roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ach klussen doen we om de dag! dus dat moet een x goedkomen!
    Me neefje is zo mooi en zo klein!
    pubers kunnen zo tegendraads en koppig zijn, maar dat gaat hopelijk snel weer voorbij!
    fijne avond en slaap lekker!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    het is wel rustig hier!!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga nog even bankhangen met manlief..
    Net heerlijk op MP aan het kijken geweest naar wiegjes, babykamer en kinderwagens :D hahah als het aan mij ligt had ik vandaag alles gekocht..
    Maar moet echt nog even geduld hebben ;) haha
    Toch bedankt Sasje! Dankzij jou toch reactie gestuurd voor de kamer :p Kon het niet laten!

Nu maar hopen op goede echo dinsdag.. dan kan ik daarna echt bezig gaan!

hahah Fijne avond allemaal meiden en tot morgen! xx

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha graag gedaan dolfijn!!!!!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn; Neem de zakdoekjes maar mee naar de echo. Wordt heus wel brullen geblazen!!

Hier gaat het met Aaliyah wel stabiel. Weet nu haast wel zeker dat het haar kiesjes zijn. Vandaag een flink volle luier met zure tandenpoep. (sorry!) Dus ik hoop dat het morgen weer over is. Zo zielig als je haar zo ziet. Maar als een echte meid, hoor je haar niet zeuren en klagen. Best een taaie hoor!

Net weer een optreden gehad in Vollenhove met de bloemencorso. Errug koud zeg, maar wel mooi hoor die wagens!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Daar ga ik ook wel vanuit hoor Char :) Maar toch kriebelt mijn onzekerheid dus hou slag om de arm..

Fijn dat het met Aaliyah redelijk gaat, ze klinkt idd als een echte stoere meid! Knap hoor!
    Hoop dat het vandaag nog weer wat beter met haar gaat..

Bloemen corso in Vollenhove.. hahah grappig, heb daar vriendin wonen en had het nergens anders meer over deze wk.. Leuk dat je daar bent geweest.. Kan me wel voorstellen dat het goed koud was.. brrr.. vind de temp nu ook nog niets; 9!!!!! graden maar... bah, wordt weer truien opzoeken als het zo doorgaat..

Hopelijk vandaag redelijk weer, zonnetje schijnt nu wel.. van mij mag deze blijven..
    Fijne dag allemaal! xx

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    het zou van het weekend weer beter weer worden...kan toch ook niet dat dit de zomer is geweest.........

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zonnetje hier weer weg.. wordt steeds donkerder.. Ben bang dat het zo weer gaat regenen..
    En begin te twijfelen of het na dinsdag idd weer beter gaat worden.. Bah, het lijkt wel herfst!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja erg vies weer...hier is het ook nog droog maar voor hoe lang??

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hier ook alleen mar regen regen en regen. bleghhh!!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    nu weer even droog, maar net echt super hard geregend..
    bah, en er hangt me een sfeertje in huis.. :( Bleh! Stiefdochter is depri; moet terug naar de groep.. Oudste zoonlief is sjaggie; zit slecht in suikers.. en jongste zoonlief is futloos; duidelijke vorm laatste dag van de vakantie depri.. en manlief doet best om iedereen op te peppen :D hihihi ze worden er nog niet echt vrolijker van :p

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha erg gezellig dus bij jullie thuis dolfijn!!!! en de dag duurt nog zolang!!! ik mag dadelijk weer gaan werken heb slaapdienst:(

13. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames!!

@vakantie: we zaten vlakbij Rijssen :D

@dolfijn; pfft jeetje wat shit gedoe met dat drank enz! Hoe staat het nu met de pubers? En boven al hoe gaat het met jou? Leuk hoor dinsdag de echo!!

@char; vervelend voor Aaliyah!! Hoop dat het snel over is en de mooie kiesjes door zijn!

@sasje; hoe gaat het met jou??

@weer; hier is het donker, koud en het plenst heel hard!!

@smyltje; balen van de regen he!! Mooi dat het oppassen leuk was :D

@roken; jaja ik haal het nog even naar boven, hopelijk voor de laatste keer ;) Wij doen mee aan LifeLines onderzoek, vriendlief heeft nu de 2e laag vragenlijst waar hij druk mee aan het invullen is! Heeft net ingevult dat hij nog gerookt heeft maar de afgelopen week niks meer en hij nu gestopt is :D Superrrr blij natuurlijk :D :D

@hier; ja verder niks te vertellen verder eigenlijk.... We vinden het jammer dat de vakantie voorbij is maar het is ook lekker om weer thuis te zijn. En tussen ons, tsja kan niet beter zou ik zeggen!!! Echt heerlijk gewoon!

Liefs

14. laurier

laurier Niet meer actief

Bah sasje succes met werken!!!

He verveled dolfijn!! Filmpje kijken met zn alles misschien? Heeft iedereen zn gedachten ergens anders en niet hoeven praten whahaha

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah inderdaad erg gezellig Sasje :p
    en ach Laurier, ben het wel gewend hoor.. Ga er gewoon lekker omheen en vermaak me wel met ZP enzo ;)
    Straks nog even zwanger-zijn kaartje erbij maken; we bedachten nog iemand :p hihihi dus dan liggen ze allemaal klaar..
    en dan dinsdag zorgen dat alles op de bus komt zodat woensdag iedereen op de hoogte is! :D Kan niet wachten..
    En heerlijk om te lezen dat het tussen jullie zo goed gaat meis! Lekker van genieten! xx

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier is Aaliyah weer helemaal fit. De koort is weg en ze heeft weer praatjes voor tien.
    We hebben allemaal heerlijk uitgeslapen tot half elf. Aaliyah tussen ons in. Even vlug naar het werk geweest en de ergste hoosbuien overleeft.
    Morgen komt er iemand van de peuterspeelzaal op huisbezoek en donderdag mag ons meisje voor het eerst naar school. Ik denk dat ik de tissues ook maar meeneem dan.
    Gisteren even goed gekletst met manlief over verbouwen of verhuizen. We denken eer aan het laatste. Alleen hebben we een koophuis en zie die maar kwijt te raken tegenwoordig.
    Ach, het zijn ook maar meer toekomstplannen.
    We zien wel.

17. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    hi dames!!!

@ Dolfijn: wat een gedoe allemaal zeg, hoop dat de sfeer in huis snel weer wat prettiger wordt!!

@ Laurier: fijn dat het tussen jullie zo goed gaat, geniet er van!!!!

@ Char: goed om te lezen dat je meisje zich weer goed voelt. Altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn!!!

@ hier: lekker uitgeslapen, heerlijk!!! werd vannacht wakker met heftige buikkramp (gister ook al de hele dag last van gehad, steeds als ik wat at). hoop dat het vandaag wat minder wordt.

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook weer gisteren visite gehad dus kon niet stiekem even spieken sorry:)

@ dolfijn bijna de echo heerlijk meid ga er lekker van genieten samen met je man:D en opgroeiende tieners het is wat en dan zijn we zelf op tieners geweest (hihihi) gelukkig weet je goed hoe je ermee om moet gaan knap hoor ;)

@ wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie;)

@ char gelukkig gaat het weer goed met aaliyah het is niet leuk om je kind ziekjes te zien:(

@ sasje hoe gaat het met jou en werkse meid;)

@ hier ook slecht weer regen en dan even droog en dan weer regen echt hang weer maar moet eerlijk zeggen vind het niet zo erg om binnen te blijven ben helemaal niet lekker vandaag verkouden hoofdpijn:( maar manlief zorgt goed voor me :D dus dat maakt een hoop goed

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    mom lekker he uitslapen (hihihi) ik hoop dat je buik wat rustiger word;)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:

7 aug: Laurier
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    9 sept: Char
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

Deel Deze Pagina