Spannend hoor! Heb je al genoeg van je zwangerschap? Ohh lekker met zo'n klein hummeltje de feestdagen doorbrengen
Hey ladies! Ik kom heel af en toe nog even spieken en ik zie dat Sasje zwanger is! Wat een super geweldig nieuws meid, van harte gefeliciteerd!! Het is je echt gegund. Hopelijk voel je je goed? Geniet lekker van de komende maanden.
hey bibi dat is lang geleden ja eindelijk zwanger idd en ook nog eens van een tweeling helaas voel ik me niet op en top. ben veel misselijk met overgeven erbij het gaat iedere week iets beters dus hopelijk ben ik er snel vanaf zodat ik echt kan gaan genieten van deze zwangerdschap!!
Wow, een tweeling!! Heftig, dat was wel even schrikken, of niet? Heel jammer dat je je niet goed voelt. Hoop inderdaad voor je dat het snel over gaat zodat je kunt gaan genieten. Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
Nee was niet schrikken want hebben 2 embryos terug laten plaatsten dus we konden het verwachten...we gingen er niet vanuit maar goed hihi
Hey Bibi! Hoe is het met jou? En je kleine mannetje? Gaan jullie ook voor een 2e of nog niet? @ Twinkle; morgen 37 weken!!! Ben benieuwd wanneer de kleine komt! Pak je rust nu het nog kan
hihi spannend he meiden!! al denk ik dat het bij pooh ook niet lang meer duurt....ja ik weet het pooh dat ie te vroeg komt dan, maar dat is een gevoel...
Net terug gekomen van vakantie... Kwam even spieken hier en wat gaat het toch goed met iedereen! Twinkel alweer de.37 wk gepasseerd,.super! Sasje zwanger van een tweeling! wordt er helemaal.blij van! Lieve knuffels
Hallo lieve meiden hier ook weer even een update van mij had gisteren al even app contact met ikke maar zal hier ook even verhaal doen Gisteren op controle geweest en de kleine ligt nu helemaal ingedaald het loopt goed met de groei dus helemaal super ik ben nog steeds niks aangekomen behalve de ongeveer 2 kilo de bloeddruk is goed en mag dus niet klagen alleen kan ik bijna niet meer lopen de heupen rug en benen doen zo zeer word vaak wakker s' nachts van de pijn vaak plassen maar nog even volhouden het schiet op. Heb heel veel harde buiken en de oefen weeen komen ook steeds meer voorbij zelf denk ik dat ik het niet uit ga lopen en de gyn ook niet maar ja het kan altijd natuurlijk Volgende week weer terug of ik moet ergens last van krijgen de laatste dagen gaan we aftellen nog even dan hebben we eindelijk na lang wachten ons wondertje in handen @ sasje twaalf weken alweer wat gaat het snel zeg hoe voel je je ben je nog steeds veel misselijk of word het nu wel minder hoop dat je nu ook op de roze wolk bent gekropen en echt gaat genieten want meid het is voorbij voor je het weet knuff @ ikke we hebben al app contact gehad lekker even op vakantie geweest en ook nog meer leuke dingen op de planning gehad wat word jullie meisje groot zeg wat gaat de tijd hard knuff @ smyltje ja weer een zp baby bijna is het zo ver ben benieuwd wanneer ik jullie het goede nieuws mag vertellen hoe gaat het verder met jullie zie af en toe foto's voorbij komen op fb wat is jullie kleine meid groot geworden knuff @ dolfijn is een paar daagjes weg las ik hoop dat je lekker aan het genieten bent meis ook voor jou begint het aardig op te schieten ik hoop dat je ondanks alle dingen van de laatste tijd toch ook nog de tijd neemt om te genieten want jij weet zelf wel hoe snel het voorbij is ook voor jou een dikke knuffel @ poohbeer ook voor jullie over een paar weken is het zo ver dan komt er ook bij jullie een wondertje bij wat gaat het snel zeg zag op fb wat foto's voor bij komen van de kamers wat is het mooi geworden zeg jullie meisje en natuurlijk de kleine vinden het vast super dikke knuff @ mama es hoe gaat het met jou en Shaun en mannetje hoop dat alles goed is dikke knuffel voor jou @ bibi wij spreken elkaar nog in een andere topic leuk dat je hier even langs kwam knuff
hey twinkle ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he nog even geduld!!! jullie zijn er bijna hihi! hier gaat alles goed, nog veel misselijk dus dat is nog niet beter helaas.....hopelijk duurt het nog tot een weekje of 14/16 dus nog max 4 te gaan
Lieve Twinkle! Hoe is het met je? Is het nog steeds n beetje aan het rommelen of wordt het al iets serieuzer? Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op jullie wondertje! Denk veel aan je!
Lieve Twinkle, Ook hier even een berichtje van mij.. Je maakt het spannend meis! Ik denk aan je en hoop dat het niet lang meer duurd voordat je jullie wonder vast mag houden! Maak nog een paar laatste foto's van je mooie buik, je gaat het straks echt missen Heel veel succes met de bevalling, en ga vooral genieten! je bent vandaag 38+5.. exact de dag dat Beau kwam hihihi ik denk aan je! Liefs xx
hallo lieve meiden hier ben ik dan weer evenhet heeft een geduurd maar het gaat hier steeds beter we moeten onze draai echt even in het ritme vinden maar dat gaat nu de goede kant op als je altijd met zijn tweeen bent geweest is dit heel anders maar ik zou niet meer willen ruilen we zijn zo gelukkig met onze grote bink dnat eeft hi het ritme nog niet helemaal door dus af en toe weinig slaap vandaar jullie nu even niet zoveel van me horen hij heeft wat moeite gehad met zich warm houden en door dat de bevalling zo snel ging heeft hij het de eerste drie dagen niet zo makkelijk gehad hij heef heel veel vruchtwater en bloed binnen gekregen dus is heel misselijk geweest wilde niks drinken maa gelukkig doet hij dat nu heel goed nou hier mijn bevallings verhaal het ging zo snel dat ik het niet besefte wat er gebeurde ik had vrijdag middag wat buikpijn en had het idee van nou er zit wel weinig tijd tussen manlief zou naar belgie gaan maar toch maar afgezegd want had denk voorgevoel en ik zei van nou ga toch maar even bellen naar zh mocht komen en wij naar het zh kwam daar mocht plaatsnemen op de verloskamer zodat ze even kon kijken en ik zeg tegen haar nog nou heb een hele hoge pijn grens nou zegt ze echte weeen voel je wel nou zegt ze ineens ik ga je water breken je hebt acht cm ontsluiting je word zometeen mama dus ik ben in een half uur bevallen mijn man moest snel de tas uit de auto gaan halen want zei dacht ook van is de eerste ik moet je weer naar huis sturen dus manlief als een gek naar de auto anders was hij te laat geweest het was ongelooflijk ze zegt dit heb ik nog bijna nooit meegemaakt vooral niet van de eerste dus als we er aan denken nog een keertje zwanger te worden niet meer wachten was de tip normaal heb je minmaal en uur pers weeen maar dat ging bij mij niet op ik heb 5/6 pers weeen gehad en toen was onze knul daar we zijn de gelukkigste ouders van de wereld het voelde wel even dubbel toen ik besefte dat ik ging bevallen op de dag dat ik precies een jaar geleden ben gecurriteerd dat gevoel heb ik ook altijd gehad maar onze kanjer is er nu en we kunnen ons nu geen leven meer voorstellen zonder ons grote wonder we zijn verliefd ik probeer zo vaak mogelijk wat te posten we hopen ons ritme snel helemaal gevonden te hebben ik denk aan jullie allemaal xxx en tot snel
wauw twinkle wat een verhaal!!! zo wil ik ook wel bevallen hihi!!!! geniet lekker van jullie mannetje hoor!!!! wij lopen niet weg
Wauw wat een stort bevalling zeg Lijkt me ook wel raar hoor, voordat je besteft dat het begonnen is, heb je je mannetje al op je buik liggen! Fijn dat het goed gaat met jullie, is manlief lang vrij? Geniet lekker met z'n 3tjes! Hoop dat de pijn in je heupen ook een stuk minder is...