwik. Maar hakken is de enige manier dat ik nog kan lopen... Mijn meisje gaat nu naar de basisschool, dus overdag is het wel erg stil in huis. Maar heb nog nooit zo'n schoon huis gehad de afgelopen 4 jaar. Wat moet ik straks als de nesteldrang echt toeslaat??? Help!!!