NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Dank je twinklestar, lief!! Ik duim ook hard voor jou straks!! Je hebt al bijna je eisprong zie ik! @char; zo jij hebt het druk gehad zo te lezen!! Pfft gelukkig voor je nog maar 1 dagje! @Oooooooh dolfijn ik duim zo hard voor je he!!!!!!!!!! Het spijt me heel erg maar waarom worden de pb's verstuurd??? Sorry als ik iemand kwets hoor maar ben echt dom afgelopen dagen....!! @stampertje; doe rustig aan en slaap lekker!! @smyltje ik vindt hem leuk!!! Is toch best crea vindt ik hoor Whahaha ik zie het helemaal voor me hoe je nu afgemat op de bank hangt Gelijk hebben jullie over de vakantie!! @sasje; jazeker spannend!!
nou, ik weet niet of ie de hele zomer blijft staan hoor! weet niet of ik die flap van het bord nodig heb.. ik ben zelf echt helemaal niet goed in tekenen. maar ik zag een voorbeeld op internet en vindt de plaatjes van leender jan vis gewoon erg leuk, dus ik dacht, ik probeer het gewoon en is aardig gelukt voor de eerste keer. nou nu ga ik echt ff douchen enzo. en de was moet ook nog weg zag ik bed ligt helemaal onder haha.
Ik heb even een aantal vragen over mijn broertje beantwoord, maar doe dat liever niet helemaal open.. Dus niets om iemand mee te kwetsen Vragen staat vrij meis.. en ik duim net zo hard voor jou!! @Al die lieve knuffels en berichtjes; doet me goed.. alleen merk dat ik er nu weer even over op moet houden.. nu maar weer gewoon met jullie mee kwebbelen, want het wordt er niet echt gemakkelijker op denk ik.. Toch bedankt allemaal meiden! Ben nogsteeds super blij met jullie!! Lief!
@Smyltje; zeker een crea tekening! hahah ik doe het je niet na hoor.. Dus de laatste die em af zal kraken Denk dat het ook leuk binnenkomen is voor de kids
Ik denk dat wat jij zelf aangeeft dat het al genoeg zegt, ik zal geen vragen stellen maar toch geef ik je wel een dikke knuff!!! Bah smyltje da's dik balen, succes met de was!!! Ik ga richting mn bed, ik slaap bijna op het toetsenbord....!! Ooooh dolfijn ik duim zo vreselijk hard voor mooi bericht morgen!!! Spannend joh! Ik hoop dat je een beetje goed kunt slapen Tot morgen dames, slaap lekker alvast! Liefs!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
@Dolfijn: ik heb je weer gepb't. Je hoeft het niet te lezen hoor. Zet je gedachten maar even op iets anders. Het komt wel. Knuffel
@Laurier: Ik ben benieuwd wat voor berichtjes je kan typen met je gezicht op het toetsenbord. Lijkt dat op:uhfwwejsfhkhfsKGWEujk ejahjuheweh9r7y43. Zie het al helemaal voor me. En iedereen maar denken, wat is hier aan de hand??? Slaap lekker en tot morgen
hahha zie het ook al voor me Waarschijnlijk ligt ze al lekker in bed en merkt niets meer van ons gekwebbel Ook ik ga afsluiten en nog heel even bank hangen bij manlief.. Daarna lekker slapen en hopen dat ik morgen aan testen toe kom.. bedenk nl net dat we morgen vroeg met zoonlief in het ziekenhuis moeten zijn voor controle van breuk in heupbot.. Nu gaat dat goed dus maak me er niet zo druk om.. hahah manlief zegt net dat ik wel kan blijven liggen.. Die schat! Gaat goed komen, jullie horen van me.. Weltrusten lieve meiden, en hopelijk kan ik morgen wat positiefs melden.. KNUFFEL terug voor iedereen xx
ik ga ook afsluiten lekker nog even douchen en dan op bed nog even tv kijken en dan lekker slapen tot morgen allemaal en weltrusten xx twinklestar