@wolfje; Ja weet dat daar speciale dingen voor zijn, maarja als hij zegt niet te (gaan) roken dan hoeven dat soort dingen ook niet gehaald te worden.... @char; Jeetje zeg jij bent goed bezig met al die was!! Hahaha ja misschien nu dan helaas toch tijd voor een nieuwe wasmachine. Als hij nog goed wast idd waarom dan een nieuwe. Voor 400,= kun je best een mooie wasmachine kopen ja! Waarom ik dit alles niet tegen hem zeg.... Tsja ik denk omdat hij zondag nog heeft verteld dat hij echt gestopt is en niet weer gaat roken.. En op aanraden van jullie (was ik blij mee hoor echt dames) had ik het gewoon links laten liggen, niet op gereageerd, niet over begonnen enz... Dat leek te helpen! Maarja waarom die shag nou weer met hem mee is weet ik niet.... Maar ik zei eerder ook al ik moet eerst geduld (bah) hebben tot hij thuis is voordat ik weet of hij echt heeft gerookt of niet.. @dolfijn; ik ben ook superrrrr benieuwd naar de foto van jullie wonder!
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
laurier...tja dat snap ik, maar waarom dan toch doen...staat hij er zelf wel voor de 100% achter? of doet hij het meer voor jou?
hoe is het met de zwangeren onder ons??? Oh dolfijn, hoop zo dat je dolblij bent met je echo... wat zijn we allen toch nieuwsgierig!
Dolfijn we zijn idd allemaal nieuwsgierig, ik hoop dat de echo super was en de rust ook weer wat terug gekeerd is Nouja ik heb toen tegen hem gezegt dat het een domme keus is maar wel zijn keus. En hij zegt mij dat hij het vies vindt en er niet meer aan wil beginnen, voor de rest zeg ik er niks over behalve dat ik trots op hem ben! Nou dan ga ik er niet vanuit dat hij het alleen voor mij wil doen en er zelf niet achter staat..
martijn heeft ook verschillende pogingen gedaan om te stoppen maar echt voor mij, stond er zelf niet achter... ook weer begonnen met collega's... uiteindelijk stond hij er zelf wel 100% achter en toen is het hem gelukt! s6 laurier... het is en blijft zeker zijn keus... maar belangrijkste is wees eerlijk naar elkaar!
zo eindelijk kan ik hier weer opkomen elke keer werd ik eraf gegooit als ik iets typte hier niks belangrijks te melden ja heb migraine dat was een teken van ongi maar er is niks
Hallo dames, Hier eindelijk mijn echo Alles was helemaal goed, hartje zien kloppen Zo geweldig!! Over 3 weekjes terug komen voor 2e termijn echo omdat beebje dan meer herkenbaar is dus mooiere foto's.. Zo gaaf! Overzichtsfoto onderbuik:
Wat fijn Dolfijn dat alles goed is!!! Bijzonder is dat he?! En, wanneer ben je nou uitgerekend? Ben blij dat alles goed is!!!
Oh ja, hihihi helemaal vergeten te melden.. Ben twee dagen verder gezet.. dus het wordt 4 april 2011.. Ben nu 9 weken en 1 dag zwanger Beebje was 2,4 cm hihihi
pffff. was gister niet online geweest en moest echt giga veel bijlezen!! heb alles gelezen en uiteraard niks onthouden wat fijn dat alles goed is dolfijn!! supermooie foto!! @ hier. voor de verandering moeeee eten gaat wat beter. mn broeken gaan al aardig krap/vervelend zitten. nog even volhouden tot 12 weken hoor!
@ dolfijn wat mooi de echo en wat fijn dat alles goed was die bevestiging zocht je nog even toch maar nu weet je dat alles goed is en wat een lief pakje van manlief gisteren alles eigenlijk positief met manlief en vandaag nog meer goed nieuws jullie dag kan niet meer stuk ga er samen maar lekker van genieten @ smyltje wij kletsen lekker door meid lief dat je toch even komt posten doe lekker rustig aan @ the cat wat balen migraine ik hoop dat het snel minder word en natuurlijk je ongi wegblijft @ hier nog steeds last van me buik is niet echt minder geworden wel even lekker naar de stad geweest was toch lekker weer werd wel even donker maar de zon ging al snel weer schijnen
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
@ Dolfijn; wat mooi die echo!! ben blij dat alles goed is!!! @ Twinklestar: nee voel me helaas nog niet beter, echt vervelend. daarbij is ook nog dat mijn buikkrampen blijven zodra ik wat gegeten heb, dus al met al voel ik me niet fijn
Mooi dat de echo goed ging en wat een super foto's zeg!! Wat lief van je manlief dat pakje! Een fijne avond allemaal!
dat is niet zo mooi mom ik had het zondag en maandag was ook echt niet lekker verkouden hoofdpijn vandaag gelukkig wel minder heb alleen erg last van me buik ik hoop dat je je snel beter voelt