@stampertje, je moet doen waar je je goed bij voelt!! @smyltje, oke jij gaat dus geen test mee nemen naar bali?
Hallo dames, ben ik weer Ik wil echt weten HOE DIE MAN GISTER OP TV NOU REAGEERDE DAN?!?! Ik heb dat stukje niet gezien namelijk, pllz vertel vertel vertel!! hahaha Hmm dolfijn dat klinkt goed Ik kan ook geen bh meer aan Ik hoop het echt zo vreselijk voor je dat t goed nieuws is!!! Balen dat jullie nog steeds geen duidelijkheid hebben joh 1 tip dolfijn; test morgenvroeg, je maakt jezelf nu al helemaal gek zo te lezen, dat hou je niet vol hoor!! stampertje je kunt beter afwachten, maar als je zo in de spanning zit kan je beter woensdag wel testen... Vriendlief en ik hebben afgesproken dat als zn vader zaterdag komt dat we zondag testen (dan sorry smyltje), als zn vader niet komt dan testen we zaterdag. Hij wil er wel graag bij zijn zei hij dus dat respecteer ik en wacht gewoon!! Ben echt vreselijk misselijk en kan geen hap door mn keel krijgen, zo even rauwkost proberen.... Gister wat ik verzot op vis, nu rook ik het alleen en kotste ik al bijna......... Tot straks allemaal Liefs!
@Laurier... ik zou zo en zo al tot woensdag wachten omdat ik dan "1" dag overtijd zou zijn.. als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen.. maar je hoort natuurlijk en ik lees hier dat veel mensen eerder testen....!! Dus vandaar... Denk dat we gewoon tot woensdag wachten hoor.. want denk niet echt dat het al raak is... dus als het nega is gewoon wachten op de ongi... Nou ik hoop dat je dan zaterdag kan testen hahaha.!!! super dat je het gelijk met je vriend doet....!!!
Owjah dat stukje van die man.... Zij had bij haar 1e kindje een keizersnee gehad... en nu wilde ze graag een natuurlijke bevalling... en nu duurde het een tijdje.. ze had niet heel veel ontsluiting binnen een paar uur!! En nu begon die man: Je bent lui en als je dit en als je dat had gedaan was het al veel verder.. je kan het gewoon niet.. en eigen schuld dan had je maar moeten kiezen voor een keizersnee... en ik zit hier mijn tijd te verdoen..blabla.. hij ging erg tekeer tegen haar..!!!
Ja dat klopt stampertje.... Maarja ik had afgelopen maandag mijn NOD, afgelopen zondag teste ik negatief..... En nu is er heel misschien tot een wondertje Het ligt er maar net aan hoeveel hcg je lichaam al aan heeft gemaakt en bij de een gaat dit ook sneller omhoog als bij de ander.... Ik duim in elk geval heel hard voor je!!!
hahah dat hadden we dus allemaal Laurier Hier doet is mijn buik nog wat vervelend, maar nu niet echt misselijk.. boobs doen nog wel zeer maar heb het idee dat het wat minder is dan gister avond.. Ik weet het echt niet hoor dames.. ergens gewoon het gevoel van ongi worden, andere kant het gevoel dat het nu wel raak zou kunnen zijn hahah mijn gevoel zegt dus niets Ben benieuwd naar je test Laurier.. ik hoop echt zo voor je dat de rode duivels wegblijven met een goed doel.. Het streepje stond er vorige keer toch echt! Ik duim verder voor je.. (en voor mezelf)
@Stampertje; heel erg lastig die eerste ronde.. wat dat betreft blij dat wij deze ongebruikt moesten laten door omstandigheden.. Daar door iets meer duidelijkheid.. Ik zou in elk geval wachten tot woensdag zoals je al van plan was en duim natuurlijk ook voor jou een posi test!
Hey dolfijn, fijn dat je kwaaltjes iets minder zijn!! Ik hoop echt dat het zo veel moois voor jou betekent!!! Ik ben niet zo zeker van dat 2e streepje....... Vriendlief wou graag met cb testen, heb hem verteld dat ik met kruidvat wil testen omdat die eerder het hormoon hcg ziet. Hij vindt kruidvat 2voor5 ook prima. Heb hem gezegt we doen dan een kruidvat en bewaren de urine, wil je dan ook nog een cb doen dan doen we die er achteraan. Dat vondt ie prima. Hij zei ook: nu is het moeilijk nu moeten we onszelf eigenlijk niet gelijk dolblij maken met dat jij zwanger bent maar eerst wachten tot de test.... LIEF LIEF LIEF LIEF LIEF!!!!!!!!!!!! Mag ik ook een dagje of 2 daagjes overslaan??? hihihih
Pffft dit voelt echt raar meiden, heb t idee dat mn buik op ontploffen staat... Dat ie nu ff niet in het velletje past Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen..........
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Nee niet morgen ochtend, heb echt met vriendlief afgesproken zaterdag of zondag.....!! En daar wil ik me voor hem echt aan houden! Ja het is echt super apart......!!
hahha loop je beetje te pesten Laurier.. lekker doen wat je afgesproken hebt samen.. Hoop het gewoon zo voor je!!!!!!
het word hier steeds spannender ben echt benieuwd ik ben zo hard vor jullie aan het duimen dat de rook er af komt (hihihi) dolfijn en laurier ik hoop het zo dat jullie een mooie test in handen hebben straks
Meiden wat een geduim!!! En ik duim héél hard mee. Spannend hoor! @Laurier: Je verschijnselen klinken allemaal wel heel erg goed. Ik hoop het zo voor je dat alle kwaaltjes niet voor niks zijn!!! @Dolfijn: Wat vervelend dat je je vandaag zo rot voelt. En dan ook nog het gemis om je broertje. Ik zou je zo graag even een dikke knuffel willen komen brengen! Hoop dat je je morgen weer beter voelt. Maar aan de andere kant... Die pijnlijke borsten en de misselijkheid, hoop dat het voor een goed doel is. Vandaag lekker gewerkt. We zijn ons aan het voorbereiden op de grote order, dus vandaag maar eens een grote opruiming gehouden en veel schoongemaakt. Nu lekker hangen op de bank. Morgen nog één dagje werken en dan zit het er weer op! Fijne avond allemaal!