NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
Hey dames, wij zijn weer thuis. We hebben het probleem bij de verkoper neer gelegt. Die gaat de leverancier bellen, wij horen morgen of overmorgen wat de oplossing is.... Maar hun zeiden ook dit kan niet en dit moet opgelost worden, dus heb geen heisa hoeven schoppen da's wel fijn Wij hebben voor de rest een leuke middag gehad, mijn telefoon weer van de maker gehaald dus weer blij. Daarna nog samen naar de Makro geweest, jee wat geef je daar snel veel geld uit zeg! Maar goed, we hebben nu eerst wel voor een maand genoeg vlees, voor 125 dagen vaatwastabletten en ga zo maar door hahahahaha Ach we werken er ook hard voor dus zit er niet zo mee hoor! @twinklestar; ik was het die vroeg hoe het met je hoofdpijn was, mooi dat het weg is! Balen van de verkoudheid kwaaltjes, de R komt weer in de maand he dus weer oppassen! Ik hoop dat je wat hcg opgevangen hebt en die goed gebruikt is, het wordt ik idd tijd voor wat rose en ik duim hard voor je!! @char; ja idd op zoon moment gaat het dan vaak zo... Spannend, donderdag haar eerste grote dag!! En die van jou natuurlijk ook, KNUFF! @dolfijn; zo dat klinkt best goed toch! En idd die duidelijkheid is ook wel erg fijn lijkt me! Jazeker goed nieuws van mn werk, zulke dingen wil ik wel vaker horen hahaha, die loonsverhoging van. Meer werk hoef ik er hierna niet bij eerst hoor.... @weer; praat me er maar niet van.......... Wat een ramp zeg!! Echt herfst idd!
zo ik ben er ook weer even @dolfijn hehehe eindeljk goed nieuws!!! en morgen wordt nog beter nieuws!!!!! trouwens nog wat gehoord op je mailtje??? @ char haha dat zul je altijd zien....ben benieuwd hoe het zal gaan donderdag voor jou en haar haha zal niet meevallen denk ik zo! @laurier nou hopelijk komt er een mooie overeenkomst uit tussen jullie beide met de vloer. en ja de makro...is vaak gevaarlijk..dan dnek ik oh goedkoop..en oeps oh nee btw komt er ook nog bij maar idd als op aanbieding is dan is het vaak wel goedkoop!
@Twinklestar; is het zo? Duurd wachten lang?? Nooit last van @Laurier; fijn dat de verkoper probleem erkende en er mee bezig gaat.. hopelijk komen ze met mooie oplossing! enne.. hoop dat je toch straks meer werk krijgt.. maar dan thuis van beebje! @Sasje; nee, niets gehoord, maar er is ook niet geboden of anders gereageert op advertentie dus zolang ie er op staat issie van mij Net even behoorlijk geknalt hierzo :x Eigenlijk iets kleins (echt weer zo'n stiefouder gebeuren.. waarom kan ik dat niet tegen ze zeggen verhaal) maar samen met hormoontjes wou dat echt heel lekker.. Pffff.. heb lopen schreeuwen en janken.. helemaal niets voor mij Overviel me best even, en manlief ook.. hihihi maar gelukkig daarna rustig uitgepraat en horrormoontjes de schuld gegeven maar pff.. echt even heftig.. ken het niet zo van mezelf.. dus is wel even schrikken geweest
@sasje; vriendlief snapt daar ook niks van, maar moeilijk vindt ik t niet. De uiteindelijke prijs staat er ook bij. je moet gewoon altijd kijken naar de hoogste prijs... Ach ja, elke week moeten we er niet heen gaan maar een paar keen int jaar lig ik niet wakker van haha. @dolfijn; ja dat was zeker fijn! Ja als je het zo ziet dan hoop ik idd ook op meer werrk, dan onbetaald hihi Pffft dat is niet leuk zeg dat geknal, maar soms is het niet anders.... Fijn dat het toch wel uitgepraat is en denk ook wel dat je hormoontjes ermee te maken hebben hoor Hoezo een stiefouder gebeuren?? Ik ga het eten afmaken en dan gaan wij hier even lekker eten. Zaterdag en zondag was ik mijn foliumzuur vergeten Oooops..... Vriendlief denkt er tegenwoordig meer om als mij
@Laurier; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/200794-zwanger-willen-worden-oudere-partner-kinderen-27.html hier staat hele verhaal.. maar wou ik jullie niet mee lastig vallen in deze groep meer stiefmama's.. dus vandaar het onderscheid @Foliumzuur; een keertje vergeten kan geen kwaad.. maar wel weer nemen hoor.. haha heb je straks nodig als je onbetaald meer werk krijgt
Hahaha ja ik heb hem vandaag ook genomen!! Ja ik was het gewoon stom vergeten door het uitpakken, dolfinarium, op visite bij mn ouders enz enz.... Ik hoop dat ik snel onbetaald meer werk krijg Wij hebben al een paar rompertjes, een baby pakje en een mutsje gekocht en oooh als we ernaar kijken dan zijn we zo blij en hopen we snel op ons wondertje die het dragen mag Ik zal je verhaal daar even lezen, jij valt mij helemaal niet lastig hoor we zijn er toch voor elkaar!!!! KNUFF
weet ik hoor meis.. maar komt goed! en wat super dat jullie al leuke dingetjes hebben gekocht nu nog beebje om kleertjes te vullen!
Pffft jeetje lastig ja dolfijn!! Maar idd ik zou het ook bij de leeftijd laten, rondt die tijd wou ik ook niet meer overal mee naartoe met mn ouders en was ik gewoon vreselijk dwars tot grote ergenis en teleurstelling van mn ouders natuurlijk. Maar voor de rest hebben die mij en mijn broer + zus hier verder vrij in gelaten en dat heeft mij in elk geval reuze geholpen. Ik ben een aantal keren niet mee geweest ergens heen, dat vonden mn ouders en familie jammer. Maar dat ik niet mee MOEST heeft er wel voor gezorgd dat ik nou graag naar mijn familie ga en er graag een gezellig iets van maak. En ik denk ook niet dat het leuk is om 2 tieners mee te nemen die idd ook vol met hormonen zitten en daar een potje stampij gaan maken..... En over dat jij niet zou kunnen botsen (als het zo even genoemt kan worden) met je stiefkinderen daar ben ik het niet mee eens, jij bent idd ook een persoon met gevoel en mening. En idd ze wonen ook bij jou in, jij hoeft niet aan vriendjes politiek te gaan doen ook al zint ze dat niet altijd.....! Dikke knuff en hoop dat t weer wat beter gaat met je!!
Ben idd weer wat rustiger.. maar moest het even kwijt en even plaatsen wat bij mij hoorde en wat bij horrormoontjes dus met jullie hulp gaat me dat wel lukken Dus dank je wel voor het verhaal door lezen en je mening geven! Ben idd tot dezelfde conclusie gekomen met manlief.. Dus hij laat het af en toe maar even gaan hebben we nu af gesproken.. xx
Fijn dat jullie samen tot een cunclusie zijn gekomen, kijk ik kan wel vanalles gaan zeggen en je mijn eigen ervaring vertellen. Maar het is en blijft bij jullie natuurlijk! Maar ik denk idd dat het niet goed zou zijn als hij altijd alles zou sussen om een meningsverschil tussen jou en je stiefkinderen te voorkomen! En jij doet ook vreselijk veel voor hun zoals ik dat elke keer lees. En daaruit begrijp ik ook dat je om hun geeft, dan zijn dit soort dingen gewoon nodig.... Succes met de pubers en je hormonen!! Ik ga The Little Couple kijken
@ laurier wat fijn dat het met de vloer zo soepel liep ik hoop dat ze met een goede oplossing komen veel plezier met kijken van de little couple @ dolfijn dat was even heftig zeg ik snap dat je ons er niet mee lastig vallen meid maar je weet dat we er voor je zijn ook voor dit soort situatie's ik ben het met laurier eens dat het soms wel eens even mag zeggen wat je vind en niet altijd gesust moet worden aan de woorden die je af en toe schrijft en hoe je over je stiefkinderen praat voel ik de liefde die je hebt voor je stiefkinders en daar mogen ze heel dankbaar voor zijn want ze hadden het ook veel slechter kunnen treffen gelukkig hebben manlief en jij een goed gesprek gehad en zijn jullie er samen uitgekomen en ja die hormoontjes gaan steeds meer een rol spelen maar beloof me dat je wel rusitg aan doet want stress is niet goed voor je meid en al helemaal niet voor jullie kleine wonder een hele dikke knuffel van mij
Dank je Twinklestar.. Doe ook echt wel rustig aan alleen merk gewoon dat spanning voor morgen redelijk hoog is.. Stom eigenlijk hé?! Mag je eindelijk je kleintje gaan bekijken ben je super gespannen en overstuur pfff.. zo maar even douchen en hopelijk ontspannen.. want dit is zo ook niets.. Thanxx voor je lieve, zorgzame reactie! xx
geen dank meid ik hoop dat het douchen werkt om wat te ontspannen en heel veel plezier morgen en geniet ervan
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
hahha ga me best doen om te genieten morgen .. hihiihi eerst de nacht nog door ben gelukkig moe van dag in ziekenhuis met manlief dus moet wel goed komen!
ja spanning kan je flink uit je slaap houden maar je hebt er al een drukke dag opzitten hoop dat je goed zult slapen