NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
nou ook mijn dag is geen geluksdag ik heb eergister te horen gekregen dat het huis waar we wonen te koop stata en we dus rond september weg moeten waar heen zo snel maar ja was niet haar probleem zei ze. En net belde ze op dat de eindafrekening van stroom er is en we 520 euro erbij moeten betalen nee wara halen we dat dan vandaan??????
wat balen the cat huurde je dan niet via de woningbouw dat het te koop komt en krijg je wel een rekening want klopt het wel
Ik las het al op je hyves Cat.. wat ongelovelijk balen Staan jullie wel ingeschreven bij woningbouw? misschien dat je urgentie verklaring kan krijgen.. Hopelijk heb je snel wat nieuws en komen jullie eruit om de eind afrekening te betalen.. is idd wel een heleboel geld Weet niet of jullie al gespaard hadden voor kleintje, maar ik hoop dat dat buiten schot kan blijven.. Al wordt het nu wel allemaal erg lastig.. Succes meissie!
Ik huurde van een kennis en ja ben nu aan het uitzoeken hoe het kan mijn buurvrouw betaald 2 euro en heeft alles hetzelfde als ik
Zijn het appartementen ofzo dan? hahah veel vragen, dus als je het vervelend vind roep je maar hoor! en hoe zit het met evt huurcontract?
Ik heb een huurcontract wat dus in augustus afloopt dus ze kan het maken maar ze wilt voor 5 augustus even 1500 euro hebben en dat heb ik niet
Jeetje wat een geld meis!! Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer weet.. en balen van dat huurcontract, dan kan je er idd niets tegen doen.. heb je inschrijving bij woningbouw? Zou echt proberen urgentie verklaring te krijgen!
Hey dames ik laat even wat van me horen, erg vermoeid na een dag werken zit dus weinig achter de laptop. Ik lees het topic maar al te graag evn bij doe ik dan ook meestal in het weekend..Hoe is het met jullie? Hier veel ochtend ziek maar gelukkig niet overgeven..erg moe en we zijn nu bijna 7 weken zwanger op naar de 12 weken!!
zou het wel goed nakijken want volgens mij klopt er geen hout van en wat dolfijn zegt probeer een urgentie verklaring te krijgen
ik sta 4 jaar ingeschreven hier en de wachtijd hier is 3 jaar en morgen weer huizen kijken dan is de nieuwe ronde
gelukkig gaat alles goed en lief dat je toch even wat van je laat horen vervelend dat je ochtendziek bent maar gelukkig krijg je er straks iets moois voor terug we waren allemaal erg benieuwd doe lekker rustig aan
Heel veel succes dan met reageren, en mocht het blijken dat je toch nog niet meteen aan de beurt bent.. dan even contact opnemen voor urgentie.. @Biancje; fijn iets te horen van je! xx