roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD
    07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar)
    22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    8 sept: laurier
    9 sept: Char
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 1e echo alles goed, hartje klopt! 07 sept intake VK en 21 sept 2e termijn echo
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

2. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    ik ga afsluiten en lekker mijn bedje in.

xxxxxxxx

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    slaaplekker mom doe lekker rusitg aan ik hoop dat je je snel beter voelt;)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Helemaal goed, is mij met de zwangerschap ook verteld! Dus kwel jezelf niet!
    Ik heb geklust dus laten we het hopen!
    Thanks dolfijn;)

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hhaha ik blijf wel strooien hoor :)
    en ga nu afsluiten en nog even gewoon tv kijken met smile op me gezicht :)

Slaap lekker allemaal alvast en tot morgen! xx

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ga jij maar lekker smylen voor de tv en slaaplekker voor straks

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga ook afsluiten allemaal een fijne avond en tot morgen

weltrusten voor straks

xx twinkestar:)

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

fijne avond allemaal en tot morgen!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedeavond dames,

@laurier was ook niet fout bedoeld hoor meid :) wel nog over kunnen praten met vriendlief?

@dolfijn wat een mooie echo!! en wat lief dat pakje!!!!

@mom idd maar even in de gaten houden hoor!!

@smyltje ik zie dat jij volgende week ook eindelijk je echo krijgt! spannend meid!

@twinklestar hoe gaat het bij jou??

@ikke hoe gaat het met de kleine van je vriendin?

@ alle andere zwangeren....hoe gaat het??? laat ff wat weten...want beginnen ons beetje zorgen te maken :(

@hier zo duik zo mijn bedje in op mijn werk....hier last van mijn buik! van die enorme steken!!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ja hoor ik ga naar het werk en er duiken weer mooie foto's op! Zul je altijd zien! Maar ik pak jullie terug, want nu jullie allemaal op bed liggen ga ik foto's plaatsen, hihi.

Dolfijn: wat super zeg! Mooie echo foto's! En wat een lief pakje zeg. Wat een schat is jouw man. Heb je de tissues nog nodig gehad???;)

Mom: als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor naar de HAP. Daar zijn ze voor!

Nou, hier vanavond dus gewerkt. Zal de foto's van Aaliyah haar prachtige verf-werkje weer plaatsen.

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    En zo hebben we 'm versierd. Zelf bloemetjes uitgezocht. Ik heb geprobeerd wat te bloemschikken en het is aardig gelukt. Net even mooi ingepakt in folie en nu maar hopen dat ik alles heel naar mijn ouders toe krijg!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Wat ontzettend leuk Char! Opa en Oma gaan vast trots zijn :D enne.. die foto's plaatsen wou ik eerder maar had geen tijd.. sorry, sorry, sorry!! :)

@Sasje; denk toch dat het je ei is.. dus misschien toch maar keertje extra klussen? ;) je weet maar nooit..
    Hoop dat je verder lekker gewerkt hebt en doe vandaag even rustig aan!

@Zwangeren die niet reageren; idd maak me ook best zorgen, vooral Biancje en Mariska die hier toch regelmatig nog wel even kwam posten.. Bah, balen dat je dan geen contact krijgt!

Vandaag weer naar Zwolle, fiets brengen van oudste ivm school daar.. Dus dan meteen maar even langs de Prenatal :) heel vervelend :p

Fijne dag allemaal! xx

13. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames!!

@thecat; vervelend van de migraine, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

@smylje; fijn dat het eten wel wat beter gaat nu. Nou succes als je het vol wil houden met deze broeken tot de 12 weken als ze nu al te strak zitten hahaha

@mom; wat shit dat je je zo voelt, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!! En idd als het niet beter wordt kun je er beter even mee naar de ha gaan, maar hoop dat t niet nodig mag zijn...

@stampertje; welkom terug!!! Hoe was je vakantie????? Ik hoop zzzzzzzoooooooooo dat je rose komt brengen!!! 8)

@sasje; mijn reactie was ook niet fout bedoel hoor, maar kreeg een beetje een raar gevoel over me heen.... Maar goed lief dat je er nog naar vraagt!! Ik heb er nog over kunnen praten met vriendlief, maar was niet nodig. Hij had de shag idd mee genomen maar onderweg gewoon weg gegooid omdat hij niet wist wat hij ermee moest, ik helemaal happy dat ie dat gewoon vertelde enzo :D Dus eind goed al goed!
    Watvoor werk doe jij ook alweer?? Je hebt wel erg veel nachtdiensten...... Hoop dat je werk goed ging en je wel wat hebt kunnen slapen!

@char; aaaaaahh wat leuk zeg!!! Dat is een echte kleine Picasa die dochter van jou! Leuk geworden zeg! Hoe ging het gister avobd op je werk?

@dolfijn; jeetje zeg wat zal jij een baal dag hebben, langs de prenatal blehhhg zeg ;) hahaha Geniet ervan!!!!

@hier; ik moet vanmiddag weer aan het werk bah! Nouja aan de andere kant heb ik er ook wel zit in hoor, het is hier wel erg stilletjes zo weer alleen thuis..... Na mn werk ga ik nog even een kopje koffie halen bij mn ouders :)

14. laurier

laurier Niet meer actief

NOD
    07 sept: Mom23
    (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar)
    18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar)
    20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar)
    23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar)
    22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar)
    28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar)

Eisprong:
    24 aug: Mom23
    26 aug: Twinklestar
    28 aug: Sasje24
    8 sept: laurier
    9 sept: Char
    12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept!

Zwanger
    Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk
    Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk
    Dolfijn1982: 1e echo alles goed, hartje klopt! 07 sept intake VK en 21 sept 2e termijn echo
    Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
    Smyltje: 8 september intake vk

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje hier alles goed hoor meid heb alleen al een paar dagen wat last van me buik:( maar we wachten geuldig af:D en bij jou die steken klint als je ei toch even klussen voor de zekerheid:)

@ biancje en mariska waar zijn jullie ook ik maak me toch een beetje zorgen ik hoop dat alles goed gaat:(

@ char wat is hij mooi geworden opa en oma zullen vast trots zijn op hum mooie dienblad:)

@ smyltje voor jou ook aftellen voor de echo spannend:D

@ laurier werkse meid en heb je nog wat van je vloer gehoord;)

@ mom voel je je al wat beter:(

@ wolfje hoe is het met je computer gaat het al beter;)

hier heerlijk het zonnetje schijnt was de regen helemaal zat nog wel heb ik last van me buik we zullen zien nog een paar dagen wachten:D en o wat duurt dat lang zeg heb alleen zelf het gevoel dat het niet raak is heb nergens echt last van behalve mijn buik

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dolfijn veel plezier bij prenetal erg vervelend he (hihihi):D

17. laurier

laurier Niet meer actief

@twinklestar;....................................zon????
    Mag ik daar een beetje van lenen????
    Spannend hoor, ik duim voor je dat je het lekker mis hebt en het toch raak mag zijn!! Veel succes met je buik!

Euhhhh nee nog niks gehoord van de vloer, begin al geergerd te raken. Heb met vriendlief besloten dat we ze vandaag nog geven, horen we niks dan mag ik morgen bellen....

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja laurier hier schijnt het zonnetje heerlijk zal hem jou kant op sturen:D bedankt voor de lieve woorden ik hoop ook dat ik het mis heb:D en de vloer balen zeg ik hoop dat jullie snle wat horen want dat wachten schiet ook niet op:(

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dames,

hmm denken julle dat het mijn ei is?? ik dacht eigenlijk dat ik die op dag 12 heb gehad!!..zal als ik dadelijk moet plassen ff een ovu testje wagen..we zullen zien!

@laurier fijn dat het is opgelost!

@twinklestar..misschien is het wel goed nieuws, last van je buik ;)

@char wat leuk gemaakt hoor!! opa en oma zullen wel erg blij gemaakt zijn :)

@ dolfijn....nee hoezo vervelend :)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    net ff ovu testje gedaan..maar helaas geen streep dus zeker niet mijn ei geweest!!

Deel Deze Pagina