oh meid die pijn, als ik het lees krijg ik al kippenvel... ik moet van mezelf dit jaar naar het zkh verstand kies verwijderen, maar die angst heel veel plezier en succes met je optreden! efteling lijkt me erg leuk, nog nooit geweest... morgen wel naar walbi! en daarna idd oma ophalen... en dan maandag met haar naar ziekenhuis... pff druk druk druk... Nou ga ik ook maar slapen dan... saai hoor
veel plezier in walibi wolfje! ik heb vandaag de eerste vergadering op mn werk. dan maandag echt weer aan de bak ben dus voorlopig no niet online.
Goeie morgen dames, Allemaal beetje kunnen slapen? Hier niet echt, werd gek van de jeuk.. Zit onder de uitslag Geen idee waar dit nu weer vandaan komt.. Heb het wel vaker (heb nl netelroos) maar de zalf die ik normaal gebruik mag ik nu niet gebruiken ivm zwangerschap.. ahhhhhh.. dus de hele nacht proberen niet te krabben maar best moeilijk.. Net HA gebeld en manlief mocht meteen travegyl ophalen, die mag ik wel gebruiken tijdens zwangerschap.. Net eerste genomen en nu maar hopen dat het snel werkt
Goedemorgen!!!! heb best lekker geslapen, beetje te kort maar vooruit... @ dolfijn, irritant he die jeuk!!!!! Fijn dat je zo snel al iets kon krijgen om de jeuk tegen te gaan.. @ Hier: nieuwe werkdag is begonnen!!!
goedemorgen, het is hier nog rustig! @dolfijn oh hopen dat het helpt..je hoort trouwens wel vaker dat zwangere dames uitslag krijgen he! @wolfje...nog nooit in de efteling geweest????? ik ben nog noit in walibi geweest @hier redelijk geslapen..pijn valt ook 100 procent mee! de vorige keer deed meer pijn! dus we zullen zien..als we het weekend al eens overleefd hebben dan hebben we het ergste gehad...
Hey Sasje, Fijn dat de pijn meevalt Hopelijk blijft het zo en heb jij nu ook een keertje mazzel Hier is de jeuk gelukkig wel gezakt.. is inderdaad een verschijnsel bij zwangere vrouwen maar dat is vaak pas later (PUPP genaamd geloof ik) dus dit wordt onder netelroos geschoven.. en gelukkig helpt de travegyl. Nu alleen weer misselijk, maar of dat door pilletje komt of toch gewoon door zwangerschap blijft een vraag hahah het is nooit goed
@ dolfijn bedankt voor het lijstje ben er niet meer aan toe gekomen gisteren manlief kwam thuis dus samen nog even op de bank gehangen vanmorgen de week boodschappen gedaan dus druk druk druk wat balen van de jeuk meid hoop dat het gauw beter gaat @ sasje fijn dat het allemaal wel meevalt deze keer hoop dat het zo blijft @ wolfje veel plezier in walibi en succes een maandag in het ziekenhuis toch niks erg met oma hoop ik en ik moet ook nog voor de verstandskiezen aan de onderkant ga volgende week even bellen voor een afspraak want bij mij komt van uitstel afstel dus ga maandag gelijk bellen @ meiden allemaal een hele fijne dag vandaag ga straks een dagje mee met manlief naar belgie ook wel een keer leuk dus kom vandaag waarschijnlijk niet meer online en morgen ook niet want dan gaan we naar de efteling jippie het word nog mooi weer ook dus heb er wel zin in dus zondag ben ik er weer niet te veel kletsen (hihihi) moet ik zoveel missen nee hoor meiden klets maar lekker verder nou dames nogmaals allemaal een hele fijne dag vandaag en morgen ook natuurlijk doei doei xx twinklestar
Fijne dag vandaag en morgen Twinklestar! Geniet ervan meis.. wordt inderdaad lekker weer dus heel veel plezier
zoooo wat is het hier rustig zeg! wat een heerlijk weertje zeg!ook hier de boodschappen allemaal binnen! vanavond gaan we met 8 pers. hier bbqen! dus zal wel gezellig worden! en morgen ff helemaal niks! en zondag heb ik het rijk alleen want dan gaat vriendlief paintballen!
ahhh, wat zijn jullie lief geweest! lekker rustig net terug van werk. er is wéér een collega zwanger!! 15 weken nu. echt lopende band werk bij ons. en ik maar lachen (en liegen!!!). pffff moeilijk hoor!! straks vriendin hier. samen eten en dan zwemmen
Nog even volhouden meis, en dan mag jij het ook gaan vertellen.. haha moeilijk hé?! Weet er alles van
Wat een stilte hier dames We verdwijnen steeds verder op de lijst.. Waar is iedereen? Iedereen leuke avond? Hier iets minder omdat ik me goed beroerd voelde, maar gelukkig net wat kunnen eten en nu iets beter.. Zo me bed maar weer in en hopen op morgen een betere dag.. Slaap lekker allemaal! xx
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
Ik ben er ook weer. Gisteravond op bed ijskoud. Ik kon niet warm worden. Leek wel griep. Vanochtend redelijk fris opgestaan en 'smiddags kreeg ik overal spierpijn. Van die griepspierpijn. Alle botten en spieren doen me zeer. Flinke last van mij rug zo rond mijn bh-bandje. Toch de hele dag gewerkt. Vanavond met het eten knapte ik weer iets op dus toch maar naar de blaaskapel. Maar bij het eerste nummer kreeg ik het gevoel van flauwvallen. Trok lijkwit weg (best knap voor iemand met een tintje) Maar na een glaasje water en even zitten knapte ik toch al snel op. Toch nog mee kunnen spelen. Nu ben ik echt helemaal op. De rugpijn wil maar niet over, de rest van de spierpijn is weggetrokken. Ook geen koorts ofzo. Eens even aankijken morgen want dit was wel erg gek. Bij de kapel zaten al die mannen te grappen of ik zwanger was, heb het maar op griep gehouden. "Want zwangere vrouwen hebben dat ook vaak, doe maar rustig aan hoor!" Leuk hoor, al die zorgzame', stoere mannen. Nu maar even onderuitgezakt op de bank. Aaliyah is uit logeren dus ik hoop dat ik morgen uit kan slapen.
Gisteravond heeft manlief heerlijk mijn rug gemasseerd. Voel me dus wel iets beter. Er zit alleen wéér een keelontsteking aan te komen. Vorig jaar november en dit jaar in februari ook al gehad. Flink ontstoken amandelen. In totaal mijn laatste 8 zwangerschapskilo's kwijtgeraakt toen. Echt beide keren een week niet kunnen eten of drinken! Nu kan ik alleen niet aan de ibuprofen. Maandag maar eens de huisarts bellen als het erger wordt. Echt fit ben ik niet, maar wel iets beter als gisteren. Hopen dat het zo blijft. Manlief is nu een steigertje aan het halen om de bovenverdieping te verfen. Ik ga even de voordeur schuren. We moeten het er toch maar even van nemen dat Aaliyah uit logeren is. Kunnen we samen even klussen. Hoe is het hier met iedereen???
Hey dames, Even snel een berichtje van mij. Vriendin van mij is gister toch bevallen met 24,6 weken..... Nu dus heel erg afwachten en hopen, maar de kans is zó klein. Zo erg in januari hebben ze hun dochtertje al verloren en nu dus waarschijnlijk hun zoontje. Hier verder wel goed, gister andere vrienden van ons verteld, wat natuurlijk heel tegenstrijdig was gister. Maarja. Fijne dag allemaal!
jeetje ikk! wat vervelend! ik hoop dat het kindje het toch gaat redden!! gisteravond was echt hilarisch. ging met vriendin zwemmen die kleintje heeft van 6 maanden. hadden we het over baby's enzo. zegt ze: ik zou het wel aan je zien hoor, als je zwanger bent! ik: o? zij:ja, dan zal je jezelf wel verraden in je gezicht. ik lachen! haha. maar ze had niks door vind het zo moeilijk om het haar niet te vertellen. maar we willen echt wachten tot de 1e echo
hey ikke das is verschrikkelijk zeg!!!! hopelijk mag het deze keer wel bij hun blijven!! @smyltje oh spannend he!!!!! lijkt me zo leuk om het iedereen te mogen gaan vertellen zeg!!!