roze kletskoppen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ char dat zal vast een mooi dienblad worden:D

@ sasje gelukkig is ze alweer aardig aan het rennen en springen ik hoop dat de wond dicht blijft;)

@ wolfje ik hoop dat het je ei was dan heb je wel weer een kortere cyclus:)

@ mom ik hoop dat je je snel beter voelt ik had het zondag en maandag vandaag gaat het wel wat beter gelukkig alleen nog wat verkouden we wisselen elkaar af;)

@ dolfijn hoe was het we wachten nieuwschierig af:D

@ laurier al wat gehoord over de vloer ik hoop dat het allemaal snel geregeld is;)

hier lekker even op de bank ben al druk geweest vandaag dus nu even bijtanken:D hier lekker het zonnetje dus de nazomer is geloof ik wel begonnen na al die regen :$ van de afgelopen dagen :)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar)
    22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    8 sept: laurier
    9 sept: Char
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

3. laurier

laurier Niet meer actief

@wolfje; super dat FF een kruis aangeeft!! Ik duim hard voor je dat je straks een mooie rose test in handen mag hebben!!

Dank je dat je even reageert, het is afwachten tot vanavond als hij thuis komt of hij werkelijk heeft gerookt maar ben bang van wel idd.... Ik snap niet waarom hij dan niet gewoon eerlijk is en dan gewoon verteld dat hij rookt en er niet zonder kan weet je, daar zit ik t meeste mee.... Hij heeft uit zichzelf tegen me gezegt dat ie absoluut niet weer gaat roken, ik dacht bij mezelf ikke begin er niet over dan krijg je misschien een strijd maar goed ik snap het echt niet meer hoor waarom hij A tegen me zegt en dan B doet.......

Char vindt het lief dat je zegt reageer er niet op dan krijg je geen teleurstelling, maar hij heeft dan wel gelogen. Hij was zo trots dat hij tegen me zei: nee geen roken meer. Nog geen week geleden zei hij dat.......!! Dus de teleurstelling is er helaas al als ik rook ruik vanavond.... Niet zozeer meer in het roken, daar had ik me inmiddels wel al bij neergelegd, maar bij het verbergen en liegen dan.....

Wat jammer dat het dienblad voor opa en oma is, ben benieuwd hoe dit kunstwerk van haar eruit ziet :) Leuk dat je nu ook leuke pasfoto's van haar hebt!! Euhhh ja een paspoort is dan idd wel handig als je daarheen moet haha

@twinklestar; nee nog niks gehoord over de vloer.. geniet van het zonnetje.

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ laurier ik hoop dat hij niet gerookt heeft meid en als hij wel heeft gerookt kan hij het beter eerlijk zeggen ;)

5. laurier

laurier Niet meer actief

Ja ik hoop ook dat ie niet heeft gerookt straks twinklestar, ik ruik dat toch meteen als ie dat wel heeft gedaan.....
    Idd eerlijkheid duurt het langst!!! En dat voelt ook wel het fijnste he....

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    ja inderdaad vind ik ook wij roken zelf ook niet dus dan ruikt het helemaal vies als er iemand is die wel rookt of heeft gerookt:$

7. laurier

laurier Niet meer actief

Ja ik kan er gelijk wel weer vanalles over zeggen, maar ik zal toch (o fijn) geduld moeten hebben tot half 6.......

Maar roken stinkt idd heel erg!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    en wachten duur lang als iets je hoog zit;)

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga even de stad in het is mooi weer het zonnetje schijnt heerlijk :D

een fijne middag allemaal en tot straks:)

10. laurier

laurier Niet meer actief

Ja zeg dat wel ja twinklestar!!!
    Ik ga het eten alvast maar even klaar zetten en dan maar even aan de knutsel denk ik!!
    Dan heb ik mijn gedachten ook even ergens anders, anders wordt t erger en erger......

Veel plezier in de stad twinklestar!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @laurier ik zou gewoon nog een keertje het gesprek met vriendlief aan gaan.en je er echt niet zo druk over maken.......als dat het enige is waar hij moeilijk over doet :) dan heb je geluk!!!

12. laurier

laurier Niet meer actief

Hoezo heb ik dan geluk, kun je iets meer uitleg geven sasje?

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja er zijn wel ergere dingen dan roken :) ik ga hier verder niet in detail treden, maar als je nog weet toen we hier net op forum zaten dan weet je ook met welke problemen ik heb gezeten...en deze zijn nu ook eindelijk opgelost :)

14. laurier

laurier Niet meer actief

In eerdere berichten vandaag heb ik al gemeld dat het mij niet om het roken gaat maar om het eerlijk en open zijn...
    En ja ik weet in welke problemen jij hebt gezeten ja, ben blij voor je dat ze allemaal op zijn gelost.
    Maar dit is nou eenmaal iets waar ik wel mee zit :)

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

char; ja id is altijd handig, ik moet snel maar eens leuke pasfoto's van sem laten maken... dienblad wordt vast geweldig!
    twinklestar hier is het ook lekker weer...
    laurier. dank je!
    Ik denk dat hij niks zegt, omdat hij weet hoe jij erover denk...maar als hij zelf voor 100%wilt stoppen met roken, zijn er dan geen alternatieven die heb kunnen helpen...? je hebt toch van die speciale kauwgom en pleisters, tja ik weet het ook niet hoor...
    roken stinkt idd erg, vooral als je zelf niet rookt!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Hé Laurier: waarom zeg je hem niet gewoon wat je hier tegen ons zegt. Vertel hem dat het roken je niet zozeer teleursteld, maar wel het liegen erom. En waar is dat nou voor nodig??? Zeg gewoon: ik rook! Dan weet jij ook waar je aan toe bent.

Hier net de vierde was erin gegooid, is ie klaar. Heeft ie niet gecentrifugeerd (Jee wat een moeilijk woord om te typen, als je er over na gaat denken weet ik het al helemaal niet meer hoe ik het moet schrijven). Probeer 'm nog een keer op centrifugeren (Haha, nog een keer schrijven) te zetten doet ie niks! Mmm ik denk dat het nu echt tijd wordt voor een nieuwe. Wel balen want de buurvrouw is ook niet thuis en ik kan m moeilijk zeiknat ophangen, krijg je ook zulke langgerekte kleding van!
    De wasmachine was al heel erg oud, dus ik zat er al een beetje op te wachten!, daarbij als ie op centrifugeren sprong (jaja, volgens mij weer gelukt!) leek het net alsof er een straaljager over ons huis vloog. Ben al lang blij dat ik nooit de politie op de stoep heb gehad wegens geluidsoverlast! Hij waste wel schoon, dus ik vond het ook zonde om een nieuwe te kopen.
    Iemand nog een aanrader voor merk en prijsklasse?
    Soms zie je voor 400 euro al een mooie is dat dan ook een goede?

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Dolfijn!!! Waar blijft nou de foto?? Ik zit al de hele middag te wachten (zelfs stiekem te checken op mijn mobiele telefoon!!!)En nee, ik ben niet verslaafd, alleen heel erg benieuwd!;)

18. Zeepaardje

haha char moest wel ff lachen om je verhaaltje...
    400 euro wasmachine... lijkt mij een goede hoor...! als je het niet probeert weet je het ook niet!
    die van mij was ook zoiets en doet het prima... s6

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Bij scheer en foppen een Indesit voor 299,95. 1600 toeren!
    Best wel goedkoop, waarom heb ik al die tijd mijn buren zo geïrriteerd??? Morgen eens even kijken, want dit is ook niks zo.,

20. Zeepaardje

Char; ik zeg doen ik heb ook een indesit ook bij S&F ook 1600toeren!
    Super fijn ding en nooit geen problemen meer... S&F is ook altijd makkelijk met garanties!

Share This Page