solly...zag net staan laats bericht geplaats door sasje toen dacht ik die ben ik nog niet tegengekomen...maar daarheb je nu niks meer aan slaap lekker
@ stampertje je leest het niet meer maar een hele fijne vakantie @ smyltje balen zeg gelukkig maar 1 keer in het jaar :x @ char lekker even van je afblazen dat heb je echt even nodig gehad @ dolfijn ik hoop dat hij morgen naar huis mag @ ilse wat een geklets zo he @ sasje ik heb je wel gemist hoor meid ik ga ook afsluiten tot morgen allemaal
Ik ook niet Hier gaat alles wel goed, druk met werken en daarna steeds zó moe dat ik verder niks meer waard ben. Vandaag komen schoonouders terug van vakantie, dus dan kunnen ze eindelijk ook de echo zien . Zo eerst weer werken en daarna boodschappen doen, dus weer een druk dagje.....
Goeie morgen dames, @Stampertje; je bent al weg.. maar alsnog fijne vakantie!! @Ilse; hij heeft diabetest type 2 (spontaan ontstaan in 2006) en lijkt daarbij wat resistent voor zijn insuline, maar daar zijn ze dus nu mee bezig. @Sasje en Ikke; misschien worden jullie wel gemist maar gunnen we jullie je ook gewoon je eigen tijd Niet zo verwijtend hoor dames! enne.. hoe is het nu met jullie? @Ikke; leuk dat je de echo kan laten zien Ben blij als die van mij over twee weekjes is gemaakt! @Char; fijn dat het even geholpen heeft om van je af te blazen.. vandaag overdag nog even vrij maar daarna toch even flink aan de bak lees ik; Succes meis! @Hier; redelijk geslapen ondanks een nacht vol dromen (en nee, geen leuke ) maar vanmorgen ruw gestoord in mijn slaap doordat de bouwplaats hier weer in werking is gesteld.. Vandaag druk met boodschappen doen, naar de bibliotheek, naar het ziekenhuis (hopelijk zoonlief ophalen) en dan nog de gewone dingen thuis.. hahah dat wordt weer dingen overdragen op anderen want dit ga ik natuurlijk niet allemaal zelf doen Fijne dag allemaal!
Nou meiden ik ben er weer. Heerlijk geslapen, alleen weer bruut wakker gemaakt door Aaliyah. De 1e was zit er weer in. Sasje en Ikke: we vergeten jullie heus niet zomaar hoor!! Ikke: Ben benieuwd hoe je schoonouders reageren op de eerste foto! Werkse vandaag en succes met boodschappen doen. Pas je op met tillen?! Dolfijn: hoe gaat het met jullie verhuis palnnen. Ik hoor er nks meer over. Is het iets naar voren geschoven door je zwangerschap? Of hebben jullie nog niks gevonden wat naar jullie zin is? Wonen jullie nu in een koophuis? en staat die al te koop? Wat zo naast een bouwplaats wonen is ook niet ideaal. Wat rot van je nare dromen! Ik duim voor je dat je zoon naar huis mag! Net even op buienradar gekeken, maar zag dat het vandaag niet meer ophoudt met regenen. Moet maar weer iets verzinnen om te doen met Aaliyah. Wanneer komt die hittegolf???? Het mag van mij wel weer iets zonniger worden zeg!
nou, ik had weer een prachtige test! heb het boek gekregen als kado en een mooi fotolijstje. leuk leuk!
goedemorgen, het is nog redelijk rustig hier!! met mij gaat alles goed hoor...gisteren weer begonnen met werken..slaapdienst gehad maar weer zoals gewoonlijk niet heel veel kunnen slapen !!! ben echt heel kwaad geworden op bewoonster..maar ze trok zich er erg weinig van aan pff...dus dat wordt vanmiddag nog wat bij slapen denk ik zo... @dolfijn hopelijk mag zoonlief mee naar huis. @char dat wordt dan maar naar een binnenspeeltijd e.d. of naar de film? @ikke je schoonouders weten het nog niet of wel?
Mijn internet doet het niet zoals ik wil (vandaar dat ik er niet veel ben) maar zoals sommige van jullie weten is mijn meisje zaterdag bevallen van 4 mannetjes.
aah de cat wat leuk!!! alles goed gegaan? pff en ook echt nog zaterdag..of was je op dat moment toch thuis? want je had tich workshop?
de eerst kwam om 4 uur in de nacht en de 4e om half 9 in de ochtend ze was vanaf 23.30 bezig heb dus niet geslapen
@ dolfijn en is zoon lief thuis ik hoop van wel @ ikke leuk de echo laten zien meid doe lekker rustig aan @sasje vakantie gaat altijd snel voorbij he en dan gelijk zo'n rot dag nou hoop dat het vandaag beter gaat @ cat dat zal een hele lange dag geweest zijn maar wat een lieffie's en balen van je internet @ char is het nog gelukt om iets te verzinnen hier ook niet echt lekker weer van mij mag het ook wel wat beter manlief weer aan het werk maar hij is niet echt lekker heel erg verkouden en keelpijn maar hij is niet zo'n thuis blijver ik zelf even lekker op de bank laptop op schoot ben erg moe manlief heeft mij de hele nacht wakker gehouden maar daar kan hij ook niks aan doen
Oh meiden had ik een hele teks getypt, klik ik op een verkeerde knop, allen kwijt nu! Begin opnieuw: IKke85; doe rustig aan meid, leuk dat je snel de echt kunt laten zien aan schoonouders! Dolfijn; sterkte met zoon...type2 in de volksmond nog steeds ouderdomsziekte, maar dat is het in deze tijd echt niet meer...ook jongeren krijgen het! Char; van mij mag het idd ook minder regen en meer zon! Smyltje; leuk, dat boek heb ik toen ook...erg leuk, veel leesplezier! sasje; slaap lekker zo nog even meid, of in ieder geval even liggen, dan rust je toch! The cat; gefeliciteerd met de kittens, hoop dat alles goed gaat met moeder en kittens! Twinklestar; beterschap met vriend! Wat een rot weer zeg, ik erger me wezenloos...bah!
Eindelijk ben je er weer the cat. En wat een zijn ze klein!!! Wat snoezig nog hé? Wel heel fijn dat je bij de bevalling was. Heb weinig inspiratie vandaag Twinkestar. We zijn dus maar even naar Zwolle geweest bij Prenatal. Daar hebben ze ook wel smalle broekjes. Dus Aaliyah mocht lekker shoppen. Ze heeft een mooie spijkerjurk uigekozen, twee truitjes waarvan 1 met een bolero, en een lange broek. Wel leuk hoor. Ik kies twee dingen waarvan zij mag kiezen wat ze het mooiste vind. Zag zelf een andere spijkerjurk met een roze lint erdoor. Maar die vond zij niet mooi. Tja, dan toch die andere maar. Rust zelf een lekker uit. Zo'n slapeloze nacht doet een mens geen goed! Hier dus even bij Prenatal geshopt. Nu maar even op de bank achter de WII. Heb het trouwens enorm koud, brrrr. Zo maar even een fleece-vest aantrekken. Er zit niks anders op dan binnen zitten en jezelf vermaken. Ik baal ook al zo van het weer, maar het helpt helaas niet. Ik heb trouwens ook eens zo'n grapje gehad met de computer op het werk nog wel. Een hele dag werk voor noppes. Wat baalde ik zeg, en ik vind administratief werk al zo leuk, NOT!!
@ dankje ilse ik hoop zelf ook dat hij snel opknapt maar komt ook wel een beetje door het weer dan zon dan regen @ char ze is weer niks te kort gekomen zeg maar wel leuk prenetal vind het ook altijd een leuke winkel en ben je toch even lekker uit geweest en zo'n slapeloze nacht doet je zeker geen goed veel plezier met wiien
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 11 sept: Ilse85 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
Zoonlief is weer thuis Dus dat scheelt een boel heen en weer reizen.. Nu nog kijken of hij thuis beetje stabiel wil blijven.. @Verhuisplannen; willen we nogsteeds maar tot op heden geen aanbieding meer gehad voor woning, dus we reageren door en wachten af.. Zou mooi zijn als het dit jaar nog wordt, dan kan ik nog enigsinds beetje helpen en doen. @Verder; boodschappen weer in huis, zoonlief opgehaald en nu even op de bank voordat ik aan het eten moet.. ben blij als ik vanavond even echt lekker kan liggen.. Beetje moe en uit mijn eetpatroon door alles, dus wat humeurig.. hihihi echte zwangere muts dus
@ dolfijn wat fijn dat zoonlief weer thuis is ik hoop dat het goed blijft gaan doe lekker rustig aan ik hoop dat jullie snel een aanbod krijgen voor een ander huisje