NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
@ Twinklestar: dat is indd een lief berichtje. laten we hopen dat hij gelijk krijgt. Nog een ovutest gedaan??? zit lekker relaxed film te kijken...
vanmiddag maar gewoon weer lichter die van dinsdag was het donkerst en jij nog getest hier ook film te kijken dacht er is niemand dus ga maar afsluiten
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
nou dames...heb te vroeg gejuicht! pc gaat dinsdag naar de winkel, waarschijnlijk toch virus! oja heerlijk geklust, nu me ei nog! ik heb het ook erg koud,maar lekker de houtkachel aan en kaarsjes aan wij ook net 5 gekeken leuke film erg voorspellend maar wel erg leuk! Slaap lekker allemaal! knuffel mij
Balen Wolfje dat het probleem nog niet opgelost is Hoop dat ze het in de winkel wel kunnen vinden en oplossen, zodat je weer heerlijk met ons mee kan kletsen @Twinklestar en Mom; Ik duim echt super hard voor jullie, en hoop dat jullie met ei vinden een goeie stap in de richting van een mooi wondertje hebben gezet.. Ik wacht met jullie af! Goeie morgen allemaal, Hier weer goed geslapen Alleen weer met hoofdpijn wakker geworden Maar ach, het is toch rot weer dus wil toch niet zoveel vandaag ben ik bang.. hihihihi Vandaag is stiefmams jarig maar ze viert het morgen dus vandaag eigenlijk wel even kadootje halen, hoop dat ik morgen buik even kan verstoppen aangezien ik nog niet wil dat iedereen weet dat ik zwanger ben Nog even het weekend door, maandag check-up van manlief en dan dinsdag eindelijk ECHO Tel echt af.. en hoop dat alles goed mag zijn zodat ik het aan iedereen kan laten weten! Fijne dag allemaal en hopelijk hoeven er niet te veel door die regen heen.. Succes meiden! xx