roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En ik ben weer onderweg naar het ziekenhuis...
    Tot vanavond dames! xx

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    we hebben het vandaag aan mn broers en schoonouders verteld. schoonouders zeiden: owh? we hadden eerst P. (zus van mn vriend) verwacht. *zucht*
    broer zei: owh echt? gefeliciteerd. en thats it
    broertje was leuk! hij zei: en? hebben jullie nog een souvenir voor me meegenomen? ik: ja hoor :D
    op dat moment geef ik hem de zwangerschapstest en zijn vriendin een doos tampons met de mededeling dat ik het niet nodig heb. zitten ze naar elkaars handen te kijken.. allebei lachen.. nog eens kijken... OOOOOO ben je zwanger?!?! ze waren echt heeeel blij. hij straalde meteen en vloog me om me nek. zoo lief!! had het moeten filmen! nu alleen mn moeder nog. a.s. donderdag.

3. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo allemaal, hier ff bericht van mij....
    Pffft we zijn echt bekaf hahahaha, de hele dag op ons klein neefje gepast. Wat een lief en energiek mannetje is dat toch ook!!
    Vriendlief versprak zich zelfs 1 keer en zei: zullen we onze kleine man in de box leggen.......
    Dat was wel erg lief...!
    Vriendlief heeft de hele dag niet gerookt.........
    Maarja nu zijn we thuis, hij wou net al een andere broek aandoen en ik weet dat daar zijn shag in zit...... Merk dat ik meteen wat sjaggie wordt.............
    We hebben het er niet meer over gehad.
    Gister ging ik alvast op bed en hij ging nog ff met de hond naar buiten, ik rook dat hij een sjaggie had gehad.
    Ik vondt het echt heel erg goor, heb hem ook maar 1 kusje gegeven en me toen omgedraait...... Werdt er echt gewoon misselijk van...
    Hoe doen jullie dat dames met jullie rokende partner???
    Maarja denk dat hij zo wel gaat roken, dat gevoel heb ik gewoon.....
    Weet niet hoe ik dan moet reageren hoor.
    We hebben het de hele dag zo gezellig gehad maar merk dat ik dan niet bij hem in buurt wil zijn, vindt hem dan gewoon erg vies!!!

Hoe gaat het met jullie allemaal???
    Ik heb bij gelezen maar ben t ook weer vergeten sorry allemaal vergeef het me, ben echt erg moe!!!!
    Liefs

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    wat kan je lichaam je toch voor de gek houden: een nega test maar welw eer misselijk, hoofdpijn en moe!
    we wachten het maar af..........

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik en vandaag lekker wezen roeien en kanoeën in een kinderboerderij in Zoetermeer het was papa weekend ij mijn neefje (3,5) dus de mannen in de kano en ik met hem in de boot (ben kapot van het roeien) en later geruild met mijn vriend die was omgeslagen dus zeik nat en wilde toen drogen in de boot

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat jammer dat je schoonouders en broer zo koud reageerden :(
    Maar daar en tegen; wat een super reactie van je broertje :D Nu maar hopen dat je moeder ook gewoon lekker enthousiast is.. en bedenk dat je een kleintje voor julliezelf wilt en niet voor hen.. KNUF

7. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ dolfijn: hoe was het in het ziekenhuis?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Laurier; rust lekker uit.. en denk maar even om jezelf, is namelijk ook wel heel belangrijk :) KNUF
    @Mom; lijkt me heel frustrerend om wel de kwaaltjes te voelen maar niets te zien op test.. Leef met je mee meis! KNUF
    @TheCat; morgen vast spierpijn dan ;) even goed warm douchen en op tijd je bed in.. Succes meis! KNUF

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Redelijk.. hij voelt zich goed beroerd momenteel omdat hij 'wat' lager in zijn suikers zit, zijn lichaam heeft veel moeite met het zakken en daarom mag dit niet te snel gaan.. En hij moest vanavond weer wegen en was toch weer afgevallen :( Morgen komt dieetiste en dan maar weer eens verder horen.. Hij ging nu lekker slapen dus wij nog even op de bank hangen, even ontspannen..

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja denk ook morgen spierpijn te hebben maar ach het was een leuke dag.
    Ja ga zo douchen vriendje moest eerst (die was nat) en net soep afgemaakt (wilde kippensoep maken de kip was al klaar) dus we zijn net klaar met eten

11. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ dolfijn, ja het is indd frustrerend. Maar de test was superwit, dus daar is geen twijfel over mogelijk!!!!
    en te vroeg getest lijkt me niet........

@ The cat: kippensoep lekker!!!! heb ik vanavond ook op!!

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Hihi ik ga trouwens in mijn agenda ook de cyclus van 28 dagen erin zetten en dan ook klussen stel j voor dat het nu wel een normale wordt (ook omdat ik 2 keer de klachten had van een ei)

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb een banner hier gevonden met 53 dagen alleen dan zegt ie dat mijn ei over 38 dagen is en bij die ik nu heb minder welke zou ik aanhouden?

14. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    the cat: geen idee! weet niet hoe dat allemaal zit of hoe je het moet uitrekenen

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zoals jullie zien ben ik vanavond aan ronde 4 begonnen:( had het al een beetje verwacht maar ben toch wel teleurgesteld maar we gaan vol goede moed naar de volgende ronde :)

@ mom balen van je test meid maar geen bloed is moed meid ik blijf duimen;)

@ dolfijn balen dat het nog niet echt goed ging toch hoop ik voor jullie dat hij snel weer opknapt;)

@ cat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad daar gaat het toch om:)

@ laurier heerlijk zo'n ukkie over de vloer :D

@ smyltje wat dom dat er een paar zo reageerde maar gelukkig maakte de andere dat weer goed meid geniet er maar lekker van ;)

verder ben ik het even kwijt sorry ben er ook niet helemaal bij vanavond:(

ga nu lekker met me mannetje lekker een filmpje kijken :) even wat anders

allemaal een hele fijne avond en tot morgen

slaaplekker voor straks

xx twinklestar

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden!!

hier weer even een berichtje van mij.. net thuis gekomen en heb geen voeten meer over!!!!! ben kapot!! zo lekker douche en dan gauw me bedje in!!

@ smyltje leuk de reacties van iedereen...athans van de meeste hahaa!!

@laurier, mijn vriend rookt ook en rookt ook gewoon nog binnen, ik maak me er zelf niet zo druk om eigenlijk! ik heb zelf ook altijd gerookt dus weet precies hoe het is! we hebben wel duidelijk afgesproken dat mocht er een baby komen dat niet meer gerookt wordt in huiskamer!nu geef ik er niks om! hij rookt ok niet heel veel scheelt misschien ook al!!!

@ voor de rest weet ik het ff niet meer!

@twinklestar balen meid!!! wel weer een kortere cyclus he!!!

@ hier ik snap er werkelijk niks van..ik ben nog steeds niet ongi..snapt iemand anders het nog?????

17. laurier

laurier Niet meer actief

Hey dames, bedankt voor de reacties. Ik regeer zelf niet echt ergens op ik weet t.... Ben er niet echt bij met mn hoofd. Vriendlief heeft de hele dag niet gerookt :D Maarja nu krijg ik msischien de valse hoop dat ie niet gaat roken en het straks wel doet, kan er toch niks aan doen helaas.....
    Vriendlief kwam zonet naar me toe, ging bij me zitten en zei zullen we samen nog iets op internet gaan kijken? Ik zei: ja is prima wat wil je kijken? Zij hij: baby dingen en die baby programma waar ze geboren worden enzo.....
    Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh vet sweet, volgens mij wil hij meer weten en meer betrokken zijn bij alles...................
    Slaap lekker dames, ik ga nu naar bed val nu bijna om haha
    Liefs

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen van je ongi Twinklestar! Heel veel succes in deze nieuwe ronde! :)

Fijn dat je het gezellig hebt gehad Sasje! en het niet ongi zijn? Misschien toch gewoon een lange cyclus? en misschien morgen dan toch nog maar eens testen?? Succes meis!

Wat kunnen mannen toch heerlijk tegenstrijdig zijn hé Laurier ;) Ach, dit was wel heel lief van hem dus probeer het ook maar gewoon zo te zien.. En dat roken? ach meis, dat krijgt echt ook wel een plekje bij jullie..

Ik zou gewoon de hele periode nemen the Cat, denk dat je dan de meeste kansen maakt! En voor mij heeft het erg geholpen om alles bij te houden op www.mijnkalender.net Misschien ook iets voor jou?

Hoe is het Mom? nog geen ongi te bekennen? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt (en heel misschien toch nog te vroeg getest hebt.....)

En hoe gaat het hier?? Ach, het gaat.. vandaag en gister niet mijn beste dagen. Vandaag opgestaan met hoofdpijn en wil eigenlijk geen pijnstiller nemen (weet dat paracetamol mag maar doe het toch liever niet).. Manlief gaat zo naar de HA om de verhoogde bloeddruk weer te bespreken, dus benieuwd wat daar uit gaat komen..
    Fijne dag allemaal!! xx

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!

@Twinkelstar baaleh van je ongi... kan me voorstellen dat je toch even baalt!!! knuff...
    @Dolfjn.. hoop dat zijn bloedruk weer goed is!! Het mag voor jullie nu wel eens goed gaan...!!
    @Sasje... mooi dat je een leuk feest hebt gehad :D.. en misschien nog een testje wagen?!!
    @The cat.. wel fijn dat je ongi helemaal is doorgekomen.. en dat jullie gezellige dag hebben gehad..
    @Laurier... wat lastig meid, ik vind het erg lastig want mijn man is echt anti roken (hij heeft kanker gehad!!) en ik rook niet dus dat is mooi makkelijk...
    Ik zou gewoon gesprek met hem aangaan en aangeven dat jij het echt heel vies vind en dat als hij rookt er ook niet gezoend wordt (blehg)...!!

@Char... weer aan de bak vandaag??!!

@hier... wachtend op een ongi... zit nu op dag 40! Hoop eigenlijk dat ik deze week het nog wordt want dan ben ik het niet met de vakantie..:s...
    Nou ik ga werken....Mijn laatste dagen en dan heerlijk vakantie :D..
    Gelijk vergadering er achter dus denk niet dat ik nog online kom....

Liefs

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goodmorning!
    wat balen dat je hoofdpijn heb dolfijn! ik zou ook liever niks innemen hoor..

ik ga nu de HA en de VK bellen!!:D heb me al opgegeven voor moedersvoormoeders. jij ook dolfijn??

Deel Deze Pagina