roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden!
    Ik vind het onwijs lief dat jullie op mij hebben gewacht met afspraken voor een meeting...
    Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk zullen nemen, maar ik heb besloten niet te komen...
    Ik ben daar echt het type niet voor... het spijt me!

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Ben ik weer :)
    Ben echt zó druk de laatste dagen!
    Gisteravond naar schoonouders geweest die terug zijn van vakantie en dat is ook weer later geworden dan ik me had voorgenomen en daarna meteen naar bed. Vannacht weer slecht geslapen dus nu nog doodmoe....
    Zo weer werken.... :(

Wat duurt het weer lang voordat er weer meer roze bij komt! Ohh ik hoop het echt zo voor jullie allemaal meiden!!!!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Was weer gezellig gisteravond zo te lezen :)
    @Laurier; knap van je dat je wacht met testen, en of je gewoon ongi gaat worden of niet.. Misschien dat het inderdaad mee helpt :) Ik duim in elk geval door voor je!
    @Ilse; geen probleem hoor meis, maar we wouden het wel zeker weten! Is geen verplichting! als je hier maar gezellig mee blijft kletsen :)

@Hier; net bakkie thee en beschuitje gehad.. maag is goed van streek.. Ook wat licht in me hoofd dus maar even rustig aan vandaag (alweer!) Tot vanmiddag dames! xx

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

@ikke wisten schoonouders het wel al?

@ ilse dat geeft niks meid...daarom vragen we het ook!

@ dolfijn he balen meid...hopelijk gaat het snel beter!!

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff. net KDV gebeld. diegene die we wilden heeft een wachtlijst van ongeveer een jaar! optie 2 heeft nog 1 plek. optie 3 moeten we dan zsm inschrijven. wat een onzin allemaal zeg :S

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ilse wat jammer meid maar als je daar het typ niet voor bent houd het op je kletst toch al gezellig mee dat is toch ook goed;)

@ dolfijn doe dan maar lekker rustig aan ;)

@ sasje voel je je al wat beter je was toch ook niet erg lekker al een paar dagen:(

@ smyltje wat balen zeg dat er een wachtlijst is ik hoop dat het toch gaat lukken;)

@ hier het regent weer aardig door hier begin er nu toch wel van te balen zeg:x manlief voelt zich gelukkig al wat beter dus vannacht wel wat beter geslapen maar niet helemaal je van het dus zal vanmiddag wel weer gebroken zijn maar de bank ligt heerlijk:D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @twinklestar....het gaat redelijk heb nu nog met fases een beetje buikpijn..zullen wel zenuwen zijn!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey dames,
    Weinig activiteit te bespeuren hierzo ;) Weer pagina 2..

Kregen we net bericht dat manlief de 30e de hele dag in het ziekenhuis moet zijn ivm onderzoeken door internist (nieuwe verwijzing ivm klachten).. Super balen natuurlijk want de 30e zou ik echo hebben.. en wil wel dat manlief erbij is!
    Dus de echo verzet naar de 31e, wat helaas wel betekende dat de VK door is geschoven naar 7 september.. Dus duurd allemaal wat langer, maar dan gelukkig wel met manlief :)
    Vind zijn gezondheid minstens net zo belangrijk als die van het ons kleintje.. Dus we hebben maar even geschoven, nu hopen dat het maandag de 30e allemaal goed gaat zodat de 31e wel gewoon door kan gaan!

9. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo allemaal, hoe gaat het?
    Ik ben helemaal in de vakantie stemming, heb al spullen klaar gelegd die mee moeten hahaha :D

Jeetje Smylje wat erg zoon lange wachtlijst!!! Ik hoop dat jullie een plekje vinden hoor!

Twinklestar balen dat het daar regent, hier is het zonnetje gelukkig! Fijn dat manlief zich wat beter voelt!

Ilse dat is je eigen keuze toch ;)

He bah dolfijn da's niks aan dat je je steeds zo beroerd voelt, ik hoop dat het snel wat beter gaat!

Ikke doe maar lekker rustig aan dan vandaag! Wow je bent al 11 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel!

Vriendlief is nu naar de drogist boodschapjes halen, even naar de garage iets ophalen. Dus dat duurt nog wel even voordat hij thuis is...
    Ik ben alvast begonnen met schoonmaken, heb hem verteld dat hij ook echt wel mee gaat helpen met schoonmaken hoor!
    Tsja over dat testen, ik wil wel maarja er vanuit gaande dat t deze ronde ook niet raak is en dat t druk is helpt me erbij om nog niet echt in de zenuwen te zitten en ook niet te plannen wanneer en of we testen. Ik neem gewoon tampons mee op vakantie en we zien wel wat er komt of juist niet en of we testen.....

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Knap van je hoor meis! En ik denk dat het goed voor je is om gewoon lekker bezig te zijn en je daar niet teveel op te focussen.. hihihi maar ben blij om te horen dat je toch wel beetje nieuwschierig bent :)
    Geniet lekker van alles en klinkt goed die vakantie stemming!! xx

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)
    31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar)
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    11 sept: Ilse85 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

7 aug: Laurier
    17 aug: Char
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    laurier neem je wel testen mee op vakantie?

@ dolfijn balen dat je het moeten verzetten.....ik dacht eigenlijk dat het wel wat beter zou gaan met manlief omdat ik er niks meer over hoorde :( hopelijk valt het mee! ik ga nu maar weer eens werken....tot morgen!!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke op naar de twaalf weken wat gaat het toch snel:D

@ dolfijn balen dat je het moest verzetten maar snap dat je je man er wel bij wilt hebben ik hoop dat het de 30ste allemaal goed gaat zodat jullie de 31ste jullie wondertje kunnen bekijken:D

@ laurier wat goed dat je er niet teveel bij stilstaat doordat je ook druk bezig bent ik hoop dat je niet ongi word en gewoon een mooie test in handen mag hebben:D

@ het is hier nu wel droog de zon heeft zelfs even geschenen maar begint toch wel weer donker te worden:(

@ sasje je moest 1 deze dagen weer naar de kaakchirurg toch:(

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ben vandaag met ovutesten begonnen hoop dat dit een beetje duidelijkheid gaat brengen:(

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ sasje; ja schoonouders wisten het al, hebben we verteld voordat ze op vakantie gingen.

@ Dolfijn; wat balen dat het is opgeschoven, maar idd wel zo leuk om lekker met z'n 2en naar jullie wondertje te kunnen kijken!!! Hoe gaat het met zoonlief?

@ Laurier; lekker bijna op vakantie! Hopen dat het weer wel iets beter is dan....

11 weken vandaag ja, als we niet 6 dagen terug waren gezet was ik morgen 12 weken geweest! haha
    Toch ga ik er zelf wel een beetje vanuit hoor 3 maart ipv 9 maart, anders zou ik 7 (!!!) dagen voor NOD al positief getest moeten hebben en dat kan volgens mij nooit! Maarja we gaan nu maar van 11 weken uit....

16. Zeepaardje

heej meiden
    ik blijf zeker hier lekker meekletsen!
    S6 allemaal, liefs

17. laurier

laurier Niet meer actief

Hey dames!
    Nou hier al de slaapkamer opgeruimt + schoon gemaakt, de plantjes en bloemetjes allemaal in de tuin gepoot anders gaan die me dood volgende week....
    Nu ga ik verder met de logeerkamer, overloop en badkamer.
    Vriendlief is uiteraard nog steeds nergens te bekennen.....

Ik was eigenlijk niet van plan om testen mee te nemen op vakantie, we zijn gewoon in Nederland dus als we willen testen kopen we ze gewoon daar wel....
    En tsja natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig, maarja heb al genoeg stress met schoonmaken + inpakken deze 2 dagen hoor.

Ilse gezellig dat je gewoon mee blijft kletsen!!

Ikke je kunt idd beter van 11 weken uit gaan, kan het straks alleen nog maar mee vallen denk ik dan ;)

Twinklestar ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt met het gebruik van ovu testen!

Sasje moet je weer naar de kaakchirurg, bah hoop t niet zeg!!! Hoe was het vandaag op je werk trouwens??

Dolfijn ik snap je 110% dat je de afspraak wel een dag hebt verzet, ik zou ook graag mijn vriend erbij willen hebben en denk dat hij t ook echt niet wil missen! Ik hoop dat jullie de 30e echt goed nieuws hebben!!

18. Zeepaardje

Laurier goed bezig meid!!!

19. Zeepaardje

NOD
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)
    31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar)
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    11 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

7 aug: Laurier
    17 aug: Char
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

meiden heb mijn naam veranderd werd herkent!ilse85

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje dat is niet de bedoeling natuurlijk:D