@ dolfijn wat mooi zeg wees er maar lekker trots op knap van haar @ wolfje balen van je internet wat lief dat je toch even een berichtje post ik ga ook afsluiten allemaal slaaplekker meiden
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
dank je twinklestar doe ook me best maar zo frusterend zo dat me pc nu de baas is van wat er geberud, moet van manlief er mee stoppen...*zucht* hoop dat ik morgne kan ontdekken waardoor ik telkens foutmelding krijg...hoop niet dat ik de pc weg moet brengen, dan ben ik hem zo 2mnd kwijt ei nog niet op komst hier trouwens slaap lekker allemaal
Ha ha, Twinkelstar en Mom: as we hier met pasen minder eieren vinden dan dat er verstopt zijn, mogen jullie de laatsten vinden. Jullie zijn goed in het vinden van eieren!!! Enne, hoe zit dat met jullie dat alles gelijk op gaat??? Toch geen familie ofzo??? Dolfijn: wees trots op haar! Goed gedaan hoor! Wolfje: ik hoop ook voor je dat die computer niet weggebracht hoeft te worden. Krijg je dan geen leen computer mee, zoals bij een mobieltje of een auto? Allemaal even onmisbaar, moet je alleen maar niet zeggen dat je verslaafd bent aan zp! Hier: vanavond even gewerkt. Wat heeft het hier trouwens gehoosd en ge-onweerd. Bij jou ook Dolfijn? Echt niet notmaal meer. Moest ook echt heel rustig rijden op de snelweg, zowel voor het zicht als voor aquaplanning. Maar op het werk weer een hoop vooruitgang geboekt. Ik denk dat we de eerste 4 aan het einde van de week wel af hebben. Maandag moeten we 4 kabels leveren. Ben benieuwd. Nu lekker slapen, want de rest van de week moet ik ook werken. Tot morgen misschien meiden
Goeie morgen dames, Ja, Char ook hier is het flink tekeer gegaan gisteravond.. Wat een water zeg! Verder vind ik onweer altijd wel gezellig zolang ik lekker binnen zit en super dat je werk zo goed verloopt Fijn voor je! Vandaag weer erg misselijk dus even kort berichtje.. Vervelend van je internet Wolfje, hoop dat het snel is opgelost! Tot later vandaag dames! Liefs xx
@ char wat goed dat het op je werk zo goed gaat en wat een weer he gisteren het plensde hier ook flink naar beneden en een wind niet normaal ik hoop dat we ze allemaal gevonden hebben voor de pasen char dat duurt nog best lang en voor zo ver ik weet zijn mom en ik geen familie (hihihi) hoe het kan weet ik ook niet dat is een groot raadsel werkse vandaag @ dolfijn wat naar dat je weer zo misselijk bent maar gisteren had je het er graag voor over (hahaha) doe lekker rustig aan meid ik hoop dat je snel wat beter zult voelen meestal is het alleen de eerste twaalf weken maar het kan ook anders @ ik ga straks naar een verjaardag dus ben vanmiddag niet aanwezig maar vanavond ben ik weer van de partij straks even een ovutest doen ben benieuwd of hij donkerder is als gisteren we zullen zien allemaal een hele fijne dag vandaag en tot vanavond xx twinklestar
hey dames, ik ben er ook weer @twinklestar en mom denken jullie er wel aan dat als je een posi test je ei dan binnen 24 tot 48 uur pas springt!!!!! goed lezen dames!!!! athans op die testen van mij staat dat..... @hier blijf me iedere keer op mijn wang bijten auw aan de wondjes zelf heb ik ook geen pijn gelukkig!
heej meiden ja echt verslaafd haha maar probleem nog niet opgelost, moet nu wat boodschappen doen voor vanavond (romantische avondje met manlief) en ga ff met me ma weg kijken voor behang... dus morgen verder kijken, zover ik kan zien heb ik geen virus, maar ie foutmelding is zo irritant! S6 met mond sasje twinklestar fijne verjaardag
ik ga nu filmpje huren voor vanavond, lekker romantische avondje met manlief... morgen eerst verder met pc... om de 5 min foutmelding en dan wordt internet afgesloten... pff
pfff, jij ook al the cat? ik heb dan gelukkig een mooi excuus om te gaan slapen. ben kapot! sliep laat gister door t etentje en ben echt zooooo moe nu!! dus ga lekker om 9 uur naar bed
whaha hier nog iemand..maar ik vlucht naar het dorp een paar wijntjes drinken daar is vanalles te doen...
Veel plezier allemaal met Ajax Ben blij dat het hier niet verplicht is En jij natuurlijk heel veel plezier met je romantische avondje Wolfje Lekker van genieten! Hier vandaag drukke dag met administratie gehad, nog wat was weg gevouwen en bedden verschoont.. Nu lekker op de bank.. Zo zoonliefs haren knippen en op tijd me bedje in.. Net als jou Smyltje; erg moe! Fijne avond allemaal! xx ps. alweer 8wk zwanger, gaat toch eigenlijk allemaal wel snel al duurd het wachten op de echo wel heeeeeeeeel erg lang!!
Nou meiden, wat is het weer rustig geweest vandaag. Hier zonet ongesteld geworden. Nu als!!! Ik snap er niks van. Had nog wel hele erge goede hoop voor deze maand. Vanochtend een beetje last van mijn buik en rug en ik dacht nog, lijkt wel ongesteld, maar dat kan nog niet dus het oelde eigenlijk wel goed. Nou, dus niet!!! Ik baal enorm. Gaat zo goed op het werk dat ik morgen niet over hoef te werken, dus zijn we eindelijk weer een avondje samen. Heerlijk. Zo Aaliyah even ophalen, ze is weer bij mijn ouders en eet daar dan ook. Net even gauw de laatste was weggestreken, dus dat is weer gedaan. Tot straks meiden.
hi meiden!!!! wat is het hier rustig!!! net een posi ovutest gehad!!!!! hij is nog donkerder dan gister en net zo, miss nog iets donkerder dan de controlesreep.... maar nou heb ik de hele avond al last van erge buikkrampjes in mijn onderbuik, vooral rechts.... iemand enig idee wat het is?? hoe gaat het met jou ovutesten twinklestar?
@ sasje dat weet ik meid dat je ei pas naar 24 tot 48 uur springt maar bedankt voor het melden veel plezier met het wijntje @ smyltje slaaplekker meid en doe lekker rustig aan @ dolfijn fijne avond meid en ja 8 weken alweer gaat best hard @ wolfje een hele fijne romantische avond geniet ervan @ char wat balen van je ongi meid je had zo'n goede hoop het is wel een kortere cyclus deze keer doe lekker rustig aan @ hier denk toch dat me test gisteren positief was want vandaag was hij allebij de keren een stuk lichter als gisteren ben benieuwd dan klopt mijn banner toch aardig als het goed is heb ik vandaag of morgen dan mijn eisprong en dan is het afwachten geblazen dat word spannend
mom zag net je bericht heb je nog een foto van allebei de test die van gisteren en vandaag en die krampjes dat kan je ei zijn dus dan klopt die test aardig dat wil zeggen dat hij tussen de 24 en 48 uur springt