hey meiden, hier een mooie echo gehad: een heerlijk eigenwijs ventje (ja, het is nu 100% een jongen!) die vooral zijn gezicht niet wou laten zien.. deze verstopte achter handen en zelfs voeten Dus helaas geen mooie profiel foto, maar ach.. alles was compleet en gezond.. de beste conclusie die er was volgens de echoscopiste: GEEN BIJZONDERHEDEN Dus helemaal blij met een nieuwe gezonde zoon <3 Meteen een heerlijk eerste pakje gekocht, zal em snel even op de foto zetten.. net als de echo foto's. maar voor vandaag houdt het even op: wel moe van alles dus op tijd me bed in.. Slaap lekker allemaal! xx
@ poohbeer kan niet op hakken lopen hor dan breek ik mijn benen haha fijn om te horen dat alles verder ales goed gaat op het verzwikken na dan knuffie zo meisje word groot joh straks is ze grote zus zo leuk zaterdag zien we elkaar weer na een hele poos leuk hoor @ dolfijn wat fijn dat alles goed was met jullie jongen n dan ook nog lekker geshopt heerlijk zeg slaaplekker voor straks en zaterdag zien we elkaar kan ik je buik in het echt zien ben heel benieuwd hoor haha knuff
Heeey lieve Twink, Hoe is het??? Word je al beurs geschopt?? Of valt het mee?? En kan je nog een beetje slapen?? Zie je op tegen de bevalling? Wat een vragen, hahahha.... Hier nog steeds alles goed!!! Gisteren echt een lange werkdag gehad...van 8 tot 17.30 uur en om 19 tot 22 uur vergadering... pfff... Nu ff gesloopt...gelukkig had Vince vanmorgen bedacht lekker tot 8.15 uur te slapen... .. Ml is ook gezellig om half 3 thuis... Dikke knuff meid...
Heey Sas.... Ik twijfel heel erg... Ik wil heeeeeel graag.... maar ik heb last van rij-angst.. De trein is voor mij en Vince gewoon te lang...en ik moet geloof ik 3x overstappen... :S... Dus de auto is ideaal...dan ben ik er met een uurtje... Maar ik rij in mijn woonplaatst in de ronte...en ben een keer naar hoorn gereden, maar verder niet... Dus ik moed even moed verzamelen... En ik kom zo en zo alleen als we bij Mom haar ouders kunnen afspreken, want ik vind het juist leuk om met iedereen te kunnen kletsen en de kids lekker kunnen spelen..en dat gaat natuurlijk niet als we Utrecht in gaan... Dus ik wacht nog even op hoe het met Mom haar vader gaat, en dan kijken of ik de moed kan verzamelen... Waarschijnlijk begrijpen jullie me niet...maar het is voor mij echt een opgave om de auto in te stappen...helemaal naar Utrecht...:S....
jawel hoor begrijp je wel, je moet doen waar jij je goed bij voelt meis!! we horen het dan wel....wilt je vriend niet mee hihi...??
@ dolfijn mooie foto's meid en hier ook even een hele dikke knuffel ik hoop dat je mijn sms heb gehad denk aan je @ stampertje geeft niks hoor al die vragen ik geef je graag antwoord we spreken elkaar nu niet zoveel he het gaat goed hier hoor de heupen worden we wat pijnlijker maar de gyn houd het goed in de gaten doe alles op mijn gemak dan gaat het wel goed hoor slapen word minder vaak wakker om te plassen maar ja neem het voor lief het schoppen word steeds meer en op sommige plekken word het gevoelig maar geniet er nog steeds van opzien tegen de bevalling doe ik nog niet maar dat komt denk nog wel hoor en nu vind het niet dom meis doe waar jij je goed bij voelt er zijn meer mensen die dat hebben hoor knuff @ sasje hier gaat het goed hoor las dat je meedoet aan mvm super meis ik heb het ook gedaan dat geeft een heel goed gevoel heb je al een beetje opgeblazen buik dat gaat soms heel snel hoor zo leuk straks de eerste echo geniet ervan meis vind het nog steeds zo super voor je
Ik heb hetzelfde hoor stamp! Was dan ook blij dat we samen konden rijden :-$ Mocht je nou niet verder dan Hoorn durven, weet je me te vinden Twinkle. Jaaa die 'laatste' kwaaltjes. Dat mis ik nog steeds niet hahaha.
Twink, wat baaleh dat je wat meer last van je heupen krijgt... wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!!! En fijn is dat plassen, 's nachts... moet je weer je bed uit voor een paar druppels..... En ik heb nooit opgezien tegen de bevalling, had zoiets van het zal er toch uit moeten...en ik had geen idee wat ik kan verwachten..dus misschien houd jij dat ook wel... Ga je nog een cursus doen??? Bedankt voor jullie lieve reacties... Sorry Smyl, ik zal binnenkort eens jouw kant opkomen, lijkt me erg gezellig... Maar ga deze ochtend sporten en ivm verjaardag spreek ik liever dan andere dag af.. is het net weer wat rustiger... Ga om half 10 sporten...Vince was 7.15 uur wakker en zit nu babytv te kijken... Ben tegen de hele dag de tv aan, dus hij mag 's ochtends even kijken en einde van de dag... maar verder gaat de tv uit... Liefs
Zooo... we hebben een lekkere zondag gehad!!! Wel weer een verjaardag gehad vandaag, van szus... Vince had amper geslapen vanmorgen!! Klein uurtje...dus dacht nog even voor de verjaardag naar bed, maar die vlieger ging niet op!!! Dus maar naar verjaardag gegaan...maar Vince deed het super..bleef onwijs gezellig...... Trots op ons ventje dus... Hij lag er wel al om 18.15 uur in... Zo nog ff lekker tv kijken met m&m's... En morgen weer werken... Liefs
@ stampertje dat heb ik ook ik weet niet wat ik kan verwachten iedere bevalling is anders en ook iedereen ervaart het anders ik laat het op me afkomen dan komt het uiteindelijk vast goed lekker m&m gegeten hahaha @ ikke denk aan je meis
Ik vond alleen dat de ontsluitingsweeen laaaaang duurde (19 uur). Uitdrijving vond ik appeltje-eitje! :-D
hier een hele snelle bevalling dus inderdaad weer een totaal ander verhaal.. ben zo benieuwd hoe dat nu gaat kans op heel snel is aanwezig dus mag met 3cm ontsluiting al meteen naar ZH Hoe is het verder Twinkle? Denk aan je! xx knuf xx
@ smyltje dat duurde zeker een tijdje zeg @ sasje ja we waren zo aan de klets dat dat er bij in is geschoten zag dat je erg misselijk was in de email knuffel voor jou @ dolfijn zo zie je maar dat het echt heel erg verschild per bevalling daarom ben ik er eigenlijk niet mee bezig en zie er niet tegenop het komt vast allemaal goed fijn dat je snel naar het ziekenhuis mag knuff terug denk ook aan jou hier gaat het goed hoor op de heup en steeds meer zuurbranden na maar het hoort er nu eenmaal bij verder van de week beginnen met de babywasjes sticker voor op de muur bestellen en de kaartjes bestellen gisteren intake kraamzorg gehad alles helemaal duidelijk vrijdag controle bij de gyn ben benieuwd