roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Bali!!! :d:d:d

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    o wat leuk zeg daar willen wij ook nog een keer naar toe hadden vorig jaar voor gekeken maar toen werd mijn schoonvader ziek dus hebben we dat maar niet gedaan en zijn we in september naar griekenland geweest was ook heel erg leuk maar we gaan nog wel een keer laat even weten hoe het was ben erg benieuwd:)

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986
    31 juli: sasje24

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga ervandoor nog even brood halen en dan even kijken hoe het vandaag met mams is want gisteren was zeg niet erg lekker dus hoop dat het vandaag weer wat beter gaat

allemaal een fijne dag en tot straks:)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @smyltje, oh als wij hier vakantie hebben, doen we juist veel vaker!!!!

@laurier ik denk echt dat je zwanger bent!! en zeker moet je vriend zo reageren....niet zoals gisteren die op tv pff hahaha!!!

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik denk het ook hoor sasje:D

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wat een rust hier is iedereen op hyves ofzo (hihihi):D

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga dr ook zo vandoor. nog even de was opruimen en dan lekker ff zwemmen. is niet echt heel mooi weer, maar is wel warm.

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    veel plezier smyltje:)

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ben zowel op hyves als hier heb net ff opgeruimd in huis en de post op de bus gedaan

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ben ook overal op hahaha~~

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ben ook op twee plekken tegelijk:D:D

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hey dames.. ik ben er ook weer even..
    allemaal bedankt voor de lieve berichtjes! zowel voor het duimen als voor manlief :) Jullie zijn lief!
    HA gebeld voor manlief, maar is tot 15 aug op vakantie dus dermatoloog moet beslissing gaan nemen.. Die gaat ons maandag bellen met het hoe en wat.. :( Nog niet echt duidelijk dus..
    Verder; kon slecht op gang komen vanmorgen, de hele ochtend licht misselijk geweest en alles kost heel veel energie.. Toch gewoon gedaan wat er moest gebeuren en daarna naar de kapper geweest (weer heerlijk kort!) Thuis zag manlief dat ik stuk was en die heeft een lekker broodje voor me gemaakt; wel opgegeten maar ben nu weer licht misselijk..
    Nu even op de bank hangen en even niets voordat er straks weer eten gemaakt moet worden.. Bleh.. helemaal geen zin in!
    Bh kan ik niet aan vandaag, doet echt teveel pijn dus gewoon maar strak hempje onder t-shirt aan.. Ach, we doen het vast ergens voor.. Al begin ik wel nieuwschierig te worden waarvoor :p
    Ik denk dat ik zaterdag een test ga doen.. maandag gaan we namelijk naar me mams haar huis (zij is op vakantie) en blijven daar een weekje en aangezien mijn zussie daar ook woont en die thuis is moet ik het dan maar niet net weten.. hahah ze ziet altijd alles aan me! Dan heb ik evt nog even twee dagen om het idee even heel ver weg te stoppen in mezelf..

Dikke knuffel voor al deze lieve meiden! xx

14. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ dolfijn: hahaha ja dat is dan misschien wel verstandig, anders is de verrassing er al weer vanaf!

Knuffel terug!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wie helpt me even de dag verder door en heeft nog wat leuks te vertellen??
    Ik lig op de bank, voel me beroerd, heb het koud en boobs doen zeer.. ik wil eigenlijk ergens anders mee bezig maar blijf hier maar een beetje rond hangen..
    Dus graag een beetje hulp!!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn!! waarom test je nu niet??? of morgen vroeg...aangezien jiuj ook zoveel klachten hebt zou je hcg ook hoger moeten zijn ( dit zijn overigens ook je eigen woorden naar laurier toe heheheehe) misschien helpt dat ook al!!!

veel beterschap meid! en ik geef je een dikke knuffel!!!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah gepakt met me eigen woorden :p Dank je Sasje.. had ik blijkbaar even nodig.. heb gewoon even mega dip..
    Mis me broertje ook ineens en ben emo :( Misschien dat ik morgen ochtend wel test.. want waarschijnlijk komen mijn moeder en zusje hier morgen avond slapen.. hahah dus dan nog geen moment om het te verwerken..
    Anders zou het zondag ochtend pas worden.. en ben bang dat ik het niet meer zolang uit hou :p

Thanxx voor de lieve knuffel!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    morgenvroeg doen!!!!!!!! helpt je enorm denk ik!!!!

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden...
    spannend Dolfijn... ben benieuwd!!!

@Laurier... ook voor jouw zooo spannend.. kan me voorstellen dat je 100x naar de wc rent om ff te checken!! :D...

@Smyltje.. aan het aftellen denk.. Bali....Echt super zeg...

@hier... ik heb eigenlijk nog helemaal geen kwaaltjes...behalve dan af en toe eens een steekje... en soms wat misselijk!! Maar voor de rest nergens nog last van..

Vinden jullie dat ik moet wachten met testen tot nod...omdat het mijn 1e ronde is???
    Ben zelf van plan om pas woensdag te testen... dan ben ik zeg maar 1 dag overtijd.. omdat ik natuurlijk mijn cyclus niet helemaal weet..

Liefs

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    **knuff** dolfijn!! heb jammer genoeg niks leuks te vertellen om je bezig te houden.. sorry :D

@ stampertje. ik zou wel wachten als ik jou was(maar in theorie is het altijd makkelijker dan in de praktijk :)). ik kan in theorie testen vanaf 3 augustus. maar we komen de 5e terug. als ik de 5e nog niet ongi ben, ga ik testen. maar ik heb al wel 1 eigen ongi gehad.

Deel Deze Pagina