Hey meiden.. @Wolfje... hoop voor je dat je gewoon een mooie test in handen hebt straks... @Mom... breng ons mooi nieuws morgen!! Hoop het zo voor je meid!! @Twinkelstar... succes met wachten tot je nod!! Ik duim nog steeds voor je hoor!! @Sasje... veel plezier bij je vriendin!! En hopelijk lekker uitslapen morgen! @hier... was erg gezellig bij vriendin... mooi bijgekletst!! Zo weer ff boodschapjes doen... zolang het nog vakantie is bekijken we per dag wat we willen eten, hahaha... Tot vanavond.. Liefs
wat is het rustig hiero zeg...ik ben er al klaar voor nu nog wachten op manlief die is nog aan het werk....
@ sasje veel plezier vanavond @ stampertje ik ga het gewoon proberen maar of het ook lukt om te wachten ik ben benieuwd @ mom succes met testen morgen hier draaien de duimen ook
Hoi! Nou hier lekker soep met stokbroodje gegeten..mmm... Merk wel dat nu ik weer terug ben van vakantie weer veel meer bezig ben met het hele zwanger worden!! Wat ik wel al de hele tijd heb is dat ik me helemaal Happy voel.... en waar dat aan ligt.. want ik moet maandag weer beginnen met werken :S..
stampertje wie weet is je ei toch eerder geweest en heb je hem op vakantie gehad ga toch nog even verder met duimen
meiden, bedankt voor het duimen. Ik ga nog nergens van uit aangezien ik de ´typische´ zwangerschapskwaaltjes niet heb.
Even snel een berichtje van mij.. erg druk geweest vandaag, nu eindelijk even zitten op de bank.. maar niet zoveel energie meer.. dus doe even rustig aan.. Maar wou Mom even heeeeeeeel veel succes wensen met testen morgenochtend en ik duim heeeeeeel hard voor roze!! Hoop dat je al dat Hcg van mij hebt opgeslagen zodat je test hopelijk in een keer duidelijkheid gaat geven! KNUF @Twinklestar; ben heel benieuwd hoelang jij het nog volhoudt om niet te testen.. Mocht je morgen toch ergens de behoefte voelen.. Ik duim ook voor jou!! KNUFFEL voor allemaal! xx
Twinklestar en Dolfijn: Dank je meiden, lief van jullie!!!!!! enne dolfijn, denk je wel een beetje aan jezelf Heerlijk zo'n avondje op de bank, met een latte macchiato en een luikse wafel... Manlief is lekker voetbal kijken bij een vriend
Hey dames!! Hier ook snel even een bericht.. Jeetje wat hadden jullie weer veel getypt zeg! Ik heb nog niks weer gehoord, maar we hadden wel een oproep gemist..... Nouja eerst maar weer wachten tot maandag denk ik.. Vriendlief heeft helaas vanaf 22:00 tm volgende week elke nacht van 22:00 tm 08:00 dienst Wordt dus een saai weekje en helaas dan mn ei dus heb er nu al een hard hoofd in.. Werk was best zwaar, ben uitgeput!! Een fijne avond allemaal, ik ga vriendlief helpen zn sloffen zoeken aangezien hij die weer op een rare manier kwijt is... Slaap lekker ook alvast voor iedereen! Mom ik duim zeer hard voor je!!!! Liefs
ja soms heb je dat lekker nodig zo'n rustig avondje..... en holland's got talent kijken...... en natuurlijk op ZP
@ laurier wat balen zeg het zit je even niet mee doe lekker rustig aan een fijne avond meid slaaplekker voor straks
NOD 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 22 sept: laurier (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 8 sept: laurier 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 1e echo alles goed, hartje klopt! 07 sept intake VK en 21 sept 2e termijn echo Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk