Goede morgen dames, hoe gaat het met iedereen? Zijn jullie allemaal goed het weekend door gekomen? Sorrt maar was gister echt totaal niet in "the mood" om echt alles te lezen en overal op te antwoorden, beetje egoistisch weet ik maar kon mezelf er ff niet toe zetten... Ja ik had 3 pendels voor juli en 1 voor juni, maar heb ze gevraagd me opnieuw te pendelen.. Sasje hoe is je slaapdienst verlopen? Ging alles goed bij de tandarts? Vraag het mij niet The cat, ik snap er al helemaal niks meer van... Ja op den duur heeft iemand het natuurlijk wel goed whahaha.
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
is ook raar the cat. als het echt zou werken, zouden alle pendels hetzelfde zeggen zuurtje had juni bij mij. heb gevraagd of ze opnieuw wil pendelen. nu heb ik er nog 3 op juli staan menstruatienet denkt vrijdag ei, dus deze week vruchtbaar en FF denkt zondag ei. dus ga gewoon deze week aan de klus. vriendje is helemaal zenuwachtig hihi. hij zei gister: ik vind het wel spannend hoor! ik: wat? hij:nou, samen voor een kindje gaan. ik denk wel dat je een goede mama bent. ik: nou, dan moet ik eerst maar eens zwanger zien te worden, daarna zien we wel verder, hihi. vandaag niet zoveel op de planning. alleen naar mensendieck en vanavond bij mn vader en stiefmoeder eten. ze belden gister. of we nog even kwamen eten voordat wij op vakantie gaan. mn moeder belde eergister. of we nog even kwam eten voordat we op vakantie gaan hahaha. scheelt weer 2 dagen koken
@laurier ja hoor slaapdienst goed doorgekomen! met mijn bakkie is alles goed. is nu goed schoon, wel goed in de gaten houden! @smyltje...ik zit ook op ff..maar heb jij ervoor betaald?? ik heb eerst volgens mij paar dgn proef ofzo gehad..en hoe krijg ik hem hieronder in mijn handtekening??
Hahaha smyltje heerlijk, scheelt je idd 2 dagen koken Ja ik heb ook mn vraagtekens bij het pendelen hoor... Ik ga vanmiddag lekker op visite bij mijn zus en de kleine Vanavond weer werken. Dus mijn dagje ziet er leuk uit!
Hello lady's! Hoe is het met iedereen? Vandaag weer mooi weer dus hopelijk kan iedereen er een beetje van genieten Ik heb vanmorgen het zwembad weer klaargemaakt voor gebruik, de was hangt al buiten en het huis is weer aan kant Dus nu kan ik de rest van de dag genieten in de zon hahah geen problemen dus.. @Buik; weer hetzelfde als vorige maand, dat krampende gevoel in onderbuik.. zou bijna denken dat ik morgen ofzo al ongi wordt zo voelt het.. Maar moet nog weekje geduld hebben voordat ik wat weet.. @Sasje; fijn dat je bekkie zo goed gaat, hou het in de gaten en hopelijk is het snel weer helemaal bijgetrokken.. @Laurier; lekker makkelijk bij iedereen eten Scheelt jou weer koken! @Smyltje; veel succes met klussen, en blijf ook genieten! ik duim voor je! Fijne dag allemaal! xx
Euhhh ik denk dat je me verwart met Smyltje hoor dolfijn, ik moet gewoon koken whahaha! Ik hoop dat je niet ongi gaat worden dolfijn, shit dat je dezelfde kwaaltjes weer hebt! Jij bent alweer hard bezig geweest vandaag lees ik!! Geniet van het zwembad vanmiddag, de temperaturen gaan weer oplopen!
Ik ben ook lekker klaar met schoonmaken pfff helemaal geen zin in maar ja moet ook he helaas. nu even lekker op internet en verder geen idee
net een mand gekocht, de bench schoon gemaakt, staat nu te drogen in de zon en dan kan die naar die naar de zolder!!!hond snapt er niks van die denkt hey waar gaat mijn hokje naar toe hahahaha! en de mand vind die no beetje eng! wat een watje toch ook!!! dadelijk het zwembadje weer even voorzien voor lucht en schoon water en misschien vnmiddag wel ff plonzen dan!!!
ik wil ook een tuin lekker een badje nee ik moet het met de molen doen. Als mijn katten een nieuwe mand krijgen vallen ze hem met z'n alle aan zo een leuk gezicht
Da's fijn The cat!! Ik ben nog niet zo lang bezig, heb eerst ons slaapkamer gordijn gedaan. Blijkt dat vriendlief niet goed heeft gemeten en hij nu dus nog te breed is, kan ik nog een keer weer gggrrrrrrr!! Wow sasje, wou dat wij al zo ver waren dat de bench weg kan, maar dat gaat nog wel ff duren hoor..... Voor als ik weg ben of 's nachts kan hij echt niet los in de kamer hoor, ik wil niet weten wat hij dan allemaal zou gaan slopen Alvast zwemse voor vanmiddag! Ik ga nog even de vloeren af dweilen en daarna naar mn zus toe
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
@laurier hhha ja dat had ik ook nooit verwcht dat we die ooit weg zouden kunnen doen!!!!maar het gaat werkelijk super!!! of het komt de reiki of dat ze nu dan eindelijk door heeft dat ze ook ergens lekker gaan liggen te slapen ofzo ik weet het niet maar ze is echt kei rustig geworden, vind eigenlijk te rustig hahaha maar zoals ze nu is, hoort een hond ook te zijn hoor haha maar tja alleen zij was zo extreem druk dat ik nu af en toe moet gaan kijken of ze nog wel leeft hahaha!
ik heb er nu inderdaad voor betaald. kan je veel meer info neerzetten en FF geeft je dan veel meer duidelijke info. als je naar FF gaat en naar my chart, moet je links in de kolom op 'sharing' gaan staan met de muis. dan klik je op home page setup. dan moet je volgens mij eerst nog iets opslaan en dan krijg je bovenin de URL te zien. dan kan je m in je handtekening zetten. ik heb meteen al de site staan, maar ik meen me te herinneren dat jij (aangezien t de 1e keer is dat je daarheen gaat) eerst nog iets moet opslaan. maar dat kan ik dus nu niet meer zien hoop dat ik het goed heb uitgelegd laat je nog even weten of t gelukt is?!
Hahaha heerlijk toch sasje! Maar hoe is ze nu dan? Ligt ze alleen maar op haar plaats?? Onze boef hierdie doet vaak slaapjes, maar tussendoor is hij ook vrij wild.... Maar niet echt extreem ofzo.... Soms hebben we een meer actief dagje, soms een luierdagje dat verschilt eigenlijk van elkaar..... Elke dag rond 5 uur heeft hij wel een uitraas momentje, dan rent hij heen en weer en doet heel erg gek. Dan kun je beter je benen omhoog doen en maar laten gaan, na 10 min is het ook voorbij..... Maar ik hoef hem niet elke minuut van de dag bezig te houden gelukkig, hij kan ook best met zn speeltjes spelen of lekker luieren ofzo... Ik vindt het super leuk om een hond te hebben, ga ook een aantal keren per dag eruit met hem, hij gaat bijna altijd met me mee als ik weg ga, we gaan paar keer in de week ergens heen (of te wandelen of op visite ofzo) maar ik ga geen entertainer zijn voor mn eigen hond!! En dat hoef ik gelukkig ook niet!! Een week geleden sprong hij van t balkon bij mn ouders, heb hem nu leren trap lopen. Nou nu wil hij bijna niks anders meer doen dus moet echt de deuren afsluiten nu aangezien ik hem niet steeds de trap op en af wil hebben.... Nou wat een geklets over onze doggy's weer Hahahaha! Ik ga nu naar mijn zus toe!! Tot straks allemaal en geniet van het weer!! Liefs
Dolfijn en the Cat wat denken jullie weer slecht over mij!!! Ik ben gisteravond tot 1 uur druk geweest met een keukentje in elkaar zetten. Vandaag verder gegaan terwijl Aaliyah in de ballentent buiten zat. Hij staat nu eindelijk in elkaar. De tekening was heel onduidelijk us hij moest twee keer uit elkaar. Vanmiddag even de side-table terug verhuizen naar de gang dan kan de keuken op die plek staan. @Sasje:fijn dat alles goed was bij de tandarts! @Smyltje: eet smakelijk vanavond. Lekker hoor dat er voor je gekookt wordt helemaal nu het weer zo warm is! Ik ga even de kamer veranderen. Ben beniuwd wat manlief zegt als ie thuis komt...
whaha char.....hele metamarfose hhahahaha @laurier.. ze is erg rustig, eerder ging ze zich nergens rustig liggen om bijv te slapen ofzo.z evroeg altijd heel veel aandacht zowel positief als negatief. dus was altijd veel met haar bezig!! en nu ze wandelt wel wat rond en komt eens kijken wat ik aan het doen ben enz, maar ze slaapt nu tenminste ook!!!! wat een rust!!!!!