Goedemorgen dames. Vanmorgen en nu nog steeds onwijs misselijk bleeeh alleen niet overgeven of iets. Mijn buik gaat steeds meer opzetten maar ja we wachten nog steeds af
@mom; veel succes op je werk en veel plezier met het oppassen vanavond!! @The cat; Da's wel ver overtijd, 8 dagen!! En wanneer had je ook alweer getest? Bah vervelend die kwaaltjes!!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Ben al een maand 25, heb mn leeftijd nu maar ff verandert whahaha 8)
Ik heb zaterdag en dinsdag getest beide niks kan ook door het ontpillen komen hoor maar heb altijd een normale cyclus gehad
Ja dit is ronde 1 van jou..... Het zou heel goed ontpillen kunnen zijn.. Ik blijf toch duimen en hopen voor je, geen bloed is moed!! Ik ren nou 100 keer int uur naar de wc met de hoop dat ik niet ongi ben whahahaha
Ja dat kan ik me ook voorstellen, dat had ik ronde 1 ook. Maar toen zat ik vol hoop dat t bij mij wel de 1e ronde gelijk raak zou zijn whahahah Maarja toen getest ook nega, toen wou ik ook graag ongi worden, mijn 1e rond was 37 dagen!!! Nou dat was echt balen! Ik hoop in elk geval dat je snel zekerheid hebt!
Hmmm da's wel balen....!! Ja helaas kan ik je ook geen zekerheid geven al zou ik het gaarg willen, maar het is toch gewoon afwachten......
@the cat als je vind dat het te lang duurt zou ik gewoon ff de huisarts bellen, heb ik toen ook gedaan, mijn eerste cyclus was heel netjes,en toen opeens ook een hele lange!!! heb toen ook gebeld,en net op de dag dat ik terug moest bellen, werd ik eindelijk ongi! al was nu mijn laatste cyclus ook redelijk lang! dus ik denk dat ik lange cyclussen blijf houden! maar ja niks aan te doen, zolang het maar regelmatig blijft dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! @dolfijn en laurier, balen dat jullie zoveel pijn hebben!! maar ik heb dan ook erg goede hoop voor jou hoor dolfijn! zeker omdat jullie dezelfde klachten wel beetje delen, en laurier toch licht positief heeft getest!!!!
Dank je sasje, en zo lang ik deze kwaaltjes heb voor ons lief wondertje dat heb ik het er dubbel en dwars voor over!!!! Spannend.....!!!!!!!!!!! Ik merk wel dat vriendlief de afgelopen dagen ook meer beschermend en verzorgend naar mij toe is nu met al die kwaaltjes enzo.... Dat van gister dat ik tegen hem zei dat ik een prachtige verrassing voor hem had en hij meteen zei: je bent zwanger! Dat deed me ook zo vreselijk goed!! Ik had het erover dat ons slaapkamer gordijn er eindelijk hangt maar goed hahahaha Gister de Pfaffs gekeken, werd 1 ten huwelijk gevraagd en ik moest gelijk janken.... Tekenen???? Ik hoop het zo!!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
goedemorgen lady's wat een geklets allemaal dacht zal er een keer vroeg bij zijn (hihihi) @ dolfijn dankje mijn duimen doen er al aardig zeer van maar ik laat wel wat over om straks voor me zelf te duimen @ the cat het is je eerste cyclus die van mij duurde 42 dagen en de tweede zelfs 44 dagen maar wat sasje zegt als je het te lang vind duren kan je beter de ha even belen ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt @ laurier wat lief van je vriend dat hij zo goed voor je zorgt en hij had de verassing toch ook wel erg leuk gevonden ik heb net als sasje goede hoop vooral omdat er toch een streepje te zien was ga je zaterdag pas weer testen of doe je morgen nog een test hcg maak je om de twee dagen aan dus zou je test morgen al duidelijker zijn ben zo benieuwd ik ga gewoon verder met duimen voor jou en dolfijn
Whahah twinklestar als je er vroeg bij wilt zijn dan moet je er voor 7 uur zijn Ik denk dat ik zaterdag of zelf zondag pas ga testen..... hahaha Morgen moet vriendlief namelijk de hele dag nog werken, zaterdag komt zijn vader misschien hier om te helpen.. O ik had gevonden dat je hcg om de 2 a 3 dagen aanmaakt
Nou dames ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!! Ik ga nu aan het werk en vanmiddag ben ik bij mijn moeder Tot vanavond!!! Liefs
oke laurier ik wacht in spanning af en ga ondertussen gewoon verder met duimen draaien heb al aardig wat overuren gemaakt maar het is voor een goed doel
goedemorgen allen!! hier weer eens beroerd geslapen voor de veranderering (is nu al 4 dagen zo). word ook steeds wakker met wat hoofdpijn wel goed geklust gister! mn temp gaat al wat omhoog (niet met grote sprongen) dus ben benieuwd wat FF zegt over mn ei. nog even afwachten! ben wel blij dat mn ei niet op vakantie is. met dat warme weer om de dag klussen... :S alhoewel het hier nu ook warm is!! @laurier, the cat en dolfijn. hoop dat jullie wat weten vóór zondag!! anders houden jullie me in spanning op vakantie! denk niet dat ik daar nog online kom, dus moet echt wachten tot 5 aug..
@ smyltje spannend hoor ben benieuwd nu maar afwachten en waar ga je naar toe op vakantie heb je vast wel eens gezegt maar ben het weer kwijt
heb vandaag en gisteren avond ook al een beetje lichte steekjes in mijn buik en wat last van mijn rug zou mijn ei toch iets eerder zijn ben benieuwd