WOW Twink, alweer 31 weken (bijna 32)... En idd iedere bevalling is anders...denk als je alle verhalen van ons zou vergelijken dat er geen 1tje hetzelfde is.... Maar weet zeker dat jij het gaat redden!!! ... Sticker besteld voor de muur??? Wat voor sticker??? Ben niet nieuwsgierig hoor... Liefs
hey meiden hier ben ik ook even snel druk vandaag met verjaardagen maar wil jullie toch eerst even bedanken voor de leuke romper zo leuk wat lief van jullie meiden xxx @ stampertje een sticker van slaapbeer we hebben de kleuren neutraal gehouden maar anders is het zo saai het duurd ongeveer een week voor hij er is als die er op zit stuur ik via de whats app wel even een foto naar je kan de foto's niet op comp zetten is iets met het programma @ sasje hoe gaat het met jou meis nog steeds erg misselijk daar kan je je echt beroerd door gaan voelen knuff maandag reageer ik even uitgebreid duik nu even onder de douche dan naar verjaardag 1 als ik daar vandaan kom manlief roepen onze nieuwe kast halen en als die thuis is gebracht door naar verjaardag 2 morgen de kast in elkaar zetten sorry maar weinig tijd hahaha liefs
Twinkle. Succes met de drukte...! Oh ik ben vergeten melk voor p. te halen..moet nu gauw de stad in lopen maar komt met bakken uit de lucht! xxx
nou meiden wij gaan zo lekker uit, van de week 6jr getrouwd en vanavond iets leuks doen... de jongens naar me ouders... vind het wel heerlijk een nacht te kunnen doorslapen... p huilt nog 2a4 uur per nacht. xxx
dolfijn, wat leuk een jongen erbij, ik weet er alles van pooh; wat vervelend zo last van je heupen! ikke; knuffel meid dolfijn mooie buik meid! twinkle hoe gaat het met je zwangerschap? all; nou met de jongens gaat het best goed... oma is nu opgenomen en moet er minimaal 3 maanden blijven, nu ligt ze alleen op de verpleegafdeling want het kalium gehalte is te hoog en gevaarlijk voor haar hart... ze gaan nu onderzoeken waar het vandaan komt... heb nu een smart phone en wifi ingesteld dus kan ook wat vaker komen, tenminste nu een week of 2 nog dan oktober vakantie maar in nov ben ik er weer kan gewoon niet zonder julliexxx
twinkle, you're welcome! sasje wist van niks trouwens hoor! maar die moet m als het goed is ook vandaag binnen hebben gehad. maar natuurlijk wel thuis ipv ziekenhuis, dus weet niet of ze 'm al gezien heeft. gelukkig vind je m leuk! ondanks dat je natuurlijk al wel wist wat we gingen maken (voor Sasje haha). drukke dagen meis! denk wel om jezelf he
Goedemorgen!!! Twink, graag gedaan!!! En ben benieuwd hoe de romper jullie kleine uk staat ... Wat leuk van een beer, ben erg benieuwd!! Hoe was het op de verjaardagen??? Je had een druk weekend!! @Sepi, wat baaleh dat P nog steeds zoveel huilt..kan me voorstellen dat je blij bent met een nacht doorslapen! En wel even rust voor jou nu oma is opgenomen! hoop dat ze kunnen vinden waar het aan ligt... Gisteravond wat "oud" bloed verloren, en enorm ongi gevoel... dacht echt dat ik ongesteld zou gaan worden... Maar nu heeft het nog niet doorgezet... Zou 30sept mijn NOD... hebben... dus spannend... .. Veels te vroeg nu...ben echt nog moe... Maar als ik in de drukte van de kids zit komt het vast goed ... LIefs
Lieve Twinkle, Hoe is het met je? En is er al nieuws over je vader? En hoe gaat het met je buikkie? Kun je weer n keer een buikfoto plaatsten? Dikke knuffel voor jou meis!
Het gaatje goed sepi wij reageren amper hier omdat jij ook nooit op ons reageerd en we zitten nu alleen op fb bijna
Geen probleem. Wel jammer dat jullie het ondanks alles niet begrijpen. Terwijl ik alles goed had uitgelegd.
Lieve Twink, HOe is het met je????? En met je kleine druktemaker??? @Sepi, we begrijpen je situatie heust wel meid! En uiteraard hoef je niet altijd op alles en iedereen te reageren, maar je plaatst zo nu en dan even een zinnetje over jezelf en jongens..(wat harstikke leuk is) alleen dan is het ook fijn als je een reactie terug verwacht dat je zo nu en dan ook eens op andere reageert... Ik moet eerlijk zeggen dat je op mij nog wel eens reageerde, maar op de andere meiden deed je dat niet meer!!! In ieder geval knuffel..en veel geluk met je jongens...