Ikke: het geeft niet dat je even je verhaal kwijt moet. Wat is dat schrikken zeg. Zo vroeg al in de zwangerschap. Ik begrijp dat je er tegen op ziet om het haar te vertellen. Wat moeilijk is dat dan! Dolfijn: wat balen dat je zo slecht geslapen hebt, terwijl je het nu zo hard nodig hebt! Fijn dat je minder misselijk bent, heb je iets gedaan om het proberen te voorkomen, zoals een licht ontbijtje? Ik ben blij dat jij begrijpt, wat ik bedoel. Ik begrijp ook wat jij bedoelt, dus tot nu toe begrijpen we elkaar (Wat een lieve reactie trouwens op mijn foto's) Ik ga zo aan het werk. Wordt vast weer een lang dagje. Hoop dat ik vandaag net zo succesvol ben als gisteren. Ik hoop dat ik jullie vanavond nog even spreek.
goedemorgen, ik kan nu niet reageren op iedereen, heb wel bijgelezen! ik ga nu naar het zh naar kaakchirurg...pff tot straks
@ sasje heel veel succes bij de kaakchirurg @ char en ilse ik begrijp jullie ook heel goed meiden jullie grootste wens is al in vervulling gegaan en een tweede kindje erg welkom dus meiden laat al die mensen die het niet snappen maar lekker denken jullie weten wel beter @ dolfijn fijn dat je wat minder misselijk bent hopen dat het zo blijft @ ikke wat schrikken zeg wat k*t zeg ik hoop dat ze het toch tegen kunnen gaan meid sterkte @ hier ga zo lekker met manlief even de stad in gelijk even brood halen manlief vanmiddag weer aan het werk nu even lekker samen wat doen tot straks allemaal @ voor de meiden die moeten werken werkse
Goede morgen dames, hoe gaat het? Hebben jullie goed geslapen? @ wolfje en char; ik ben nog geen mama maar ik kan me het ook heel goed voorstellen! Wij gaan voor onze 1e maar vrijen ook niet op commando ondanks dat onze wens voor een kleine groot is.... @dolfijn; fijn dat je wat minder misselijk bent zeg! Ga niet gelijk te veel schoonmaken he anders zit je vanmiddag weer.... Balen van de buren, fijn dat jij ze toch niet tot half 2 gehoord hebt. Vriendlief hield er toch maar snel mee op gelukkig, we lagen rond half 12 in bed @ikke; werkse vandaag! Jeetje wat vreselijk van je vriendin zeg!!! Ik hoop idd dat ze het tegen kunnen houden! Beide goed bezig geweest gister dus super joh! Ego berichtjes horen erbij, no problemo @char; zo jij hebt een drukke dag vandaag!!! Focus je maar lekker op je werk hoor!! @sasje; heel erg veel succes bij de kaakchirurg!!! @twinklestar; geniet ervan even gezellig iets samen doen!! hier; ik heb alweer een was buiten hangen en de nieuwe draait alweer, de hond heeft gewandelt, straks nog even de kleden + kussens van de hond wassen en dan ga ik niet meer wassen voor de vakantie hoor, op den duur houdt het ook gewoon op..... Daarna nog even beneden alles schoonmaken pffft en morgen heerlijk op vakantie, heb er zoon vreselijke zin in!!! De spullen voor de koffer liggen al het meeste klaar hihihihi De hond heeft een hele gekke bui, heeft zn flos net even helemaal stuk gemaakt..... Dus overal weer flosdraadjes...... Kan ik weer een nieuwe gaan halen voor hem, bah wat gaan die dingen eigenlijk ook vreselijk snel stuk he!! Nou dames ik ga ff druk aan de slag, begin maar met de keuken schoonmaken, stofzuigen lijkt me geen goed plan aangezien vriendlief nog op bed ligt hahahaha! Fijne dag allemaal! Liefs
jeetje laurier, kan je hier ook niet even komen schoonmaken? heb er zooooo'n hekel aan :S blegh! ik werd vanmorgen gewoon pas om kwart voor 10 wakker!! maar had wel erg naar gedroomd. had gedroomd dat ik in mn ouderlijk huis was en net ruzie had gehad met mn vriend. ik ging douchen en toen begon ik heel erg te bloeden. ik riep mijn vader en zei dat het mis ging. toen schrok ik huilend wakker. maar mn onderbroek was schoon (toch stom dat je meteen gaat checken als je zoiets droomt).
Bah smyltje wat een vreselijke droom zeg!!! Gelukkig dat het maar een droom is he Ja raar dat je dan gelijk gaat kijken hahaha Denken jullie dat ik veel lol heb deze 2 dagen met al dat schrobben??????? Ik heb er ook een hekel aan hoor, maar wil niet thuis komen over een week en dat we dan ineens heel veel huisdieren rond hebben lopen/springen........ En tsja een schoon fris huis daar beleef ik wel veel plezier aan natuurlijk
pff wat een enge droom, maar ik zou dan ook direct checken hoor! schoonmaakse meid! nog lekker geshopt met manlief? heel veel sterkte bij kaakchirurg, bah! werkse en misschien tot later! oh meid wat vreselijk...hoop dat het kindje nog even blijft zitten! Zal voor jou idd wel even moeilijk zijn om te vertellen! s6 ja ik snap je hahaha wat vervelend als buren geen rekening met elkaar houden...ze snappen toch wel dat een ander ligt te slapen?! Hoe gaat het met zoonlief thuis? suiker nog onder controle?
@ ilse wat leuk! @hier zo net terug...pff weer bijna van mijn stokje gegaan. hopelijk gaat het dez keer allemaal mee vallen!
@Sasje; *geeft voorzichtig dikke knuffel* Hoop dat het allemaal mee gaat vallen meis.. en je hebt het in elk geval weer gehad.. Succes en doe even rusig aan! @Ikke; wat afschuwelijk van je vriendin, begrijp ook best dat je er tegenop ziet om te vertellen dat jullie zwanger zijn.. Nu eerst maar eens hopen dat het kindje nog even kan blijven zitten.. @Smyltje; die dromen horen erbij ben ik bang, heb ze laatst ook al (al dan andere variant) gehad en idd meteen checken!! Gelukkig zijn het boze dromen en kunnen we overdag genieten van de zwangerschap.. Succes meis! @Laurier; schoonmaakze nog even, zodat je straks kan genieten van je vakantie en dan lekker thuis kan komen in schoon huis @Twinklestar; nog wat gekocht in de stad? (behalve brood) hoop dat het in elk geval gezellig was! @Char; Graag gedaan hoor.. en werkze vandaag, hopelijk wordt het weer een goede werkdag voor jou! @Wolfje; Leuk! Gefeliciteerd!! Een neefje of nichtje? Hopelijk is alles goed gegaan. @Hier; weer gewerkt vanmorgen.. en het gaat toch echt stukken makkelijker als je wat minder misselijk bent haha toch maakt het me wat onzeker (waarom niet meer misselijk?? Alles wel goed??) maar ok, daar moet ik even doorheen.. Verder gaat het redelijk met zoonlief, loop hem behoorlijk achter de broek aan omdat het ZELF doen nog niet helemaal erin zit.. maar zijn suikers zijn niet extreem hoog dus allang blij! Nu even onderuit en straks groentesoep maken voor vanavond.. Kan ie nog even lekker doortrekken..
@ Wolfje: GEFELICITEERD!! @ Sasje: Knuf.... @ Dolfijn: Kan me voorstellen dat je meteen van die gedachtes krijgt als er iets veranderd. Maar natuurlijkw el fijn dat je misselijkheid minder is!!!
@dolfijn ja ik denk dat ik dat ook zeker wel zou hebben hoor! zal vast en zeker wel allemaal goed zijn meid!!! profiteer er maar lekker van dat je vandaag er goed aan bent! @ mom thanks..... @ hier...begin het nu wel beetje te voelen..net al iets ingenomen en denk dat ik me ff in bed gooi.....
het is een jongetje... matijs/ matthijs ik weet niet hoe ze het schrijven... maar alles is goed gegaan! dus ga er snel een kijkje nemen! sasje; s6 met je mond! dolfijn; alles is vast in orde meid!
@ laurier bijna lekker een weekje er tussen uit meid aftellen ik wens je een hele fijne vakantie meid en heel veel plezier @ sasje ik hoop dat het meevalt meid en dat je er niet zo veel last van hebt maar nu ben je er vanaf toch @ ilse gefeliciteerd tante wolfje (hihihihi) @ dolfijn wat fijn dat het werken vandaag beter ging nu je minder misselijk bent ik hoop dat het zo blijft meid @ smyltje wat een nare droom zeg zou ook schrikken gelukkig was het maar een droom @ hier was gezellig met manlief in de stad hij is nu weer aan het werk heb niks gekocht had ook niet echt iets nodig maar het ging me ook om het gezellig even samen zijn
ik ga morgen filmpje huren, zodat ik met manlief even lekker samen kunnen kijken en knuffelen Iemand nog tips voor film...(niet 1 met te veel zwijmel) ??? liefs
had gister (denk ik) mijn ei had onwijze steken en vanmorgen weer veel wit zou wel goed zijn dan is het misschien nu wel 28 dagen! heb de twilight films gehuurd (ben helemaal gek op die films ook op Harry potter) na voetbal vanavond mag ik die kijken
Sasje doe je wel voorzichtig met jezelf!! Gefeliciteerd wolfje!! En veel plezier met de film morgen! Dolfijn fijn dat je misselijkheid minder is en je dag wel oke ging, succes met zoonlief! Twinklestar heel erg bedankt! Mooi dat jullie tijd in de stad gezellig was!! The cat ik hoop dat het echt je ei was idd!! Succes! Gister boven alles schoon gemaakt, vandaag beneden... Pfft wat een gestress en gedoe, ben echt gesloopt!! Nu snel omkleden enz en dan naar de verjaardag van vriendlief zn oms bah niks aan zo opt laatste moment voor de vakantie maar goed.... Dames dit is denk ik de laatste keer dat ik online ben, over een week ofzo zal ik er weer zijn. De 27e komen we weer, maar denk niet dat ik er dan al ben. En de 28e gaan we nog naar het dolfinarium dus zal ik er ook niet zijn..... Jullie lezen weer van mij de 29e of de 30e!! Jeetje wat gaat dat lang duren whahaha! Heel veel succes allemaal deze week en ik duim voor iedereen even hard!! Liefs XXX