bij plaats je reactie en dan beheer je bijlage en dan druk je op bestand downloaden van je computer druk op bladeren je kiest de foto die je wilt hebben dan open je hem en kan je hem plaatsen snap je nog heb je de foto al op je computer
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
het is je al gelukt zie ik zal zo even een foto plaatsen maar moet hem even op de computer zetten dus duurt even tot zo
ik heb ook nog een foto met een testje van gisteren met die van vanavond duidelijk verschil dus als het goed is moet hij morgen nog donkerder zijn
ja dat was de duidelijkste tot nu toe dus hoopmorgen op een knal test dan zou mijn banner echt kloppen heb
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
hahahah ja dat ook, maar je moet ook de kansen benutten gister wel geklust dus weet niet of vandaag dan handig is of morgen..... pffffffffffffffffffffff
ze zeggen toch altijd om de dag dacht ik hier gelezen te hebben op het forum maar volgens mij kan een keer extra toch geen kwaad
hahahaha nee dat is waar maar misschien is hij morgen duidelijker en als ik dan gister en vandaag en dan ook nog morgen, dat is wel veel..... maar hij kan ook gister nog duidelijker zijn geweest en morgen weer lichter... gaan gewoon morgen klussen
wat ingewikkeld allemaal ik was natuurlijk al een paar dagen bezig met testen dus ik zag natuurlijk wel duidelijk verschil dus geef je gelijk meid ik hoop dat die van jou ook duidelijk knalt morgen ik ben benieuwd
hahahha ja zou mooi zijn... hebben we beide ons ei gevonden en dat ZONDER de paashaas!!!!!!!!! morgen gaan we klussen. Voel jij ook iets?? heb nu 2 dagen last van een 'rommelende' buik en vanavond wat steekjes..