roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje wat is het hier rustig vandaag zeg!

Ik heb vandaag een lekker rustig dagje, beetje was doen en in huis wat kleine dingen, maar verder lekker op de bank.

Ik hoop ook echt dat het kleintje het gaat redden, maar het is echt zo'n kleine kans... :(

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Heej meiden!
    Sorry heb geen tijd om op jullie te reageren... heb me oma te logee...
    denk aan jullie!
    knuffel van mij en ben er vanaf maandag weer meer op zp!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    idd schorpioentje, waarom zeg je nooit wat als je wel steeds meeleest?

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja goede vraag he...maar daar wordt dus niet op geantwoord.....

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    nee terwijl ze er net wel weer was....:(

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wat vervelend! Een geboorte hoort juist een blij en vrolijk iets te zijn. Nu zijn er alleen maar zorgen. Wat hoop ik dat het kindje het gaat redden.

Hier, vandaag toch maar rustig aan gedaan. Zou aan schuren, maar ben al gelijk gestopt. Had helemaal geen zin. En toen manlief op het punt stond om weg te gaan, kwam mijn nichtje (12 jaar) langs. We zijn er samen lekker op uit geweest en naar de orchideeënhoeve gegaan. Dus toch een leuke middag gehad. Voel me nu langzamerhand steeds beter. De spierpijn is weg, maar de pijn in mijn keel blijft. Gelukkig maar aan één kant, dus slikken gaat nog steeds!
    Hoe is het hier met iedereen?? Het is wel erg rustig vandaag en dat voor kletskoppen!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

@char hopelijk knap je snel op meid!

@ hier ik ga dadelijk naar een vriendin toe..voor de rest de tuin enz wat opgeruimd! en morgen een heerlijk dagje alleen thuis!!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier ook relax dagje gehad.. Vanmorgen heel rustig op gestaan (rond half 12 pas onder de douche), en toen even met manlief naar de markt geweest en daarna speurtocht gehouden naar wit vestje wat ik aan pas over me buik ;) Onmogelijke zaak helaas en positiemode wordt hier in Lelystad niet verkocht voor zover ik weet.. Dus helaas, ga volgende wk wel weer even naar Almere ofzo..
    Morgen doopdienst van pasgeboren dochtertje van beste vrienden.. Dus op tijd in de auto (8.15u staat vertrek gepland) Dus morgen weer weinig online..

Allemaal rustig aan..
    @Ikke; hoop ook dat het kleintje mag overleven, maar ben net als jou bang om hoop te hebben. Hele dikke knuffel.. lijkt me moeilijk om mee te maken nu jezelf zwanger bent..
    @Sasje; met je bekkie gaat het redelijk lees ik :) Fijn voor je meis!
    @Char; vervelend dat je je nog niet helemaal top voelde vandaag.. Gewoon even rustig aan blijven doen en de tijd nemen om echt helemaal op te knappen.. KNUF

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje het is echt rustig vandaag hier zeg! Ben ik weer een dag wat vaker online... haha.

@ Dolfijn; ja vindt het heel lastig nu ik zelf zwanger ben en het maakt het nog lastiger dat zij dat nog niet weten.... Vandaag nog geen nieuws gehoord verder. Veel plezier met de doop morgen en succes met vroeg opstaan... hahaha

Gister was ook al zo hectisch met die schietpartij (hebben jullie vast wel op het nieuws gezien/gehoort) nou dat was dus bij ons achter!

Nu lekker op de bank, zo denk ik lekker een spelletje doen met vriendlief.

Fijne avond allemaal!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat een gedoe dan meis zo dicht in je buurt :( Lijkt me best beangstigend allemaal.. hadden jullie beetje door wat er gebeurde of helemaal niet?

En balen dat je niets meer gehoord hebt over kleintje van vrienden, hoop dat geen nieuws goed nieuws is.. KNUF
    en heel veel plezier met jullie spelletje!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD
    21 aug: Laurier
    (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)
    31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar)
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

7 aug: Laurier
    17 aug: Char
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

12. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Ikke85: Jeetje dat was vast schrikken!!!! zo dichtbij......

@ Hier: lekker rustig dagje gehad. Manlief is het hele weekend weg. heb een beetje gewinkeld en morgen komt mijn vriendin een film kijken en s'avonds ga ik met mijn ma gezellig een hapje eten....

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ooo wat is het hier rustig geweest!
    vriendje is naar Ajax, en ik ga te bed. ben erg moe en had vandaag mn dag niet. was erg chaggie en ontzettend moe. ik ga lekker naar mn bedje en morgen lekker uitslapen.
    trusten meiden!

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, meiden, we doen onze naam weer geen eer aan!
    Wat is het hier rustig zeg! Is ook mijn schuld hoor.

Wat schrikken zeg ikke. Heb je het ook zien gebeuren of dat gelukkig niet?

Heb je nog wat leuks gekocht mom?

Slaap lekker Smyltje!

Hoe gaat het met jou Dolfijn?

Hier vanavond lekker naar de film geweest. Aaliyah had het zo erg naar haar zin op de camping dat ze nog een nachtje blijft logeren. Wel moeilijk en raar hoor, zo zonder haar.
    Maar er is daar afsluiting van het seizoen, dus dan is iedereen op de camping, dus ook heel veel kindjes. Dus zij vermaakte zih enorm goed.
    Wij zijn naar de 3D-film Step up geweest. Echt wel een leuk effect met zo'n idiote bril op je neus.
    Morgen komen de buren brunchen.
    Manlief had een geintje gemaakt. Als ze ons raadsel met het bokje (om de bovenverdieping te schilderen) zouden oplossen dan kregen ze ontbijt op bed, morgenochtend. En ja hoor, met hun hulp ging het bokje in elkaar, dus dan maar een brunch bij ons thuis.
    Wij gaan nu ook naar bed, dus meiden slaap lekker voor vanacht en tot morgen!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Ja, ik en er alweer uit :) Was warm vannacht dus niet echt goed geslapen.. ook is het plassen momenteel favourite als je net lekker ligt.. Dus ach, ben er in elk geval op tijd uit om naar de doopdienst te gaan.
    Gisteravond alle kleding al gestreken en gedaan dus dat kan straks meteen aan getrokken worden.

@Mom; klinkt best als een lekker dagje :) Goed om te zien dat je je zo vermaakt als vriendlief er niet is (heb ik meestal wat moeite mee:)) en heel veel plezier vandaag met je ma!
    @Smyltje; Van die niet-jouw-dagen ga je er nog meer krijgen.. niet om je bang te maken hoor.. hihihi maar ze horen erbij ;) voor vriendlief niet gezellig en leuk maar dat zijn echt de hormoontjes die door je lichaam heen sjeezen.. Gewoon proberen op tijd te rusten en te eten.. Scheelt bij mij een heleboel ;) Hopelijk is het vandaag beter!
    @Char; lekker dat je even alleen met manlief weg bent geweest.. Kan me goed voorstellen dat het vreemd is zonder je dochter maar toch ook wel even lekker?! Hier kan ik er altijd erg van genieten als we eventjes saampjes zijn..
    Veel plezier met de buurtjes vandaag en vind het een leuk gebaar om op die manier hulp te vragen van je buren :D

Vandaag dus niet meer online (misschien vanavond) dus tot dan en anders tot morgen!

xx KNUF xx

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo meiden,

hier een gezellig avondje gehad gisteren. nog even op terras gezeten en eigenlijk wel op tijd het bed in..was 12 uur geloof ik. overdag ben ik nu alleen thuis..vriendlief is paintballen..dus ik weet nog niet wat ik ga doen! krijg mijn dagje wel om!

@ikke nog iets gehoord??

@dolfijn pff wat ben jij alweer vroeg op zeg!!! maar lees dat je gisteren wel heerlijk hebt uitgeslapen.

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ dolfijn. nee toch he?! nog meer van dat soort dagen? ik werd al gek van mezelf. laat staan hoe mn vriend zich moet voelen haha. dat wordt nog wat :S:S nou ja, hoort erbij. veel plezier vandaag!!

ik heb heerlijk het klokje rond geslapen! half 11 erin half 11 eruit :D niet dat ik uitgerust ben.. :S
    morgen gaat het gewone leven weer beginnen! de scholen gaan weer van start. vindt het altijd weer spannend hoor, maar heb er wel zin in!

voor de rest nog leuke plannen voor vandaag?

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @smyltje oh hier hebben ze nog lekker 2 wkn vakantie geloof ik!
    ik weet nog niet wat ik ga doen....zal wel niet veel meer zijn..ff lekker relaxen.

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja kan kloppen. in het zuiden beginnen ze pas 5 september. heeft het noorden volgend jaar. dan zijn wij heel laat. wat is het rustig hier!! waar is iedereen??

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo dames ik ben ook weer van de partij :D hebben jullie me een beetje gemist:D (hihihi) jullie hebben goed je best gedaan hoefde niet zoveel bij te lezen ;) maar dat is niet zo erg:D hier de efteling was super en het was heerlijk weer :)

Deel Deze Pagina