roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    schrijf maar lekker van je af we zijn er om te luisteren maar dat is inderdaad niet erg leuk om iedere keer te horen

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland

NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26
    31 juli: sasje24

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    door al het drukke geklets zijn we het lijstje vergeten maar hier is hij weer :D

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Behalve dat, ze kan Aaliyah ook helemaal toe eigenen. Zoals met haar verjaardag, Ze hangt de hele tijd bij Aaliyah en duwt daardoor de andere familie weg. Ook praat ze naar de anderen, Zoals mijn schoonmoeder, alsof zij een leukere, lievere oma is dan zij. Gewoon door de manier en de verhalen die ze verteld. Hoeveel dingen zij met Aaliyah ondernemen enz enz.
    Was er nu echt zat van! Maar moet Aaliyah morgen daar nog wel naar toe brengen. Zal het dan wel weer te horen krijgen. hetzelfde liedje, elke keer weer...

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat is zeker niet leuk ook niet voor je schoonouders en de andere familieleden

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    kan me voorstellen dat je er dan genoeg van hebt

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Lief van je Twinkelstar, iemand die me begrijpt. Manlief is er al lang zat van, maar ik probeer de goede vrede te bewaren.. tot vandaag. Ga nu eccht naar bed. Was een onwijs druk weekend Heb wel even wat slaap nodig! Welterusten allemaal!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    doe rustig aan denk ook aan jezelf slaaplekker

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @twinklestar; wow dat klinkt gezellig, kende je al die mensen???

het was heel gezellig en ja gelukkig kende ik ze allemaal

ga er ook vandoor en zo lekker naar mijn bedje toe allemaal weltrusten en tot morgen;)

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen KLETSKOPPEN! hahhaha ik had even wat in te halen zeg.. hihihi maar ben er weer doorheen :)
    Als eerste reactie op vraag van the Cat; Stiefdochter zit op internaat, het ging thuis niet meer (gedragsproblemen na overlijden van moeder) en gelukkig doet ze het echt super goed alleen thuis wonen zit er niet meer in.. Dus ze gaat nu bezig met zelfstandigheidstraining en dan uiteindelijk gewoon op zichzelf wonen. Thuis gaat het nu in de vakantie zo goed dat iedereen baalt dat ze terug moet.. maar tja, anders loopt het proces gevaar dus hebben ons er allemaal aan te houden.. Gelukkig is ze vanaf donderdag weer een paar daagjes thuis :)
    @Sabrina; heb je PB gestuurd :p
    @Twinklestar; Toegevoegd! Leuk om weer wat leuke foto's te bekijken!
    @Char; vervelend dat het allemaal zo moet gaan :( Kan me goed voorstellen dat je er af en toe helemaal klaar mee bent! Kan je wel met ze praten hierover? of is dat niet mogelijk? Balen dat het zo moet meis.. Dikke KNuffel en hopelijk komen jullie er een beetje uit!
    @Trouwen; wij zijn op 09-08-07 getrouwd, dus al weer bijna 3 jr :) Het was allemaal redelijk snel maar dit had zo z'n redenen.. Maar heb absoluut geen spijt van onze keuze en ben heerlijk gelukkig :D
    @ anderen die ik nu vergeet.. Sorry :) Kon het niet meer volgen :p

@Hier; Gister dus nog naar Almere gereden, daarna lekker buiten gezeten (de muggen waren alleen wat aanvallerig :() en toen heerlijk geslapen.. Nu ontbijten en dan snel boodschappen doen zodat we daarna nog even van het mooie weer kunnen genieten.. Want helaas; Laatste dag voor nu :(
    Manlief moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor uitslag van een stukje huid wat ze weg hebben gehaald voor onderzoek.. Beetje angst en beven, maar hopelijk wel duidelijkheid..
    @NOD; rommelige darmen en licht misselijk (maar kan ook zijn omdat ik trek heb :p) hahah we wachten af!

Fijne dag allemaal! xx

11. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Goedemorgen!!!!!!!!

@ dolfijn: ik heb je toegevoegd hoor! gezellig.....
    sterkte met de uitslag vanmiddag! duim voor je dat alles goed is!

@ hier: helaas aan het werk met dit mooie weer!!!! gelukkig ben ik vrijdag lekker vrij. Manlief heeft nog lekker vakantie tot 16-08 dus lekker samen een dagje doorbrengen.
    Gieter toen we in bed lagen kwam hij plotseling met een evt 2e naam (als het een jongetje wordt) hahaha echt heel lief...
    hij is er heel erg mee bezig en kan nog moeilijker wachten dan ik....

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen allemaal. Ik ben weer wakker. Aaliyah is heerlijke koffie voor me aan het inschenken in haar keukentje. Wat wordt ik toch weer verwend door haar!!!
    Nee Dolfijn, met mijn moeder kan ik daar niet over praten. Zij heeft altijd gelijk. Zo vast ook nu. En als ik zeg dat ik ook graag mijn kind om me heen heb, zeker na zo'n drukke week als afgelopen week, dan vind zij alsnog dat zij als oma ook een leuke vakantie verdiend heeft, dus met Aaliyah. Als ze aaliyah zo erg zou missen dan kwamen ze wel vaker even langs. Maar ook dat doen ze nooit, terwijl ze maar 10 km van ons afwonen. Mijn moeder betrekt alles op zichzelf. Ik mocht vroeger ook nooit logeren, terwijl mijn oom en tante (mijn moeders broer) graag had dat ik kwam. Maar dat kwam allemaal door haar scheiding, dat is een heeel ander verhaal. Enz enz. Je kan praten als brugman, maar elke keer weer heeft zij gelijk (volgens haar).

Nu zit er even een was in de machine en straks maar eens de koffer inpakken en op naar de veluwe!

Het wordt weer erg warm vandaag, dus goed drinken allemaal!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen dames!
    @char. wat een rotsituatie! kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt, maar het blijven toch je ouders én de opa&oma van je dochter.. lastig!! hoop dat jullie er een beetje uitkomen.

@ hier. we gingen gister wat laat naar bed dus ik vroeg aan vriendje of ie nog zin had.. zegt ie: pfff dat is niet eerlijk, mannen hebben altijd zin! hahahah
    later vroeg ie: wat denk je wat we eerst zullen krijgen, een jongen of een meisje? ik: ik denk eerst een meisje. hij: ik denk het ook :) lief he. maar als we eerst een jongen krijgen is ook leuk hoor!

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Smyltje: je kan tegen die tijd nog voor leuke verassingen komen te staan. Heb tijdens de zwangerschap altijd gedacht dat ze een jongetje was. Ik wist het eigenlijk voor 100% zeker. Als moeder voel je zo iets...Jaja. Daar bleef mijn moedergevoel dus mooi even steken!

15. laurier

laurier Niet meer actief

Haaha char lekker joh die kopjes koffie met een sjepje suiker ;)
    Trek je niks van je moeder aan, het is idd jullie kind klaar!!
    Dat heeft ze maar te accepteren. Maar het lijkt me idd niet leuk als je moeder er steeds weer over begint... Succes ermee morgen!!

@dolfijn; spannend vanmiddag, ik hoop op goed nieuws!! Eetse en succes met boodschappen doen!

@sabrina; succes met werken vandaag!! Wat leuk dat je man een naam heeft bedacht!!

@smylyje; hahaha jullie zijn het erover eens, bij ons is dat wel anders :D Zo lang het maar gezond is zeg ik altijd :D

Vriendlief is overtuigt dat we een jongen krijgen en ik heb al een paar keer gedroomd dat we een meisje krijgen dus tsja.... Of t wordt een 2ling ;)

@hier; nog steeds geen ongi te bekennen, er is nu wel wat ongi pijn dus ben benieuwd hoe lang het zal duren...
    Ik ga even boodschappen doen voordat het extreem heet is!!
    Tot straks!
    Liefs

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Laurier: je brengt me op een goed idee! Bedankt. Moet hier ook nodig boodschappen doen. Had alleen voor de verjaardag gekocht omdat ik zo veel mogelijk ruimte in de koelkast nodig had. Ga vanavond denk ik maar. AH is open tot 22.00 uur. Dat scheelt weer met de hitte.

17. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ laurier: hopen dat de ongi snel doorzet, zodat je meer duidelijkheid hebt...

hebben jullie eigenlijk al over namen nagedacht voor als het zover is???????

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ben ik er stilletjes wel een beeje mee bezig. Met aaliyah heeft het bijna 9 maanden geduurd voordat we eruit waren. En nu moeten we natuurlijk een naam hebben die goed bij Aaliyah past. Valt niet mee. Voor een meisje hebben we al wel een tweede naam, maar voor een jongen helemaal niks.

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goedemorgen

@ sabina werkse vandaag:$

@ dolfijn wat leuk ga zo even op je hyves spieken:)

@ char lekker dat de ah tot 22:00 open is hier is het tot 20:00:)

@ laurier hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent:)

ga zo even brood halen verder alle boodschappen al in huis dus dat is zo gebeurt:)

20. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    moet eerlijk zeggen dat wij er evt voor beide al een naam zouden hebben. Die voor een jongen hebben we al een hele tijd vast staan...
    Vorig jaar wilde we eigenlijk al voor een kindje gaan maar ik heb ik okt een ongeluk gehad waar ik een whiplash bij opliep. gelukkig gaat het nu beter en kunnen we echt voor een kleintje gaan!

Deel Deze Pagina