NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
goedemorgen @ laurier ik denk net als sasje iets te zien op de eerste foto ik ga voor je duimen meid @ dolfijn je leest het pas als je er weer bent maar geniet lekker van je dagje sauna wie weet word je geholpen door mijn schoonzus (hihihi) @ the cat balen van je test meid
Net even gedaan twinklestar, dan zie ik hem duidelijker maarja het is inmiddels wel een paar uur later....... Heb hem nu maar in de prullenbak gedaan hoor, wordt er helemaal zenuwachtig van hahahaha
@ laurier maak van je open test even een foto en plaats die hier even als je wilt hij zou best is positief kunnen zijn maar je heel weinig hcg aanmaakt snap best dat je neveus bent maar je wilt toch wel weten of je je vriendje kan verassen
Ja maar verras hem liever niet dat t vals alarm is en ik later moet zeggen dat t toch niet zo is..... O ja en de batterijen van mn camera zitten in de lader
das jammer anders had je nog even een foto kunnen maken van de test die open was want je tests van de vorige keren bleven bij jij toch gewoon spierwit
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Ja dat is zo die waren helemaal spierwit, echt niks noppes nada te zien!! Nouja ik test gewoon int weekend weer met vriendlief samen! Kan ik dan wel gewoon cb digitaal doen of beter een kruidvat?? Liefs
is goed hoor laurier je moet doen wat jou gevoel zegt en als je dan pas in het weekend wilt testen moet je dat gewoon doen
Ik ga even wat anders doen, dit is ook niet goed joh. Zo kan ik mezelf wel helemaal gek maken whahahaha. Gelukkig moet ik vanmiddag werken en heb ik het morgen ochtend ook druk Tot straks!
is goed hoor ga er ook vandoor ga even naar mams en paps kijken hoe het nu haar gaat ik wens jou veel succes met afwachten en werkse voor straks dikke knuffel van mij
@ laurier zag dat ze in je andere topic toch ook wel wat zien dus wij zijn niet de enige nou ga ik er echt vandoor werkse voor straks en rustig aan
@laurier, ja das mooi balen als je vals postief test, dat kan ik je wel zeggen!!!!!! hopelijk test je het weekend een duidelijkere streep! ik heb goede hoop! hmm ik zou denk ik eerst die andere van kruidvat ff doen, mocht die ook posi zijn, dan misschien ff cb er achter aan??? @the cat he balen meid!! ik hoop dat snel dat je ongi mag gaan worden!!!! en anders dat je snel posi mag testen....geen bloed geeft moed he!