@ namen. ik heb al een waslijst met namen! maar heb nog niet gevraagd aan vriendje hoe hij ze vindt. als hij ze niks vindt, ben ik al veel te vroeg teleurgesteld. komt wel als ik echt zwanger ben belt vriendje net: hoe voel jij je? ik: zwanger?! hahaha hij: nee, ff serieus. want ik voel me beroerd. heb iets verkeerd gegeten denk ik. ik: owh, bedoelde je dat hehe. LOL net naar de pedicure geweest. mn nagelbeugel is eraf! ziet er helemaal raar uit nu wel mooi!
Fijn dat je nagel beugel eraf is smyltje! Hahaha grappig!! Raar dat je vriendlief het niet grappig vondt Balen dat hij msischien iets verkeerds heeft gegeten... Spannend hoor The cat!! Ben ik de enige die nog geen namen heeft...? lol
Wat een heerlijk geklets weer Had je naam ook echt niet meer herkend Mom23 hahah goed gedaan dus! Over namen; wel over na gedacht en een aantal mooie in gedachten, maar nog niets definitiefs en niet uitgesproken naar manlief Komt wel als het zover is! Hier; boodschappen allemaal in huis, jammer genoeg is het erg bewolkt en kunnen we dus niet echt aan het zonnen.. Dus straks nog maar even stukkie fietsen.. Heb nu alweer trek, en me broek trekt om me buik.. hahah hoe bedoel je gek maken Misschien toch maar weer testen in huis halen?? Tot later vanmiddag dames! xx
@ the cat. ik had steeds een ingegroeiede teennagel (al meer dan 10 jaar ofzo) en heb nu een paar maanden zo'n nagelbeugel gehad. tot nu toe (*klopklop* even afkloppen) heb ik nergens meer last van! HALLELUJAH!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Veel plezier Smyltje!!! Ik ben vreselijk moe, ga straks wel nog ff slapen denk ik... Heb het er gister met vriendlief over gehad, ben sinds 1 1/2 week erg moe. Hij heeft altijd gezegt: als jonge mensen overdag slapen sporen ze niet. Dus ik zei gister: ik ben zo vreslijk moe!! Vriendlief: dan ga je toch even slapen ikke: nee ik ben geen oma dus mag niet vriendlief: nou daar is niks oma's aan, als je moe bent moet je gewoon even gaan liggen schat! ikke: ja maar jij zei dat altijd. vriendlief: ja maar nu si het heel anders, als het voor jou beter is dat je nog even slaapt moet je dat echt doen!! Nou dat is ook weer de wereld uit whahahaha
haha gelukkig maar Laurier.. en hoop dat je snel duidelijkheid hebt waar al die klachten toch vandaan komen.. Dit lijkt me ook niets.. KNUFFEL meissie en rust lekker uit!
Nou ga er gewoon vanuit dat t de warmte is en dat ik nodig toe ben aan de vakantie (wie niet tegenwoordig haha) Ga nu eerst eens iets proberen te eten voor t eerst vandaag bah, was zo misselijk vanmorgen....
De naam die ik nu heb weet nog niet of ik die ga gebruiken hoor ga daar pas echt overnadenken als ik zwanger ben en het geslacht weet (al weet ik niet zeker of ik het wel wil weten)