Ja maar wel ff eng dat het zo lang duurde voordat ie ging huilen.. @mom heb je toegevoegd op hyves .. @Laurier..truste meid...
ja echt heel eng... en idd 11 dagen!! Dat is toch verschrikkelijk.. @mom... wow ook jij had een super mooie jurk..en die sleep....
@ stampertje: dank je!!! was/ben er ook helemaal verliefd op!!! nu hangt hij helaas maar in de kast.....
zo dames, ik ga me ff douche en nog f met hondje lopen! en dan naar bedje toe!! truste allemaal tot morgen!
Ik haak ook af meiden.. ben kapot en moet morgen op tijd weer aan het werk.. Hopelijk doen mijn boobs morgen minder pijn want dit is echt niet meer lekker.. Misselijkheid is met vlagen dus wel te doen.. Slaap lekker allemaal! en tot morgen! xx
jaaa zo krijg ik ook wel pagina's vol en lolbroeken, met beebje... IN MN BUIK! jullie hebben zeker je lolbroek aan, met je grapjas, je feestneus en je pretpet slaap lekker meiden!!
wat heb ik een hoop gemist zeg maar ben weer helemaal bij @ stampertje dankje voor het compliment was er zelf ook heel erg blij mee ik heb mijn trouwjurk van paps en mams gehad en manlief zijn pak dus dat was wel erg lief @dolfijn wat fijn dat het geen huidkanker was maar wel naar van de bacterie succes bij de ha wat leuk dat jullie hebben genoten van het dagje sauna voor jou begint het nu ook op te schieten met testen dat word duimen draaien mijn duimen doen er straks zeer van want voor laurier ben ik ook al overuren aan het maken allemaal weltrusten en tot morgen
Gezellig hier! Ik kom en iedereen is weg. Heeft het iets met mij te maken???? Aaliyah weer opgehaald. Die lag in een witte legging heerlijk te rollebollen in het gras. Mijn moeder had de legging voor haar gekocht. Heb gezegd dat zij hem ook mocht wassen. Zo'n groen ding krijg ik misschien niet helemaal meer wit. Daarna is ze met kleren en al in haar zwembadje gesprongen. En jeetje zeg, wat kan er in een luier veel vocht!!! Dat ding was echt wel zwaar!!! In de auto natuurlijk iet willen slapen dus die is nu echt doodop. W waren om 10 uur thuis. @Dolfijn: Wat heeft jouw man gehad waardoor hij medicijnen moet slikken en kan hij daar dan wel zo mee stoppen? Klinkt wel een beetje eng, die medicijnen zal hij wel niet voor niks hebben, lijkt mij. En is er geen andere merknaam (met andere samenstelling) die hij kan proberen? Ben wel blij voor je dat de sauna zo geslaagd was. En voor jullie ook maar een heel klein stukje rijden. Ben er vandaag dus weer langsheen gekomen op weg naar de Veluwe. @Laurier: Ik duim zo hard voor je. Kan morgen helaas geen vrij krijgen om te duimen, maar manlief is thuis dus hij duimt wel voor je! En ik snap dat bonen niet streekgebonden zijn, maar de combinatie bonen met stroop dan??? Ik eet bruine bonen 's winters nog wel eens al een schotel met rul gehakt, ui, uitgebakken spekjes en mais uit blik. Dan vind ik het nog wel lekker. Voor alle hyvers onder ons. Mijn lijstje kletskoppen is ook nog niet compleet, dus voeg mij toe voor diegene die dat willen. Mijn naam is Char (ook op Hyves). Welterusten allemaal!
Goeie morgen dames! Ik ben er al weer een half uurtje uit.. Slecht geslapen en een paar keer wakker geweest omdat ik verkeerd op boobs lag--> auw! Nu nogsteeds erg pijnlijk.. maar tja, zal toch gewoon aan de slag moeten.. @Char; manlief is een ruim een maand geleden gekatheteriseert, en blijkt eind vorig jaar een hartaanval te hebben gehad (zonder dat hij dit heeft gemerkt) ook was zijn bloeddruk veel en veelste hoog.. Dus om dit nu netjes te houden en zijn hart te beschermen krijgt hij medicijnen.. Weten nog niet of HA vandaag gaat lukken manlief had nog geen afspraak gemaakt.. dus dat moet nog! @Twinklestar; ik ben ook overuren aan het maken voor Laurier.. dus draai nu op dubbele kracht hahah durf niet te hopen voor mezelf, maar wel te duimen Let wel op dat je duimen niet verslijten voordat je voor jezelf moet gaan duimen! maar ach, anders duimen wij nog wel wat harder voor jou straks.. xx @Smyltje; goed gedaan hé gister hihihi heel wat vol gekletst.. en die lolbroek etc, die hadden we idd wel aan Ik ga douchen en aankleden.. en dan aan het werk.. Fijne dag allemaal en tot later vandaag! xx
Goede morgen dames, hoe gaat het??? Ja er is zeker veel gekletst gister avond zeg!! Ik heb dat wel gezien van die moeder die haar kindje niet vast kon houden en dat haar kindje wel vast gehouden en gevoed werdt door zusters en dat ze daar erg boos om kon worden... Maar WAT was er nou dan met die ene man?????? @char; hmmmz da's niet fijn nee met een witte legging int gras rollen, ben benieuwd of die vlekken er nog uitkomen. Ik heb daar een klein geheimpje voor: Wipp waspoeder voor handwas Daar heb ik zelfs rode pasta saus uit mn witte jurkje gekregen Ja die schotel ken ik ook, da's ook erg lekker!! Ik heb jou al op hyves @dolfijn; Jij was er ook weer vroeg bij zeg...!! Shit joh dat je boobs zo pijn doen en je er niet op kan liggen Ik weet wat t is *knuff* Heel erg veel succes op je werk. En heel erg bedankt voor het overuren draaien Ik draai overuren voor jou met het duimen en ik heb hoop voor je!!! @hier; weer een vreselijke nacht achter de rug Jeetje wat droom ik toch raar de afgelopen nachten bah! En gister was ik zo vreselijk misselijk, nu gelukkig ietsjes minder en heb ik wat kunnen eten jippie!! Mijn boobs doen ook zo vreselijk pijn, mn tepels zijn helemaal dik en pijna paars En wat een rare krampjes/steekjes steeds in mn buik...... Ik hoop dat t snel weekend is dan weer testen!! Ik ben nog steeds niet ongi dus spannend!! Liefs
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
@Dolfijn: Dta is niet niks van je man. Lijkt me ook niet dat hij dan zomaar kan stoppen met de medicijnen. Afwachten wat de huisarts zegt. Wat vervelend dat je zo rot hebt geslapen. Zere borsten is ook niet alles! Werkse vandaag! @Laurier: ik weet dat jij me hebt toegevoegd. Maar ik ben nog niet compleet, dus het gold meer voor de rest En ook jij met zere borsten. Ik'hoop dat het is omdat er iets moois op komst is. Laurier en Dolfijn: ik duim voor jullie!!! ier heerlijk geslapen. Was ook best wel moe. Vandaag weer werken, dus ik stap zo de auto in.Tot vanavond
@ laurier en dolfijn: Ik duim voor jullie dat er een mooie (roze) reden is voor die verveldende kwaaltjes en pijntjes!!!! @ Char: Ik stuur je wel even een privebericht, weet niet of ik jou al op hyves heb (geloof het niet. @ hier: heerlijk geslapen, en nu alweer aan het werk. Vanavond oppassen dus denk niet dat ik daarna nog online kom. Ik zal dus morgen een heleboel terug te lezen hebben.........