ik snap het char het is zeker niet de perfecte situatie nee en met zoveel schuld achterblijven al helemaal niet zeg ik hoop dat het allemaal goed komt maar snap toch je twijfel ook wel
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
allemaal een hele fijne avond ik ga met manlief lekker voor de tv hangen weltrusten voor straks en tot morgen xx twinklestar
Het weer: tja dacht dat ze ons een mooie nazomer hadden beloofd....benieuwd wanneer die komt! char; fijn dat je dochter zich weer beter voelt! en je wordt tante; hoop dat alles goed mag gaan en het financieel goed komt! dolfijn; hoop dat de kids snel weer beter in hun vel zitten! Mom; het is bijna september...dus ook bijna testtijd! twinkelstar; hoop dat je snel beter bent! msn; als je me msn wilt, stuur dan ff pb! hier; vandaag lekker wezen zwemmen in center parcs heerlijk! NU helemaal op en zo lekker naar bedje toe! Liefs
heijderbos is een mooi park!!! wij gaan ook wel elk jaa een weekend naar centerparcs, heijderbos, meerdal.. lekker even er tussen uit. ik ga slapen! truste, xxxx
slaap lekker ik ga zo nu en dan gewoon naar een park lekker een dag zwemmen, heerlijk gewoon en vooral met dit weer!
hey dames, degene die msn hebben en willen kunnen met ff pben anders..... oh nee dolfijn dat wist ik nog niet dat jij ook msn hebt @char tja of dat idd de ideale situatie is.....maar ja ze willen er wel echt voor gaan!!!
Mijn zusje zelf "hoopt" dat ze in de schuldsanering komt, dan is ze waarschijnlijk met 3 jaar 'schuldvrij'. Tja en dat is geen vetpot, en dan met een kindje? Ik weet niet of de timing nou ideaal is. Ik vind het heel leuk hoor om tante te worden, maar maak me al 2 jaar enorme zorgen om haar en nu dus nog een beetje meer zorgen. Ze doet ook zulke domme dingen, en als "grote zus" probeer ik wel eens raad te geven, die dan door kleine zus volledig in de wind worden geslagen en juist het tegenovergestelde wordt gedaan. Dus ik houdt tegenwoordig maar wijselijk mijn mond in de hoop dat ze niet in 7 sloten te gelijk loopt. Ik ga nu ook naar bed. Morgen een spannende dag met een gesprek met de juf van de peuterspeelzaal. Ik hoop dat Aaliyah het daar net zo leuk vind als dat ik zenuwachtig ben. Donderdag gaat ze voor het eerst. Op zulke momenten merk ik echt dat ze groter wordt en al lang niet meer dat kleine babytje is. Heb het er af en toe best heel moeilijk mee. Nou genoeg over mij, nu even over jullie: Wolfje: wat heerlijk zwemmen in Centre parcs. Ik ben één keer wezen zwemmen in de Eemhof, maar ik sloeg achterover van de prijzen voor één dagje. Over Msn: ik heb het maar ben nooit online en doe er ook niks meer mee. Dus aan mij hebben jullie niks! Verder, slaap lekker allemaal. Ik ga nu ook. Welterusten en droom fijn allemaal!
char, ik begrijp dat je je zorgen maakt om je zusje! ik vind sem ook al zo groot worden, en ik zie nu steeds meer op tegen de dag dat hij naar school moet...heb met manlief al wat gesprekjes gevoerd welke school ons wat lijkt, gelukkig hoeve we nu nog niet te beslissen, maar zie er echt tegen op... gelukkig heb ik hem nu nog elke dag bij me... tja zwemmen is best prijzig daar, maar we vinden het zo mooi daar, hoe alles is aangelegd, de peuterbadjes, zwembad zelf en dan nog al die mooie glijbanen en wildwaterbanen, super gewoon...(inmiddels is de prijs 17,50 pp) niet normaal maar ja je moet er wat voor over hebben nou ga ik ook echt naar bed...manlief slaapt al, en ik heb gezegd direct na hem te komen! Oepsss
Goeie morgen dames, Ja, we zijn er weer vroeg bij Straks met manlief naar het ziekenhuis voor check-up maar dan moet het weer wel iets beter worden Zo gaan we maar niet over straat.. Het stormt echt als een gek met mega harde windstoten.. Bij KNMI zeggen ze dat het met een uurtje of 2 afneemt, en dan moeten we echt weg dus ben benieuwd.. Verder wel goed geslapen door het weer Vind het altijd wel knus (zolang je binnen kan blijven!) @Char; Toch gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje.. Begrijp heel goed dat jij je zorgen maakt hoor, maar ik denk dat het goed is om haar haar eigen keuzes en fouten te laten maken.. en wat je zelf ook al aangeeft.. Kindje wordt ook met minder wel groot hoor! Heel veel succes vandaag met je 'grote' dochter.. want tja, dan gaat het ineens hard hé meis.. bah, kan me best voorstellen dat je het daar af en toe moeilijk mee hebt! KNUF @Wolfje; Klinkt als een lekker ontspannen momentje met gezin Wij doen het ook wel eens (bijv verjaardag van manlief) maar idd de prijzen liegen er niet om.. Maar als je er eenmaal bent is het het wel waard! @Laurier; Weer beetje gewend om thuis te zijn? Is toch altijd wel weer lekker om eigen spullen te hebben hé?! Succes met opstarten deze wk.. vandaag weer aan het werk? @Twinklestar en Mom; hoe voelen jullie je? Al iets aan het merken? haha nog even en jullie mogen hopelijk gaan testen en een mooie roze test in handen houden Ik duim en strooi met HCG @Sasje; neej joh, wij MSN-en toch nooit?! hihihi Hoop dat je lekker hebt gewerkt meis! @Zwangere dames; ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.. Dus mocht je het lezen: Mariska, Ikke, Biancje, Klevkin en Smyltje.. Hoe is het met de buikjes? Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie nog een beetje genieten! KNUF @All; fijne dag vandaag en hopelijk wordt het wat beter weer.. Hoop vanavond gewoon weer online te zijn en zal zo nog even PB-tjes versturen voor MSN Tot vanavond dames! KNUF
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
Msn info naar Twinklestar, Mom, Char en Wolfje verstuurd Mochten nog anderen zijn die willen msn-en.. PB maar!!
Goeiemorgen dames! Heb niet alles bijgelezen dus sorry als ik ergens niet op reageer . Hier gaat alles wel goed, merk wel dat ik rustig aan moet doen, want anders krijg ik echt last van bandenpijn.... En is heel lastig voor mij om rustig aan te doen haha. Dit weekend veel in huis gedaan en gister eindelijk een dagje samen gehad, omdat vriendlief niet verder kon met de douche. Het kindje van vriendin leeft nog steeds, ze zijn overgebracht naar Utrecht en daar wordt ie vandaag geopereerd ( aan klepje naar de maag die niet sluit). Dus spannend! Verder gaan we in oktober nog een weekje naar zee, de echte laatste vakantie met z'n 2en . Nou dames ik ga even verder en hoop snel alles bij te lezen.
Wolfje: Ik vind de centre parcs zwembaden ook heel erg mooi. Maar Aaliyah is nu al blij met een bad vol water en heeft in al die mooie dingen weinig erg. Wij gaan dus wel eens zwemmen in een zogenaamd subtropisch zwemparadijs. Oké, het is lang niet zo mooi als cp maar ach, wel voor een fractie van die kosten. Hoe oud is Sem nu ook al weer? Hij scheelt volgens mij niet veel met Aaliyah? Gaat hij niet naar een peuterspeelzaal, of gaat hij al naar een kinderdagverblijf? Dolfijn: Heel veel succes vandaag met je man. Ikke: ik blijf duimen voor het kindje. Dat zo'n operatie nu al kan terwijl het allemaal al zo risicovol is. Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Ik heb het huis een beetje aan kant gemaakt. Ben heel benieuwd, zo. Vandaag vrij. De rest van de week weer heel veel werken. Het hoort erbij en ik vind het wel heel erg leuk. Al is het af en toe slopend. Vandaag gaan onze eerste kabels naar de klant en dus ook de eerste rekening.
Goede morgen dames!! Jeetje wat een vreselijk weer, het is hier gewoon herfst hoor....! LifeLines info kun je vinden op: http://www.lifelines.nl/ @mom; ik hoop dat je kwaaltjes voor iets moois zijn, maar voor nu is het idd nog afwachten! @smyltje; super leuk bijna naar de vk!! @char; jeetje dat is idd balen met dit weer in een sleurhut zitten! Gefeliciteerd met je zusje haar zwangerschap!!! Die schulden klinkt idd niet best zeg!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen! In de schuldsanering is dan waarschijnlijk de beste optie ja, maar je krijgt dan zakgeld en dat is echt geen vetpot hoor. Een vriend van mij zit bij VKB, nou hij heeft echt amper geld en hij is gewoon alleen.... Hoe is het gesprek met je juf van de peuterspeelzaal gegaan?? @twinklestar; hoe gaat het nu met je hoofdpijn?? Nog lekker met je mannetje voor de tv gehangen? @wolfje; leuk centerparks!! Zeker met dit slechte weer is dat mooi vertoeven!! @dolfijn; hoe is het gegaan in het ziekenhuis??? Ja dit weer is knus als je binnen kan blijven ja Hoe staat het nu met de pubers daar? @ikke; doe maar lekker rustig aan hoor!!! Fijn dat jullie een dagje met zn 2tjes hadden joh! Dat is dan echt genieten he Ik hoop dat de operatie goed mag gaan, spannend idd en dat al bij zoon klein ventje zeg!! Heerlijk dat jullie in oktober nog even een weekje naar de zee willen! @hier; nee vandaag zijn we saampjes nog lekker vrij Morgen moet vriendlief weer werken en ik woensdag weer! Bij 1 van mijn clienten krijg ik meer uren en loonsverhoging JIPPIE!!! Ja het is ook wel weer heerlijk om thuis te zijn hoor, lekker weer je eigen spulletjes en alles idd!! En weer dichtbij mijn familie, daar zou ik echt nooit lang zonder kunnen denk ik!! Hier een dikke tegenvaller gehad, wij hebben laminaat in huis en vloerverwarming, maar het wordt maar niet warm hier joh!! Afgelopen winter dik bijgestookt met de gaskachel, dikke rekening van meer dan 1500 hiervan gekregen net Nu heeft vriendlief gister een stukje laminaat eruit gehaald, daaronder is het zo mega warm!! Dus vandaag bon maar zoeken van het laminaat en naar de verkoper toe om geld terug te eisen, dik betaald 1 1/2 jaar geleden voor die vloer die geschikt zou zijn voor vloerverwarming gggrrrrrrrr :x
Ohh Laurier: wat balen zeg van je vloer. Slecht hoor dat ze het zo verkocht hebben. En ja, die vette rekening. Wat moet je daar nou mee.... Of mijn zusje in de schuldsanering komt moeten we nog maar afwachten. De schulden zijn van haar ex en haar. Dus de helft van haar. Laatst heeft ze alleen een samenlevingscontract getekend voor haar en haar niuwe vriend. Hij heeft een eigen huis. Dus ik ben heel bang dat ze misschien straks het huis moeten verkopen om daar haar schulden van af te betalen ofzo. Ik heb ook weinig verstand van deze dingen. Ik ben erg bang voor haar, maar ik kan ook zo weinig doen voor haar. Laurier Wij hebben wel bijna op hetzelfde moment onze eisprong. Gaan wij ook gelijk op net als Twinkelstar en Mom