Goedemorgen meiden, Ik dacht laat ik eens als eerste berichtje sturen .. Alles goed met iedereen... ben hard aan het duimen vor je dolfijn...!! En ik kan pas na 17.00 uur weer op zp om te kijken hoe je test heeft uitgepakt :S.. Iedereen die moet werken werkse!! En de andere een hele fijne dag. Dikke knuffel... Ik ga zo werken.. Liefs
Whahaha ik heb gister idd niets meer van jullie gekwebbel gelezen en heb werkelijk voor het eerst sinds 1 1/2 week heerlijk geslapen!! Alleen wel jammer dat ik om 6:15 van vriendlief zijn wekker wakkeer werd en met het gevolg dat ik niet meer kon slapen.... Zo stampertje jij was er vroeg bij Werkse vandaag!! En en en dolfijn.........??? Ben heel benieuwd!!! Ik duim en ik duim en ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!! En succes in het ziekenhuis met de jongste zoon, hoop dat t goed gaat met zn heup!!
En dames?? Wat vinden jullie ervan?? Het lijntje is wel duidelijk en was er netjes met een minuut of 3 Manlief wil dat ik zondag nog een digitale van CB doe om het echt te maken.. hahahah ik zit te lachen, te huilen en wordt geknuffeld door manlief
Toch wacht ik zondag nog even af voordat ik alles verander.. want heb altijd de angst voor een vals posi test.. Stom hé?! Helemaal happy durf ik niet meteen te zijn..
@ dolfijn hij staat er toch echt dat streepje dat duimen is niet voor niets geweest gefeliciteerd meid
WwwhhhhhAaaaaaaaaAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dolfijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOEHOEEEEEEEE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb hier tranen van geluk voor jullie!!!!
zit hier ook al met tranen en dan moet mijn ei nog komen (hihihi) vind het super ga nu nog even verder met duimen voor jou laurier tot straks ga nu eerst even boodschappen doen met paps want mams kan nog niet uit de voeten doe ik gelijk even mijn eigen boodschappen heb ik het maar gehad
*knuff* ook voor jou twinklestar hihihi Fijn joh dolfijn dat manlief je zo knuffelt en jullie zo blij en gelukkig zijn Dat 2e streepje staat er echt duidelijk hoor!!! Moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk al helemaal overtuigd ben dat ik zwanger ben....................... Ik weet het dat is absoluut niet slim maar kan het niet helpen!! Vanmorgen ging vriendlief nog even tegen me aanliggen en deed zn hand op mn buik hmm voelt goed hihihi Wel kijk ik echt nog steeds wel 100 keer in het uur of ik niet ongi ben geworden...!!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
@dolfijn!!!!! wauw ik ben helemaal happy!!!!!!! de onrust gaat door mijn lijf als ik eraan denk!!!! zo blij ben ik voor jullie!!! ik zeg gefeliciteerd meid!!!!!!! @laurier, dan weet ik zeker dat jij ook zwanger bent!!!!!! jullie heb precies dezelfde klachten, dus laurier...morgen testen!!!
@dolfijn, waarom test je er morgen vroeg meteen 1? of nu nog een kruidvat? 3 min is idd wel erg snel ( ik had de vorige keer ook binnen no time 2 streepje staan) maar ja heb eigenlijk nog niet gehoord dat kruidvat vals test wel?? dus ik heb even goed goede hoop voor je!!
Whahaha hierdoor krijg ik alleen maar meer hoop, dames als ik niet zwanger ben val ik echt in een zwart gat hoor........!! Ik hoop zo dat de tuin vandaag afgemaakt wordt en de vader van mn vriend morgen niet komt zeg!!!!!!!! Ik wil testen...!!!
Rond half 7 ofzo dan geloof ik....... Maar bedenk me net dat vriendlief ook dienst heeft morgen BAH!!
WAHHHHHH DOLFIJN!!! 2 STREEPJES!!!! GEFELICITEERD!! ik ben zoooo blij voor jullie!! nu nog even verder duimen voor laurier. het heeft voor jou iig geholpen dolfijn!! SUPERSUPERSUPER!!
Lieve meiden, Wat een geweldige reacties allemaal! Ben echt zo super blij!! en duim mega hart voor Laurier en natuurlijk ook voor alle anderen die Hcg nodig hebben.. Ik heb nog 2 gewone testen liggen dus denk dat ik elke ochtend er eentje ga doen om te kijken of ie duidelijker wordt.. En zondag dan CB digi.. Ik duim echt super hard voor iedereen, want het duimen van jullie heeft me echt heel veel geholpen! xx