roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    goeie morgen dames,

Jullie hebben je nog wel vermaakt gister :D
    @Ilse; Welkom terug! Fijn om te lezen dat jullie uiteindelijk op een leuk plekje zaten en lekker konden gaan genieten! Erg balen van je ongi :( maar inderdaad weer positief de volgende ronde in.. Heel veel succes meis! KNUF
    @Sasje; ik begrijp er niets meer van :( Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt meis, het klinkt bijna als ontpillen, maar je zou toch denken dat dat bij jou al een groot gedeelte voorbij zou moeten zijn :( Balen meis! KNUF
    @Smytje; beetje genoten van jullie tijd saampjes? moet je nu inderdaad van genieten.. straks heb je er een 3e persoontje bij :)
    @Stampertje; balen dat je zo'n last van je buik hebt :( Hoop ook voor jou dat het snel duidelijk gaat worden.. Wel weer een leuke banner :) KNUF

@Hier; Gister eerst naar het ziekenhuis geweest en pannekoeken mee genomen voor zoonlief :D hahah hij smullen joh! Het gaat redelijk maar de angst dat het niet gaat zoals het moet zit er te diep in dus voorlopig zie ik hem nog niet thuis komen.. ben ik bang :( Gisteravond film gekeken (Alvin & the Chipmunks) en daarna yatzee gedaan.. na 2 potjes was ik kapot en ben lekker me bed in gegaan.. En om 7u pas wakker om de eerste keer te plassen (normaal rond 4 uur :p) en daarna tot 9u geslapen..
    Straks weer naar het ziekenhuis en verder rustig dagje.. Heb ook niet zoveel energie dus is maar goed ook ;)

Fijne dag allemaal! xx

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen meiden,

Hier lekker uitgeslapen tot 9 uur! Wat een luxe!
    We hebben nog geen plannen voor vandaag, dus ik zie wel.
    Fijne dag allemaal!

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen!
    we hebben gister voor t eerst weer eens gesekst sinds dat we weten dat we zwanger zijn. vond het echt eng! had daarna wat bloedverlies... wAHH stress natuurlijk. maar weet dat het geen kwaad kan. hoop dat ik er straks gewoon weer van kan genieten.. ;)

wij hebben vandaag lekker een dagje voor onszelf. wat opruimen, dvd van the womb afkijken en voor de rest lekker niks! :D

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)
    31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar)
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    11 sept: Ilse85 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

7 aug: Laurier
    17 aug: Char
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen dames,

hier eindelijk ongi geworden :)!!!

@dolfijn dan zou ik toch gewoon 1 dag overmijn andere cyclus heen zitten..dus dan zou ik toch wel redelijk regelmatig ongesteld zijn.en ik weet nu dat ik mijn ei sprong dus wel rond dag 14 heb!!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @smyltje dat zal toch wel ff schrikken zijn geweest..... hopelijk schrikt het jullie niet af om gewoon lekker door te klussen!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    NOD
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

28 aug: sasje24

Zwanger
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn voor je Sasje :D haha niet gedacht dat ik dat nog tegen je zou zeggen.. maar blij voor je dat je ongi bent geworden!
    Dan is het in elk geval duidelijk.. en inderdaad dan zit je maar 1 dag over je cyclus heen, dus valt mee..
    En goed dat je nu weet wanneer je ei ongeveer heb.. Deze ronde er weer vol tegen aan :D

@Smyltje; kan me voorstellen dat dat wel even schrikken was.. hier houden we het ook wat rustiger sinds ik weet dat ik zwanger ben ;) maar inderdaad, een kleine bloeding daarna kan geen kwaad.. Gewoon van blijven genieten meis!

9. laurier

laurier Niet meer actief

Hey hallo dames!!
    Hoe gaat het? Hier waait het erg hard, helaas niet echt fietsweer...

@sasje; fijn dat je nu toch duidelijkheid hebt!!

@ilse; fijn dat je weer terug bent en jullie genoten hebben van de vakantie!! Knap dat je positief ronde 6 ingaat!! Ik duim hard dat het jou ronde mag zijn!!

@dolfijn; Fijn dat zoonlief de pannenkoeken lekker vondt! Ik hoop dat er toch snel goed nieuws komt voor hem! Hey die film hebben wij ook gezien, die was wel leuk!

@smyltje; zo dat is schrikken ja! Dat kan idd geen kwaad en hoop dat jullie toch ervan kunnen genieten! Jullie wondertje zit veilig in jou buik hoor!!!

@char; wat lekker zo lang uitslapen!!! Geniet van de dag zonder planningen, jullie vermaken je vast wel :D

Ik net het aanrecht schoonmaken, snijdt ik me ergens aan, allemaal bloed......
    Vriendlief is met de tegels in de tuin bezig, ik heb wat onkruid weg gehaald, dode rozen eruit geknipt en alles water gegeven :)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mariska gefeliciteerd meid wat leuk en zeker romantisch wanneer is de grote dag :D

@ dolfijn die pannekoeken waren vast heerlijk en fijn dat jullie een heerlijk avondje hebben gehad ik hoop dat zoonlief snel de goede kant op gaat;)

@ ilse wat balen van je ongi maar wat goed dat jullie er zo positief over denken en een heerlijke vakantie hebben gehad veel succes meid in de volgende ronde;)

@ laurier ik vind die vlaggen lijn echt heel leuk goed gedaan meid:D

@ sasje wat goed dat je nu toch ongi bent geworden al hadden we liever roze gezien maar nu kunnen jullie weer verder meid heel veel succes in de volgende ronde;)

@ stampertje wanneer is jou nod dan zal ik je even in het lijstje zetten als je wilt natuurlijk dan is hij weer compleet:D

@ char een hele fijne dag dat zal vast wel goed komen:D en we hoeven geen behang te scheuren er zat nu gewoon muurverf op:D

@ smyltje dat zal wel even raar geweest zijn maar ik hoop dat jullie er snel van kunnen genieten geniet van je zwangerschap;)

@ hier gisterenavond heerlijk aan de klus geweest waren lekker met zijn tweetjes de hondjes waren een nachtje uit logeren dus lekker saampjes vandaag even bij paps en mams op de koffie en dan gelijk de doggie's even ophalen verder ook geen plannen voor vandaag lekker rustig aan morgen manlief weer aan het werk volgend weekend aan de gang beginnen :D het waait hier ook erg hard:$ hoe is het weer bij jullie

xx twinklestar

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    laurier je hebt het antwoord al gegeven hier waait het ook erg hard :D daar is bijna niet tegen in te fietsen

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD

Eisprong:

Zwanger

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga er vandoor op de koffie bij paps en mams

allemaal een fijne dag

xx twinklestar

14. laurier

laurier Niet meer actief

Hey Twinklestar, ja jammer dat het zo hard waait he!
    Wij hadden gister een leuke kaart gekocht met fietspaden enzo erop, we dachten kunnen we vandaag mooi gebruiken maar niet dus....
    Wat heerlijk dat de doggy's uit logeren waren zeg en jullie een avondje met zn 2tjes hadden, da's af en toe ook nodig he ;)
    Fijne dag!!

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    NOD
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)

Eisprong:

12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

@Laurier.. je vlaggetjes en kussentje zien er leuk uit!! baaleh van de wind..hier waait het ook al zo hard!

@Sasje.. baaleh van je ongi.. maar vol goede moed naar de volgende ronde...

@Dolfijn.. wat super lief dat je pannekoeken had meegenomen...

@Smyltje... kan me voorstellen dat het spannend is!! En raar... hoop dat jullie snel weer kunnen genieten..

@Twinkelstar.. ik heb me zelf er al bij gezet!! Als ik het zo zie.. duurt het wel ech heeeeeel erg lang voor mijn volgende nod is..maar goed!! Alle tijd om te klussen..hahhaa..

Hoop dat ik niemand ben vergeten..

@hier.. we zouden gaan klussen bij mijn schoonzusje... maar dat gaat niet door... we moeten rond vier uur weer bij mijn ouders zijn en ze wilde dat we van half 1 tot half 3 zouden komen klussen...
    Dat is dan te kort vind ik!! dus we gaan na de vakantie helpen..
    Nu verder met inpakken en huis aan kant maken..

Fijne dag allemaal..
    Liefs

17. laurier

laurier Niet meer actief

Hey stampertjeVoor 2 uurtjes gaan klussen heeft niet veel zin nee, koffie drinken hoort daar natuurlijk ook bij dus al met al ben je een uurtje bezig dat schiet dan ook niet op nee.... Succes met inpakken en het huis aan de kant maken!!

Iemand (srry weet niet meer wie) zei laatst dat we allemaal snel zwanger moesten worden en dan een nieuw topic konden openen geloof ik... Maar dat hoeft toch helemaal niet aangezien we rose kletskoppen heten :p

Iedereen bedankt voor alle leuke en lieve reacties op mijn naai-creaties!! :D

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dames,

ik ga me weer omkleden en dan gaan we naar het dorp..daar is een soort van klein festival met rock/metal muziek ( niet echt onze muziek stijl..) maar dan hebben we weer een excus om te gaan drinken hahahaah!!!! tot morgen allemaal!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier waait het ook al zo gigantisch.. net wel op de fiets naar het ziekenhuis geweest , maar was flink doortrappen :( Echt niet fijn.. van mij mag de wind gaan liggen, want verder is het prima weer :)
    Nog geen nieuws uit het ziekenhuis, zijn eigen arts werkt dinsdag pas weer dus tot die tijd in elk geval blijven.. en nu had hij vannacht weer flink geschommelt in zijn suikers dus we zijn er nog niet:(
    Ach, wel goed voor me; elke dag stukkie fietsen (minimaal 2x per dag) hahah wil niet teveel aankomen nadat ik alles er zo netjes af had..
    Tot op heden nog niets aangekomen.. maar ook niet meer afgevallen, dus gaat goed :)

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hey meiden
    heb een probleem, zit thuis zonder internet:(
    Ga zo lekker uit eten om de vakantie af te sluiten...
    vanmorgen hebben we sem om 11uur wakker gemaakt, hij moet echt bij tanken!
    Heb jullie gemist! Heerlijk weer om jullie verhalen te lezen!
    Hier waait het nu ook flink
    liefs mij

Deel Deze Pagina