Sorry dames maar ik sluit de pc af voor vanavond. Ben er echt zat van, dat Makro gedoe en al die zwangeren...... Even een avondje rust zal me hopelijk goed doen. Morgen belt iemand van de Makro me trouwens weer, ik ben benieuwd.... Morgen moet ik naar mijn andere client en heb al begrepen dat daar een aantal problemen zijn, dus ik zal mn energie wel nodig hebben voor dan.... Een fijne avond dames en tot morgen! Liefs
Nou mijn hoofdpijn is weer afgezakt gelukkig ... De paracetamol heeft geholpen!! Doe je goed laurier.. even aan jezelf denken.. Ik ga zo ook gezellig met mijn mannetje even tv kijken..... Kom in de reclame's wel ff spieken hier..hahha.. xx
Ja dat dacht ik goed te doen.... Ik denk gezellig bankhangen met mn ventje, nee hoor hij moet weer zo nodig met de auto bezig......... Pffft nou ik ga dan zo maar alvast alleen op bed, anders kan ik weer een paar uur op hem wachten en dan snurkt ie toch gelijk :-S Hoe zijn de ruzies afgelopen eigenlijk????? Stampertje mijn vakantie was fijn dank je, fijn dat je hoofdpijn afgezakt is!
Baaleh Laurier... dat je mannetje met zijn auto bezig is! Noujah als hij daar heppie van wordt!! Mijn mannetje had gister gelijk spelletje voor de computer gekocht..dus die is vanmiddag gaan gamen... gezellig!! maarjah begrijp dat ook wel, 2 weken ieder uur samen doorgebracht, ook heerlijk maar kan me dan ook wel weer voorstellen dat ie ff zijn eigen ding wilt doen..
Heb trouwens nog niks gezien van The cat... is die nog online??? Moet zeggen nu ik weer terug ben van vakantie.. weer veel meer bezig ben met het zwanger worden.... Op vakantie ook wel maar op een andere manier... dan klets je er meer samen over, hopelijk volgend jaar een kleintje erbij etc...
@ dat geeft niet sasje voor dat geld kan ik het wel een keer proberen en dat duimen dat maakt niks uit dat heb ik wel voor jullie over @ laurier rustig aan meid ik hoop dat het allemaal snel opgelost is @ stampertje veel plezier met je mannetje voor de tv
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 1e echo alles goed, hartje klopt! 07 sept intake VK en 21 sept 2e termijn echo Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
dolfijn; bedankt voor het strooien! laurier; wat balen zo zeg van het laminaat...houd echter voet bij stuk hoor meid! Hoop dat je dagje morgen beter gaat! ruzie; is opgelost...meneer was boos op zijn baas... die heeft hem na ons eten gebeld met de mededeling dat manlief geen opleiding mag volgen er zou geen geld voor zijn. terwijl voor onze vakantie is beloofd dat hij een opleiding mocht volgen... dus manlief baalde als een stekker en dan moet ik het bezuren! Maar goed ipv hij dit gewoon verteld en niet zo geheimzinnig en mokkig naar mij toe doet! Pijnlijke borsten/oksels; hoop dat ik er morgen minder last van heb! All: fijne avond allemaal!
@ wolfje gelukkig hebben jullie het uitgepraat en weet je wat er was maar hij had het je beter even kunnen vertellen een hele fijne avond ik ga zo ook afsluiten tot morgen slaaplekker allemaal xx twinklestar
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 1e echo alles goed, hartje klopt! 07 sept intake VK en 21 sept 2e termijn echo Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
@Wolfje... gelukkig is het uitgesproken... en kan me voorstellen dat je man daar behoorlijk chaggie van wordt.. maar is dan handig als ie het dan met jouw bespreekt.... Maar goed het is opgelost ! @hier.. nou gezellig met manlief tv kijken hahaha.... hij zit weer boven te gamen :s... noujah vindt het niet heel erg, kan ik mooi ff zp-en...
Goeiemorgen dames! @ Laurier; Balen meis dat je je zo voelt! Hoop dat het allemaal wat zakt... Het klinkt heel cliché maar idd wat Sasje ook al zei jullie tijd komt echt wel meis! En ik hoop dat het heel snel is!!!!! @ Biancje en Mariska; Hoe gaat het met jullie????????? @ Kindje van vriendin; Gaat niet zo geweldig... Hij had vocht in z'n hersentjes en uiteindelijk een beroerte gehad en 3x een klaplong. Dus hele grote kans dat als hij het redt dat hij dan zwaar gehandicapt is.... @ Hier; De laatste week veel moe en last van bandenpijn. Verder groeit m'n buik goed! Kan echt alleen nog maar positiekleding aan! Vanavond bij schoonouders eten, lekker zuurkool uit de oven . Zo eerst maar wat eten en dan werken... Volgende week eindelijk weer naar de vk!
Balen dat het zo slecht gaat met kindje van vrienden Bah, kan me goed voorstellen dat het jou nu erg raakt.. Fijn om te lezen dat je wel echt geniet van je buikje die aan het groeien is (kan niet wachten tot het bij mij zover is ) en inderdaad bijna weer naar de VK.. Geniet van je zwangerschap meis, al zal bandenpijn echt niet lekker voelen.. Doe rustig aan! KNUF
@wolfje; whahaha tipisch mannen... Fijn dat het nu op tafel is gekomen en erover gepraat is, wat stom ook van zijn baas zeg!! Ik hoop dat het nu beter gaat met je oksels ed. @ikke; lief van je! Ja weet ook wel dat onze tijd wel gaat komen, maar soms is het echt ff moeilijk..... Sommige mensen wordt met bosjes zwanger en soms ook ongewilt en dan komen ze uren klagen, dan heb ik het er best wel moeilijk mee.. Hmmm heerlijk zuurkool!! Jeetje wat balen zeg van het kindje van je vrienden!! @stampertje; da's ook gezellig hoor zo samen op de bank bij jullie..... Fijn dat je dan toch rustig op zp kan he Ja ik kan me het ook voorstellen, maar idd hij had ook eerder gezegt: we kunnen wel samen een film kijken.... Nouja dan denk ik niet aan: hij buiten met de auto bezig en ik binnen op de bank. Maarja ik had hem gezegt dan ga ik vroeg op bed, aangezien hij nooit klok kan kijken als hij met de auto bezig is en het dan reuze laat wordt.... Maar goed, hij was om 9 uur weer binnen, handjes gewassen en al!!! Toen samen de hond uitgelaten, daarna moest hij nog brood smeren. Ik lief wachten, werdt ie ineens uit t niets sjaggie Toen we op bed lagen hem ik hem verzocht om wat aardiger te zijn als ik dik 30 min op hem zit te wachten 's avonds en dat uit liefde en gezelligheid doe, nou dat kon die wel begrijpen gelukkig en dat wou die wel doen hahaha @hier; jeetje wat rustig zeg.... Wels stilletjes weer zo alleen. Vanmiddag moet ik werken.. Mijn zus belde vanmorgen of ik maandag avond op kon passen, :x ik moet dan helaas werken :x Nouja volgende keer beter
Ik leef nog hoor hahah mijn internet doet heel raar en wordt er elke keer afgegooit alleen heel veel buikpijn steken, krampen noem maar op al zeker 3 weken maar ja we wachten af. En ben een beetje ziek ben nu net een zeehond haha
Hoi Stampertje! Jazeker ben ik nieuw hier Sinds afgelopen woensdag! Hoezo vraag je dat hahha Ja dit zal onze 1e worden, dus nog allemaal lekker spannend en niet weten wat ons te wachten staat Ja bedankt, dinsdag ga ik eerst voor consult, dan hoor ik het wel allemaal. Bah nix voor mij hoor hahah
Da's shit van je internet the cat!! Hmm wat een kwaaltjes ja bij jou! Je zit nu op dag 28 van de 52 zie ik..... Misschien een kortere cyclus?? Bah wat balen dat je je zo ziek voelt!! Ik hoop dat hets nel wat beter met je gaat!