NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 11 sept: Ilse85 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
hahah dat is waar Sasje.. ze moet het nog leuk vinden ook.. hihihi Sorry hoor en het maakt mij niet uit wie ze PB-t heb ook alle woonplaatsen opgeslagen.. Dus ik laat het aan jou Sasje! ps. Zuurkool met worst is niet goed als je zwanger bent en al wat misselijk.. heb me toch een last van maagzuur en zit al ruim een uur te kokken.. Bah! Komende 7 mnd geen zuurkool voor mij meer!!
oh oke....dan kijken we wel ff dolfijn...oei das minder dat je er zoveel last van hebt!!! hopelijk zakt het snel weg..hier ook beetje misselijk van eten..maar ben al paar dgn misselijk en al paar dgn over aan het geven van alle alchol dus denk dat mijn buikje nog beetje van streek is......
@ dolfijn dat is niet zo mooi zeg ik hoop dat het snel afzakt en groot gelijk geen zuurkool meer voorlopig
goed hoor sasje ga zo ook lekker voor de buis hangen heerlijk op deze regen achtige dag hoop dat het van het weekend beter weer is en manlief zich weer beter voelt want dan gaan we lekker naar de efteling
hier regent het pijpen stelen en dan straks nog even met de hondjes uit dat word een koude douche maar ja dat hoort erbij
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 11 sept: Ilse85 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
ja indd, maar volgens mij wordt het ook beter!!!!! manlief is het hele weekend weg, dus moet nog even gaan bedenken wat ik ga doen....
Hey dames, hoe gaat het? Hier is het ook rotweer.... Ik ben vandaag al een paar keer nat geregent Dit is echt Nederlands weer he Morgen lekker thuis hebben we besloten, ik wil ff het huis schoon hebben voordat we op vakantie gaan dus wordt ff poetse..... Vanavond hebben we een avondje rust met zn 2tjes Sasje kut ja dat je door al het drank zo ziek bent Jammer dolfijn dat je dat dan niet kan eten 7 mnd, ik vindt dat ook heerlijk Maarja je moet er zoal wat voor over hebben he....... Doe rustig aan met jezelf! Leuk twinklestar naar de Efteling!! Een fijne avond dames en tot morgen! Liefs
leuk de Efteling! maar moet t wel wat beter weer zijn dan vandaag :s wat een snertweer!! ik kreeg vandaag een kaartje binnen van mn vriendin. dat ze zo blij voor ons is! echt superlief! wat een schat vriendje zit Ajax te kijken en ik ga nog even wat aan mn werk doen en dan lekker vroeg slapen denk ik zomaar. wil morgen even naar mn werk nog wat dingen doen. maandag beginnen de scholen weer!!
efteling is inderdaad leuk!!!! ga nog wel iets bedenken en ander wordt het gewoon een relaxt weekendje... is ook wel eens lekker!!!! pffffff morgen krijg ik te horen of ik weer een andere baan heb, ben benieuwd.
@ laurier een hele fijne avond lekker met zijn tweetjes geniet er lekker van hoe is het trouwens met jou geen last van kwaaltjes deze keer @ smyltje de efteling is zeker leuk maar het moet zeker wel beter zijn als het weer van vandaag anders een andere keer
Ik heb vanaf gister avond al kleine schokjes/steekjes/krampjes door mn buik heen... Rondom mijn navel en tussen mijn liezen, net boven mn schaamstreek. Kan dit heel misschien iets betekenen dames?????