roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wij gaan zondag weg! komen 5 augustus terug (mét beebje ;))

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    zo snelle zwangerschap

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik zou in elk geval een dag overslaan Laurier, want HcG bouwt per 2 tot 3 dagen op.. Dus jammer genoeg is de kans dat morgen een duidelijkere streep te zien is erg klein..
    Maar ik duim giga hard voor je en ik begin toch overtuigd te raken dat er deze maand roze bij komt op de lijst ;)
    Maar kan me goed voorstellen dat je helemaal op bent van de zenuwen.. KNUFFEL

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahhah wat een reactie the Cat :p hihihihi
    Maar hoop zeker dat je een mooie posi test mee terug mag nemen van vakantie Smyltje :D
    Ik ga duimen!!! Duimen draaien weer overuren voor de komende periode.. Doe het graag!

5. laurier

laurier Niet meer actief

Wow dat is al snel dus smyltje, dan moet ik maar zaterdag testen zeker ;) Whahaha

Hahah da's een goeie The cat!!!

Ik ga gewoon zaterdag of zondag testen denk ik....
    Ben op van de zenuwen....!
    Ga ook over niet te lange tijd op bed, ben nog steeds zo vreselijk moe!! En weer zo misselijk :( Gelukkig heb ik wel van mijn avond eten kunnen genieten!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whahhaha laurier, tja wat wil je ook met dat eten...lijkt me eigenlijk niet zo lekker!! geef mij maar witte bonen in tomaten saus hahaha.... die overige dingen ook nog nooit van gehoord overigens!

@dolfijn haha fijn dat je ons gemist hebt!! ik moet ook wel veel dneken aan iedereen hoor..het eerste wat ik doe als ik ben opgestaan is met de hond lopen en meteen laptop aan..en heb zo aan je gedacht laurier...leef echt met iedereen mee hoor!!! is ook fijn dat we zon leuk klein clubje zijn!!

@smyltje neem je wel testen mee op vkantie??? en ga jij wel internetten op vkantie???? want we willen natuurlijk wel graag hebben dat je wat laat weten hehehehe :)

@ilse hoe zou het daar mee zijn....die heeft vast en zeker af kickverschijnselen van ons hahaha!!!! die moet nog 3 wkn geloof ik he hahaha

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hhaha Ilse moet idd nog even doorbijten zonder ons..;) zou ze ons een beetje missen??
    Ik zou echt helemaal gek worden zonder jullie! Vooral nu het weer tegen NOD tijd aanloopt.. hihihi moet toch bij iemand al die vage dingen kunnen melden :p

8. laurier

laurier Niet meer actief

Ik denk dat Ilse heerlijk onder de Italiaanse zon ligt te bakken!!!

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    haha al die ranzige praatjes

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hihihi idd Cat.. ook die :p

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ahhahah :p

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even tussen alle hyves geintjes door.. Ik ben me toch een partij misselijk :$ hmmm.. helemaal niet fijn dit :( behalve als het voor goed doel is.. maar het lijkt me allemaal weer té toevallig...............

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Spannenenddddddddd

15. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Dolfijn: Jeetje vervelend zeg (tenzij het inderdaad voor een goed doel is en dat hopen we naturlijk voor je)!!!!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zit ondertussen 60 bevallingen per uur op sbs 6 te kijken.. wel heel interessant, maar mama gevoelens kriebelen des te harder.. al zie je ook een boel ellende..
    Dus weet niet of het goed is om te kijken :(

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,
    Ben ook weer even aanwezig :D... broertje bleef onverwachts eten...

@Laurier.. vindt het echt heel spannend voor je.. knap dat je wacht met testen.. snap het wel hoor.. als je de volgende keer gaat testen.. wil je super blij zijn ipv dat het weer niet helemaal duidelijk is...!!! Krijg ondertussen ontzettende kramp in mijn duimen hahaha maar doe het graag voor je...

@Dolfijn..klinkt heerlijk zo'n daje met zijn 2en... Doe je goed... en ff je gedachten ergens anders opzetten dan het aftellen tot Nod.. :p
    Ook mijn duimen draaien voor je (Kramp!!)

@Smyltje... Lekker vakantie... bijna meid... en idd ik hoop dat je zwanger terug komt...!! Ik moet nog 4weken wachten en dan gaan wij op vakantie... :D

@The cat... al wat meer gehoord over die enorme rekening???

@Twinkelstar...jij had ook een super mooie bruidsjurk zeg...wow...:D..

@hier... vanmiddag weer btje misselijk... en echt zo stom wordt iedere keer 's morgens vroeg wakker en dan moet ik gelijk naar de wc.... !!
    Vanmiddag zelf een voorraadkast gemaakt... ben helemaal trots :D.. Echt goed gelukt...

liefs

18. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Ik zit hetzelfde te kijken.
    Ondanks die ellende komen er een hoop kriebels naar boven.............
    Onze tijd komt ook!!!!

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja dolfijn dat kijk ik ook :D..
    Owjah nog vergeten te reageren op het nieuws van je man:
    Veel sterkte en gelukkig is het geen kanker... maar hopen dat het snel beter is.. Knuffel

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zitten wel een zeikerds af en toe bij hoor.. dan denk ik echt zooooo ga ik echt niet bevallen hahaha

Deel Deze Pagina