Ik duim hard voor een mooie kortere cyclus voor je The cat!! Laminaat............. Heb er zelf maar weer even achteraan gebeld, bah wat een K*T gedoe zeg
@ ikke wat balen van het kindje van je vriendin heel veel sterkte meid gelukkig kan je ondanks dat toch genieten van je buikje en die zal voorlopig alleen nog maar groeien @ cat balen van joh dat je hier niet zo vaak kan zijn omdat je er iedere keer afgegooit ik hoop wel dat je een kortere cyclus hebt dat zou fijn zijn @ laurier wat k*t zeg van je vloer nu weet je nog niks:x ik hoop dat het gauw opgelost is @ dolfijn hoe gaat het bij jou groeit je buikkie al een beetje @ sasje hoe is het met jou is je buik al wat rustiger @ mom hoe gaat die bij jou ben je al weer opgeknapt @ stampertje nog even vakantie en dan zit het er weer op net even alle boodschappen in huis gehaald wat een gesleep zeg maar kan weer een weekje voorruit heb hier nog steeds last van me buik maar heb nu ook last van me rug het lijkt wel spierpijn zal wel verkeerd gelegen hebben vannacht
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 1e echo alles goed, hartje klopt! 07 sept intake VK en 21 sept 2e termijn echo Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
@ Twinklestar: ja voel me indd wel al wat beter, alleen nog wat hoesten, rommelende buik, duizelig en licht misselijk... jij ook nog last van je buik en je rug zie ik, duim duim duim
Goedemiddag... @Toyaap.. ik was op vakantie dus had niet gezien dat je er bij stond... dus zag in ene een nieuwe naam vandaar... was btje nieuwsgierig.. maar als ik het goed begrijp ben je al in verwachting?? @Laurier... nou super dat je mannetje het begreep en dat ie optijd binnen was! En baaleh van je laminaat.... blijf op je strepen staan hoor!! @Sasje.. hoe gaat het met jou??? @Twinkelstar en mom.. spannend meiden....duimduimduim!! @The cat.. baaleh van je internet.... en hoop voor je dat je een kortere cyclus hebt nu! @hier... lekker uitgeslapen vandaag .... Vanmiddag ff op visite bij een vriendin... ... Kom vanavond weer ff kijken.. Liefs
@ stampertje veel plezier bij je vriendin @ mom spannend je zit dan al drie dagen voor nod dus zou kunnen ik ga het proberen maar weet niet of ik het vol ga houden
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 1e echo alles goed, hartje klopt! 07 sept intake VK en 21 sept 2e termijn echo Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
Een fijne middag dames met alles!! Ik ga naar mn werk, tot vanavond!! Enne, niks gehoord van de Makro hoor.... Belachelijk gewoon!! Liefs
oeps ik heb toyaap ook niet binnen zien komen sorry! ikke; oh wat erg van je vriendin met de baby!| sterkte! Laurier; wat een rot gedoe met makro zeg, door zeuren hoor! twinklestar; veel plezier bij je ouders! all: hele fijne dag allemaal! hier; ik heb de hoop laten varen... onwijs lage temp... net wel mega steek in me rug oh zit me echt tussen de oren!
@ Wolffje, onzker wordt je er van he, wel zoveel voelen en toch ook weer niet..... snapje?? hahahah heb exact hetzelfde: ongikrampen in buik en rug, megaveel witte afscheiding, vooral s'morgens echt steken in mijn buik (lies) en zo nu en dan licht misselijk en duizelig. maar geen gevoelige borsten, goed misselijk, moodswings ed... morgen testen.......
spannend mom s6; tja echt raar liep in de stad en kreeg zo'n felle steek niet normala moest eerst ff stoppen...maar weet dat deze ronde nu game over is... lage temp helaas...
hey dames, zo hier weer een dagje gewerkt erop zitten en weekend!!!heerlijk!!morgen lekker uitslapen!!!06.00 uur is toch erg vroeg zeg pff... @ikke oh nee wat erg van het kindje!!! @wolfje mannen toch he....... @laurier en al iets gehoord??? @hier nog steeds last van mijn buik???wat het is???? i dont know....
ffsnel berichtje nog van mij hierna ben ik weg...wie gaat er naar preston palace? al eerder geweest? kus
@ wolfje wat naar dat je dat gevoel hebt ik hoop dat je gevoel ongelijk heeft en je gewoon straks een mooie test in handen hebt @ mom spannend dus morgen een testje wagen ik duim ze draaien overuren op het moment @ hier ook nog steeds buikpijn last van me rug wat duurt wachten lang zeg
ja hopelijk gaat dat lukken pff..en dadelijk ook nog verjaardag van mijn beste vriendin dus wordt wel weer gezellig..en weer laat denk ik zo. pff