NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
hey meiden @dolfijn ik ben het met laurier en twinklestar eens hoor!!!!! @hier ik ben net terug met hond van da. was mijn haar duim blijven hangen dus helemaal eraf en flink bloeden!!! nu dus verbandje erom....
ja was idd erg zielig..maar nu gedraagd ze zich ook zielig! en wilt iedere keer verband eraf halen..dus denk dt als ik morgen vroeg onder kom het er af is...maar mag er sowieso morgen vanaf...
allemaal een hele fijne avond en slaaplekker @ dolfijn nogmaal heel veel plezier morgen bij jullie echo
Twinklestar: mijn favo is de huttheugte... en 1 in belgie maar weet zo ff niet welke dolfijn; ik hoop ook dat pc het blijft doen, in een half uur tijd, is hij alweer 3 x gestopt...pff en dan telkens opnieuw beginnen, maar ik wacht het even af... bij jullie de rust weer wedergekeerd? Foliumzuur; slik het al heel lang niet meer, tijdens vakantie geregeld vergeten en nu is dat er zo ingeslopen... Laurier; ik hoop dat ze met een goede oplossing komen!
Ooh sasje wat klinkt dat pijnlijk. En tja dieren: ze kunnen de situatie ook erg uitbuiten hé door zo zielig te kijken. Dolfijn: ik heb je even gepb't (of schrijf je dat zo dan weer niet) Heel veel kijkplezier morgen en zwaai even naar de baby namens mij! Laurier; ben blij dat ze een oplossing gaan zoeken voor je. Scheelt inderdaad weer een hoop ellende als ze dat een beetje redelijk oplossen. Hier: Vanavond weer geoefend bij de blaaskapel. Vanmiddag toch nog even met Aaliyah de stad in geweest. Er waren een hoop leuke dingen in de actie bij de hema, maar ik hoorde nog net op tijd dat er volgende week een vriendenkoopavond is en ik 30% korting krijg. Heb dus alles maar laten hangen. Wel een leuk houten dienblad gevonden, dus morgen gaan we weer verven. Heb er nu al zin in. Verder sprak ik de achterbuurvrouw nog even toevallig. Haar dochter van 17 is ook zwanger. En zij is nog echt een puber en thuiswonend. Ze is zwanger van haar vriendje waar ze op dat moment nog maar net mee ging. Veel mensen zwanger om mij heen, nu ik nog.... Meiden ik ga zo naar bed. Morgen weer een leuke dag voor de boeg en tussendoor moet er ook nog de nodige wassen worden gedraaid. Kan lekker buiten hangen, hoop ik!
Goeie morgen allemaal, Bedankt voor alle reacties op situatie hierzo Heb nog even op jou gereageerd in ander topic Wolfje rust is wedergekeerd en we gaan vandaag voor de echo zin in en toch heel spannend! Zo eerst kids naar school schoppen (ja, het is weer zo ver) en dan rustig aankleden en douchen.. 11.15 afspraak staan voor echo.. en dan hoop ik deze er nog snel even hier te kunnen showen voordat we 's middags andere afspraken hebben.. en anders wordt het pas 's avonds.. Tot later dames en allemaal fijne dag! xx
@ Dolfijn; veel plezier vandaag, geniet ervan!!!! @ hier; sinds gisteravond verkouden en wat grieperig, vandaag dat ik niet op zp was... gewoon geen fut. vandaag gewoon aan het werk (kijken hoelang ik het volhoud)
Goede morgen dames! Heet iedereen lekker geslapen? @dolfijn; spannend!!!! Dit is de dag!! Geniet er heerlijk van! @sasje; was mijn haar duim blijven hangen??? sorry maar snap niet helemaal wat er nou met je doggy is maar het klinkt niet best verder met al het bloed enzo.... Ik hoop dat het nu beter met haar gaat! @laminaat; ja het was erg fijn dat ze het probleem erkenden, er wat aan gaan doen maar ben wel zeer benieuwd WAT er nou voor oplossing komt hoor meiden..... Ik heb in elk geval nog geen telefoontje gehad dus nog even afwachten dus! @char; oehhh leuk weer verven, zien wij het resultaat ook weer?? Hey da's mooi meegenomen 30% vriendenkorting, dan idd alles nog maar even laten hangen he @mom; vervelend dat je je gister zo voelde!! Ik hoop dat het vandaag beter gaat en je gewoon rustig kan gaan werken ook. Succes! @hier; vriendlief zijn wekker ging weer om 6 uur, bah wat vroeg zeg! Ik kon er niet uitkomen hoor, ik werdt om 8 uur weer wakker en toen ben ik er maar uit gegaan.... Helaas vriendlief vandaag weer aan het werk, wel saai en stil zo hoor.... Jammer genoeg is zijn shag ook mee naar het werk gegaan ondanks dat hij vorige week volhardend en trots tegen me zij dat hij niet meer ging roken...................
hey dames, @dolfijn heel veel plezier vandaag!!!! @ laurier.. ze is met haar duim blijven hangen aan schoen van mijn zus..dus hele nagel er van af! maar het verbandje heeft ze mooi erom laten zitten vannacht!! net eraf gehaald...dus hopelijk gaat het niet overnieuw bloedden...maar ze rent en springt alweer in het rond...toen het verband ervan af..toen het er nog om zat deed ze nog heel zielig hehe konden wel mannen zijn niet
aaah bah sasje, dat is idd erg zielig zeg!!!!!! Ja dan zijn honden net mannen he Mooi dat het niet meer bloedde en ze alweer rent en springt!! Ik ga even boodschappen en al doen!
ohh meiden ff heeft kruis... dus als dat me ei was is me nod 11sept...maar houd de 18de aan, omdat ik het niet zeker weet... had rond die tijd wel steekjes en rozeverlies slijm...dus afwachten!
Char; tja soms is het zo dat heel de wereld zwanger behalve jij zelf! maar jou tijd komt vast nog wel! Dolfijn: Zat me gister in bed te bedenken dat het er wat bot uitkwam die reactie in ander topic, maar zo is het niet bedoeld hoor! Geniet zo van die kleine in beeld! Mom; beterschap! Laurier; 6uur is hier bij manlief normaal...alleen was hij vanmorgne niet afgegaan...ik werd op 7uur wakker en schrok ik zeg je moest allang weg zijn...maar kreeg hem niet wakker...pas toen ik de dekens eraf trok!!! Dus meneer is te laat op zijn werk! en belde net ze zitten zonder stroom! Wat balen dat je vriend weer rookt... tja hij moet er echt zelf 100% achter staan, anders gaat het niet werken ben ik bang... sasje; gaat gelukkig al iets beter met je hond!
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Dolfijn!!! Sasje: fijn te horen dat het weer iets bete gaat met de hond. Dieren zijn idd net mannen. Wij hadden het een keer met de kat met een rood oogje. Elke keer als ik naar m keek dan kneep ie zijn oogje dicht. Aansteller!! Laurier: wat ervelend dat hij dus misschien wel weer rookt. Laat hem lekker zijn gang gaan en reageer er niet op, het geeft je alleen maar teleurstelingen. Mom: werkse, ik hoop dat je je wat beter gaat voelen. Hier: even heen en weer gecrosst. Eerst even pasfoto's gemaakt. Aaliyah wilde ook dus daar heb ik nu eindleijk ook mooie pasfoto's van. Toen langs het gemeentehuis een paspoort aanvragen. Mijn ID was al in Juni verlopen. Maar nu moest het echt wel een keer, want als er iets niet goed is met de kabels dan moet ik misschien naar Luxemburg of engeland. En een paspoort is dan wel handig. Gauw weer terug naar huis, en toen lekker geverfd. Oja en ondertussen al 2 wassen aan de lijn de derde zit in de machine. Ga zo even het dienblad aflakken en dan kunnen we vanmiddag even een paar leuke vaasjes en bloemetjes kopen voor erop. Morgen naar opa en oma, want voor hun is ie! Mazzelaars, had 'm graag zelf gehouden, maar helaas. Aaliyah vond dat ie voor opa en oma Roedy was. Vanavond weer werken.