roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm ik ga trouwens wel lekker naar bedje..krijg wat last van mijn mondje..dus ff goed gaan poetsen en hopen dat er geen rotzooi in is gekomen en dat het gedoe weer van voor af aan gaat beginnne..tot morgen :)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)
    31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar)
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

7 aug: Laurier
    17 aug: Char
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    is goed hoor meid doe lekker rustig aan ga ook afsluiten even goed spoelen met een beetje zout in een beker water helpt goed heeft de kaakchirurg mij ook aangeraden ik hoop dat het rustig blijft in je mond;)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nogmaals allemaal een hele fijne avond en tot morgen ik ga nu echt afsluiten weltrusten allemaal

xx twinklestar:)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tja dan moeten we op msn, maar nee dat werkt ook niet is maar 1 op 1...pff
    helaas
    slaap lekker en tot morgen s6 met mondje
    dank je wel gaat goed komen!
    slaap lekker

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen weer dames,
    Er is nog even lekker gekletst lees ik..
    Toch wordt het minder laat als voorheen; je merkt toch wel dat het 'gewone' leven weer begint..
    Ook hier vandaag weer zo'n 'gewone dag'; zometeen richting Almere en twee gesprekken voor stiefdochter.. Dus dan zijn we wel de hele dag al met al zoet.. Hopelijk heeft ze weer vooruitgang gemaakt!
    Redelijk geslapen vannacht, alleen voel me niet zwanger :( (al twee dagen niet echt.. dus vind het eng :() Even een vraag aan de zwangeren onder ons; hoelang hebben jullie krampjes in onderbuik gevoeld? Ik voel het nu namelijk nihil en het beangstigd me! Ben echt zo blij als echo gemaakt is.. pfff.. wat duurd wachten lang!

Fijne dag allemaal en succes voor de gene die moeten werken..
    Sasje succes met je mond, hoop dat het allemaal beetje meevalt en snel over is!
    Wolfje; fijne dag vandaag!

xx

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeiemorgen dames!

@ Dolfijn; Maak je geen zorgen meis! Ik voelde op een gegeven moment ook minder. Nu vaak niks en dan ineens weer een soort ongi krampen. Dus echt maak je geen zorgen! Misschien dat het je iets minder ongerust maakt als je weer zo kotsmisselijk bent haha klinkt stom, maar ook dat is een goed teken! Komt goed meis!

@ Twinklestar & Mom; Wat grappig om jullie geklets te lezen! En jullie doen onze naam in ieder geval wel eer aan ja! haha.

@ Sasje; Hoe is het met je? Heb je nog veel last?

Hier alles goed, niet zo geweldig geslapen vannacht, veel plassen en heel onrustig :(.
    Verder niet veel nieuws, kindje leeft ook nog steeds dus ben benieuwd.....
    Zo wat eten en dan weer naar het werk.
    Fijne dag dames!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je voor je geruststelling Ikke.. Ben echt blij dat het 'normaal' is.. maar idd zou nu graag boven de wc hangen en kotsmisselijk zijn.. Gewoon als bevestiging :p

Jammer dat jij niet zo goed hebt geslapen.. maar wel super om te lezen dat baby nog leeft :) Hoop dat het sterk genoeg is..
    Succes met eten en werkze maar weer vandaag!! xx

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Jeetje wat is er gekletst zeg.
    Mom en Twinkelstar: als jullie zo erg op zoek zijn naar een ei, vraag de paashaas even, die geeft ze ook verstopt!

Dolfijn: Dat je geen last hebt van kwaaltjes kan er ook bij horen. Ja ik weet het, de meeste vrouwen hebben wel ergens last van, maar sommige niet. En jij behoort tot één van die gelukkigen. Net als ik bij Aaliyah.
    Ben toen ook bijna niet misselijk geweest. Het enige waar ik echt last van had, was van vocht vasthouden in mijn benen. Heb dan ook de hele zwangerschap 40 uur pw gewerkt. Zonder moeite! Kon ook alles nog doen, onkruid wieden, veters strikken, ramen lappen, stofzuigen onder het bed enz enz. Ik had de meest ideale zwangerchap die je je maar kan bedenken. Wees blij en geniet ervan!!!

Hier heb ik een goed gevoel: Het zou maar zo eens raak kunnen wezen. Af en toe steekjes in mijn buik en gespannen, prikkelende borsten. Laten we het hopen!!

Gistermiddag was mijn nichtje van 12 weer bij mij. Ze heeft nog een week vakantie en verveeld zich suf daardoor. Onwijs gezellig. Vandaag komt ze weer. Kind aan huis hier. Soms komt ze 4x per week, soms zie ik haar 2 maanden niet en is ze druk met vriendjes en vriendinnentjes. Echt zo'n onzekere puber. Maar wel een schat van een meid!!!
    Dus gisteren was ik niet online doordat zij er was. en 's avonds moest ik naar de blaaskapel. T was een beetje te gezellig, dus was wat laat thuis. Vandaag is mijn nichtje er weer en vanavond ga ik weer een paar uurtjes overwerken. Hopen dat we de eerste 4!! kabels afkrijgen deze week. Ben heel benieuwd.
    Tot de volgende keer maar weer.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dames,

@dolfijn...ik hoop voor he dat het allemaal gewoon oke...nog paar daagjes en dat weet je het!! zoals char en ikke al schrijven lekker blijven genieten!!

@ ikke gelukkig leeft de kleine nog zeg!!

@ hier ja wel wat last van mijn mond maar ja zijn ook 2 wonden natuurlijk.....en heb me heel erg op mijn wang gebeten toen deze nog verdoofd was dus hier heb ik eigenlijk het meeste last van.....

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dames, ik ben er van door heb slaapdienst..misschien kan ik vanavond nog ff bijlezen en anders tot morgen!!

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn gelukkig bijna de echo ik hoop dat ikke en char je een beetje gerustgesteld hebben en veel succes met de gesprekken vandaag dat ze maar goed vooruit is gegaan;)

@ char ik ben al aan het duimen en die tip van de paashaas zal het is even aan hem vragen (hihihi):D veel plezier vandaag:)

@ ikke wat goed dat het kindje nog leeft ik hoop dat het allemaal goed komt;)

@ sasje wat k*t dat je op je wang hebt gebeten dat is vervelend ik hoop dat het allemaal snel weer goed gaat met je mond;) en werkse vandaag:)

@ net even een bakkie gedaan bij mijn tante en even de stad in geweest een cadeautje kopen morgen een verjaardag dus druk druk druk:$ maar het is gelukkig mooi weer tot nu toe :D net even een ovutest gedaan en hij word wel donkerder dames dus ben benieuwd zou wel kloppen want als het goed is bijna mijn ei:D

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)
    31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar)
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

7 aug: Laurier
    17 aug: Char
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

14. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Twinklestar: fijn dat de test steeds donkerder wordt!!!!

@ char: spannend hoor, duim voor je!!!

@ hier: vandaag weer lekker aan het werk.... moet tot 17.00 uur dus moet nog even!!

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Even stiekem spieken. Mijn nichtje zit zo midden in haar spelletje op de Wii, kan ik even spieken. Wel een andere pagina geopend zodat ik eventueel snel kan "switchen".

Sasje: wat vervelend van je mond. Gelukkig geneest alles best heel snel in je mond dus ik hoop dat het gauw over is. Eet voor de zekerheid iets vloeibaars want je wang is nu natuurlijk erg dik van het vele bijten.

Sasje: wekse vanavond. Ik moet ook werken, dus we hebben een beetje steun aan elkaar!

Twinkelstar: ik hoop dat de testen iets goeds uitwijzen. Dan weet je in elk geval dat je banner klopt. Enne... als je de paashaas wilt vragen, moet je toch echt nog even wachten. Zo rond pasen is hij weer in het land.

Mijn nichtje is er weer en zometeen komt haar zusje ook. Die haal ik even op uit school. Ze blijven eten, dus gezellig is het hier vandaag wel!!!
    Misschien tot vanavond

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    WAAAAAA storm!!!!

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hmm, dan moet ik me helemaal zorgen maken.. ik voel helemaal geen krampen! alleen maar mn darmen.. nog 5 weken tot de echo!! :(

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ char dat duurt me eigenlijk iets te lang (hihihi):D maar denk dat mijn banner aardig klopt vanavond weer een testje gedaan en een heel stuk donkerder als vanmiddag jippie:D:D:D ben benieuwd of hij morgen nog donkerder is:)

@ smyltje hier ook een wind joh:$ maar wel droog

@ zoals jullie lezen mijn ovutest een stuk donkerder als vanmiddag jippie zou ik hem dan gevonden hebben zou wel gelijk lopen met mijn banner zoals char al zei :D:D:D:D

19. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Twinklestar: heb jij een foto van je ovutest???
    Ik heb er net ook 1 gedaan, omdat ik gister en vandaag last van mijn buik had en was benieuwd of dat dus mijn ei is. De test is erg donker. nog net niet donker genoeg naar mijn idee........

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mom toch maar een testje gedaan heb je een foto ik zal er zo even 1 plaatsen

Deel Deze Pagina