roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurier

laurier Niet meer actief

Ja het is echt dik balen ja Char!!

Hmm dat was dan misschien idd niet zoon slimme zet, moeten ze dat huis straks idd ook verkopen.... Maar ik hoop dat alles op zn pootjes terecht komt....!

Hey ja dat is grappig, ik duim voor ons beide :) hahaha
    Ik merkte wel dat afgelopen ongi heel anders was al de maanden ervoor, misschien is mn lichaam nu een beetje ontpilt????

2. laurier

laurier Niet meer actief

NOD
    07 sept: Mom23
    (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar)
    22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    8 sept: laurier
    9 sept: Char
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik was deze maand gewoon één hele week te vroeg ongi. En ik had nog wel hele goede hoop! Viel dus flink tegen!
    Hoop aan de ene kant dat ik snel zwanger wordt want dan ben ik tegelijk met mijn zusje. Aan de andere kant, dan kan ze mijn babyspullen niet lenen, dus dat zou wel weer vervelend zijn voor haar, Zeker nu ze het helemaal niet meer breed heeft!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

zo ik ben weer thuis van het werk..pff wat een slecht weer is het toch zeg :(

@ikke oh hopelijk gaat de operatie goed hoor meid!!! en lekker nog ff met zijn 2tjes weg...nog ff lekker van genieten want daarna gaat het een heel aantal jaren duren hehehehe :)

@dolfijn en wat zeiden ze in zh?????

@laurier oh nee bah wat een geld weer zeg pff!!! hopelijk kan er een oplossing gevonden worden!

@ twinklestar. mom en wolfje heb jullie ook pbtje gestuurd....

5. laurier

laurier Niet meer actief

Dat is wel dik balen ja char!! Helemaal als je zulke goeie hoop hebt! Ik duim hard voor je dat het deze ronde raak mag zijn voor je!!!! En tsja dat je zusje jou spullen dan niet kan lenen is erg jammer, maar daarom moet je het voor jezelf niet laten hoor. En er zijn genoeg leuke en goede spullen goedkoop via marktplaats te halen...

Hey sasje, hoe was het op je werk? Ja wat een vies herfstweer he bah!!

Ik heb de bonnen gevonden en denk dat we vandaag nog wel heen gaan! Het laminaat heeft ons toen met elkaar ook wel dik €600,= gekost! En we hebben er 10 jaar garantie op dus ze hebben geen andere keus dan geld terug geven!!!

6. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    jeetje, zo vroeg en alweer veel gekletst hahaha

@ Dolfijn; enige wat ik voel is nog steeds mijn buikkrampjes, verder niets eigenlijk:(

@ Laurier: dat is balen van je vloer…. flinke financiele tegenvaller dan zeg!

@ char: duim voor je dat het snel raak mag zijn!

@ voor degene die mij een pb voor msn hebben gestuurd, zodra ik tijd heb voeg ik jullie toe!!!

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dat is zeker een slecht zaak, blijf volhouden meid! s6
    hoop dat de check up goed is meid!
    hoop dat de operatie goed zal gaan! dat word slopende uren voor de familie en vrienden!
    Hebben wij ook gedaan net voordat ik was uitgerekend, nog evne met ons 2en weg heerlijk
    heej
    sem is zo'n drie maand ouder, is van april 2008... en gaat niet naar psz of kdv...
    wij gaan ook wel eens naar een subtropische zwemparadijs hoor, maar voor een hele dag liever cp... en dan doen we meestal zo'n 4/6 x per jaar dus ach... dan genieten we er ook van!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goedemiddag meiden

wat een geklets zeg moest aardig wat bijlezen (hihihi):D

@ ikke ik hoop dat alles goed gaat met de operatie maar volgens mij is het echt een vechtertje sterkte meid;)

@ dolfijn hoe was het met manlief is alles goed gegaan en dan morgen de echo jippie:D heel veel plezier morgen;)

@ laurier balen van jullie vloer zeg dat is een hoop geld dan moet het wel goed zijn succes met het terug eisen van jullie geld;)

@ char lekker nog zo'n dagje vrij geniet er lekker van alleen het weer zit niet mee:(

@ mom hoe is het met jou nog steeds last van je buik:( ik hoop dat het een voorbode is van iets moois;)

@ sasje heb je al iets vernomen van je ei:(

@ het weer je waait hier zowat uit je hemt en dan ook iedere keer die regen ben kletsnat geregent vanmorgen:x het lijkt wel herfst

@ centerparcs heerlijk wij zijn bijna in alle parken wel geweest wij gaan meestal 1 of 2 keer in het jaar heerlijk je hebt er van alles te doen en de zwembaden die zijn helemaal top :D

@ weet niet meer wie het allemaal vroeg maar voel me vandaag wel beter gelukkig de hoofdpijn is weg ben alleen nog erg verkouden met de kwaaltjes heb niet echt last van iets alleen een wat trekkerig gevoel aan de zijkanten van mijn buik dus weet het ook niet:( mijn gevoel zeg dat het niet raak is deze ronde maar we wachten af:( heb van dolfijn al aardig wat hcg opgevangen dus hoop dat het geluk brengt we kunnen wel weer wat roze gebruiken hier:D

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @twinklestar..ja volgens mij heb ik dag 12 mijn ei sprong gehad...ben er deze keer ook niet heel bewust mee bezig geweest..ook geen ovu testen gebruikt enz.....dus we zullen zien...denk zelf dat het hier ook niet raak is maar ik moet nog 20 dgn wachten wil ik het weten hehe

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje hoe is het met je computer is hij alweer gemaakt:(

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar)
    22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    8 sept: laurier
    9 sept: Char
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nou de peuterspeelzaal-juf is langsgeweest en uitgerekend nu was Aaliyah ineens heel erg jengelig en dreierig. Ze eiste alle aandacht op. Donderdag dus voor het eerst.

Dolfijn: hoe is het met je man gegaan?
    Twinkelstar: Bah wat een weertje hé?!? Het lijkt idd net herft. Ik heb hier de tuin blank staan en ook mijn gras is compleet verzopen. Ik hoop op een nazomer! Ik duim me suf voor jou en Mom. Heb de eerste blaren al staan!
    Wolfje: is Sem ook een echte waterrat? Wel grappig dat onze kids bijna even oud zijn!

Hier is het weer droog en de zon schijnt zo af en toe. Wel een flinke wind. Hoop dat het zo blijft want vanmiddag wil ik echt met Aaliyah naar buiten toe! Die is binnen niet meer te houden, moet echt even haar energie kwijt! En ik ook!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat zal je altijd zien op zo'n moment wel spannend donderdag voor het eerst maar ook wel goed denk ik dan kan ze haar energie daar op kwijt ik hoop voor je char dat het weer even zo blijft ook voor mezelf:D want ben het ook helemaal zat hoor jammer van je gras zeg zal een kledder boel zijn:$

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Binnenkort wort onze tuin opnieuw betegeld dus ik hoop dat het regenwater iets beter af loopt. Nu is het net een meer!

15. Zeepaardje

@ twinklestar; heb eigenlijk nooit in een bungelow gezeten in cp...maar alleen dagje zwemmen...
    fijn dat je je beter voelt!
    computer is niet gemaakt, maar hij doet het weer redelijk, dus we wachten af...
    char; is altijd zo op die momenten... ben benieuwd hoe het donderdag gaat...!
    weer; echt een ramp, kletsnat!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie middag dames, wat zijn jullie actief geweest vandaag :D
    Ga straks proberen iedereen te beantwoorden..

Maar eerst even verslag van vandaag.. Check-up manlief:
    -Als eerste halfuurs bloedrukmeting gehad; bloeddruk nog wel iets te hoog maar niet zo extreem meer :)
    -Daarna gesprek Dieetiste.. we doen alles redelijk goed alleen manlief gebruik teveel zout.. valt op te lossen :)
    -Echo van de nieren; Alles goed :)
    -ECG (hartfilmpje); ziet er netjes en redelijk constant uit :)
    -Gesprek vaatverpleegkundige; Veel onduidelijkheid over verslag vanuit ZH hierzo.. Nu een hoop duidelijker; Vaten zijn wel iets aangetast maar op dit moment nog geen echte problemen.. Dus voor nu :)
    -Gesprek internist; om lang verhaal kort te maken; Bloeddruk komt door stress, niet door lichamelijk falen. Ook de andere lichamelijke klachten komen hierdoor.. Conclusie; Stress weg is oplossing. Voor nu medicatie minderen en zorgen dat knie operatie kan plaatsvinden zodat manlief gewoon zijn dingen weer op kan gaan pakken.. Dus dat is volgende stap.. Maar deze heeft gelukkig vooral duidelijkheid en positief nieuws opgeleverd! :D

17. Zeepaardje

klinkt best goed dolfijn!!!! Je hebt nu weer duidelijkheid en weet waar jullie aan toe zijn!sterkte

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; Blij dat beebje van vrienden nog leeft en dat ze de operatie aan durven.. Toch een teken dat het een echt vechtertje is :)
    Lekker dat jullie nog even saampjes weggaan.. Lekker van genieten meis!
    @Char; fijn dat je lekker vrij hebt vandaag.. hahah maar zo te lezen toch nog genoeg te doen. Lekker gevoel dat eerste kabels naar de klant zijn..
    @Laurier; Fijn dat je loonsverhoging krijgt meis! Altijd mooi mee genomen :) en wat ontzettend balen van je vloer.. zou inderdaad even flink rel gaan schoppen zodat ze er iets mee doen.. dit is geen stijl! Succes ermee!
    @Twinklestar; fijn dat je hoofdpijn weg is en trekkerig gevoel aan de zijkanten kan best eens positief zijn :) Hoop dat mijn HCG je gaat helpen!
    @Sasje; nog 20 dagen afwachten pff.. duurd vast een eeuwigheid voor je.. Hoop dat je er een beetje doorkomt meis! En natuurlijk ook voor jou heel veel HCG :D
    @Wolfje; Hoop dat je pc het blijft doen en dat probleem opgelost is.. Toch wel fijn als je gewoon mee kan blijven kletsen :D

Volgens mij iedereen gehad.. anders sorry :) Was nogal veel ;)

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ char ik hoop dat je dan niet meer zoveel last hebt van het water:)

@ dolfijn dat is positief nieuws maar dat mag ook wel een keer zeg ik hoop dat de stress bij manlief snel afneemt dan kunnen jullie verder vooruit kijken en lekker nog meer gaan genieten van jullie zwangerschap;)

@ ilse zo'n bungalow is erg leuk hoor wij gaan er al zolang heen en het blijft leuk we gaan wel altijd naar een ander park als we gaan dus niet twee keer in het jaar naar het zelfde park maar het heijderbos blijft mijn favoriet:D

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn ik hoop dat het van iets moois komt maar ik wacht het gewoon af alleen duurt wachten zolang:D

Deel Deze Pagina