roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986
    31 juli: sasje24

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk[/QUOTE]

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Goedemorgen dames.
    ben ook weer klaar voor de pc vanmorgen.

Wij krijgen vols iedereen een jongen in mijn vriend zijn familie zit geen een meisje aan zijn vaders kant dan zelfs zijn broer heeft nu een zoontje en zijn zwanger van een knul ik zeg elke keer ik ben de eerste die een meisje brengt in deze familie hahahahahaha.
    Mij maakt het niet zo veel uit het is beide welkom, ik heb de meisjesnaam juist al mijn meisje krijgt als tweede naam Louise dat was mijn moeder haar tweede naam wil het niet als eerste (zo leuk vind ik hem ook weer niet) en een jongen pfffff dat is zo moeilijk he wil een stoere engels uitsprekenede naam

3. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ the cat: weet je ook al 1e namen of dat nog niet???

wij zijn er helemaal over uit, enige wat ik blijf hopen is dat er geen 1 bekende eerder de naam gebruikt als wij, en er zijn er zoveel zwanger...........................

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ char heb je een uitnodiging gestuurt:D

@ namen moet eerlijk bekennen nog geen namen bedacht maar dat komt wel goed:D

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja voor het meisje weten we die al ja (als die niet verandert wordt haha) en jongen nee heb wel een paar opties

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw wat een geklets al op de vroege morgen zeg.

@char ja moeilijk siuatie meid, maar ergens snap ik hun natuurlijk ook wel! het is natuurlijk ook erg leuk dat ze graag willen dat ze blijft slapen...maar ja waarom dan geen andere afspreken? en misschien zien ze nu ook wel in dat ze het bij jou niet goed hebben gedaan???? maar ja snap jou ook weer hahaha moeilijk moeilijk!! hopelijk valt het mee als je haar moet brengen.

@ babynamen..... nee niet echt mee bezig heb wel een rond geneusd maar verder niks!!

@gisteren vriendin verteld die wat pas kindje heeft dat we bezig zijn...wist ze het al :( had vriendlief al een hele tijd terug heel trots tegen haar vriend verteld haha dacht dat jongens daar toch iets anders in waren zeg....en z dacht ook dat ik dit al was hier op zp! dus moet oppassen met wat ik schrijf hahaha! dus ergens baal ik wel natuurlijk, want mocht ik zwanger zijn dan ziet ze dit meteen!!!!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ga er vandoor even brood halen dus tot straks allemaal:)

8. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Sasje24; ja dat is wel balen dat je vriendin het al weet en het ook kan lezen op ZP. Zo zal de verrassing er wel af zijn als je zwanger zou zijn....

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Bij mij weet echt niemand het ja een penvriendin uit Suriname omdat zij ook net gestopt is.
    Daarom heb ik ook the cat gekozen en niet de naam die ik overal gebruik

10. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Meiden, ook mijn naam is aangepast........

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Slim van je meis

12. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Ja indd, je weet maar nooit....................

Bedankt trouwens voor je reactie op de foto van mijn katten bij mijn hyves!!! schatjes he....
    We hebben er nog 1 maar het lukt nooit om ze met z;n 3en op de foto te krijgen......:(

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Hier kan het ook nooit hoor de persen lukken nog wel maar de andere 3 daarbij nee soms heel soms staan ze bij elkaar in de buurt en dan vlieg ik haha

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mom wie ben jij nu???? nu volg ik het niet meer..

nou is puur toeval hoor. bedoel hoeveel mensen heten er niet saskia???????? en ik had ook al exra geen woonplaatst erbij gezet....

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Haha dat is Sabina

16. laurier

laurier Niet meer actief

Pffft ik heb de boodschappen binnen, wat is het al warm zeg!!
    Heb echt enorm last van mn buik en ben vreselijk misselijk, heb ook nog geen hap door mn keel kunnen krijgen........

The cat; ga je nog een keer testen of niet? Ik heb mijn banner maar weg gehaald, werd er gek van!

Ik heb mezelf een stoom koker van de Tefal gekocht, was in de aanbieding bij de Lidl :D
    Heel handig joh, niet meer veel pannen. Voor groente, aardappels, eieren enz kun je hem gebruiken :D

Hahaha mom23 da's slim, ik wist echt niet wie je was :p

Namen; was net bij de kruidvat om testjes te halen en wat zag ik daar: voornamen boek!! Maar ik heb hem laten liggen, eerst maar zwanger worden pfffttt...
    Ik zie ook zoveel leuke kleertjes, badcapejes, zwitsal, speelgoed enz enz oooohh en ik vindt t zo moeilijk om te laten liggen :(
    Als ik straks zwanger ben dan ga ik me daar toch shoppen in baby en zwanger zij spullen joh!!!!!!!!! Hahahahahahah

Ik heb vorige week nachtcreme gekocht voor mn huid, maar de bultjes op mn hoofd worden alleen maar erger......

17. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ laurier: ga jij nog een x testen of niet???
    ja ik zag die stoomkoker van Tefal ook staan ja, handig volgens mij!!

hahhahaha wel toevalling dat ej dat boek tegenkomt.
    Ik zie ook zoveel leuke dingen liggen, en het is zooooo moeilijk om het te laten liggen....

als ik zwanger ben, mag mijn man mij mijn pinpas wel afnemen!!! anders wordt er teveel gekocht ben ik bang!

18. laurier

laurier Niet meer actief

Ja die stoom koker is echt super!!! Mn ouders hebben ook zoon ding en miste het wel sinds ik uit huis ben hihihihi. Maar nu hebben wij onze eigen :D jippie!

Ja apart he dat ik dat boek tegen kwam, kan het ook niet uit mn hoofd zetten om hem te kopen....... Maar even tegen vriendlief zeggen ;) Misschien dat hij me tegen kan houden haha.

Ik weet niet of ik weer ga testen, ik voel me wel anders en ben echt zzoooo mega gevoelig.. Kan ook om alles wel huilen.
    Maarja heb zondag getest en die was dik nega en wil mezelf gewoon geen (valse) hoop geven en vriendlief ook niet.......

19. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ laurier: da snap ik dat je geen valse hoop wilt, maar miss kan 1 testje toch nog geen kwaad en heb je dan echt die zekerheid...

haha ja zo'n boek is wel leuk...
    Wij hebben al evt namen maar als je dan in zo'n boek leest staan daar ook wel weer hele leuke/mooie namen tussen!

20. laurier

laurier Niet meer actief

Wil eerst sowieso nog deze week afwachten.....
    Ga er vanuit dat ik gewoon ongi wordt..
    Maarja had t gister moeten worden, raar stom lichaam weer gggrrrrr

Deel Deze Pagina