Ja leuk toch hihi hyves kan ik makkelijker bijhouden op mijn mobiel deze pagina duurt laden zolang van dus als je een keer weg bent hihi en spieken is altijd leuk
@ sabina ja wij zijn er vorig jaar september geweest was echt super goed daar wij gaan volgend jaar weer heen wanneer ga jij weer
@ twinklestar: wat leuk!!! waren ze toen ook al aan het uitbouwen?? het is nu echt zoooooooooo mooi en groot. Wij willen volgend jaar eind juni en anders september gaan, maar ligt er natuurlijk helemaal aan of ik zwanger ben en/of bevallen.....
whahahaha wauw wat een getyp..... nee die bordeaux dog is van vriedin wat bevallen is...dus die is hire op visitie geweest hehehe ik hem een am staf.. dus die andere waar zoveel fotos van zijn!
oke sasje zoals je waarschijnlijk wel gezien hebt hebben wij ook een bordeauxdog dus vandaar @ sabina wie weet zien we elkaar dan weer wij gaan ook in juni of september wel heel toevallig zeg ons is het ook super goed bevallen moet de foto's nog op hyves zetten dus die zul je nog wel zien ze waren toen nog aan het bouwen dus ben erg benieuwd
@ twinklestar: ik zal, zodra je de foto's erop gezet hebt, gelijk even kijken ja het is echt heel mooi aan het worden. In mei moet het echt helemaal af zijn. Zou leuk zijn als we dezelfde periode gaan. hahaha maar ja dat hangt van een aantal factoren af........
dat is hier ook zo sabina we weten niet hoe het allemaal gaat lopen maar heb het daar geweldig gehad het is echt een top hotel goede service goed eten en super kamers kan niet anders zeggen dan toppie
ja indd, alles was top! dat was in 2008 al, maar nu het zo uitgebouwd is is het nog mooier! In dec kunnen we weer boeken en dan weten we hoop ik ook al wat meer of we ook echt weg kunnen!!!!