het lukte al laurier had het even op google opgezocht daarom duurde het zolang maar hier is hij dan en lekker even eten groot gelijk hier ook nog niks gegeten http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/221092-zwangerschaps-test.html
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
heb het andwoord al als ik samen met manlief wil testen kan dit dus jippie het hoeft dus niet alleen maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk om hem te verrassen ben benieuwd wat ik ga kiezen als het zo ver is (hihihi) was het maar zo ver
Ok schuren is geen probleem als je zwanger bent... Verven moet je op waterbasis doen of iemand anders moet voor je verven...! Weten we dat ook weer
@ laurier groot gelijk als je honger hebt moet je wat eten en als je nu even niet misselijk bent zou ik dat zeker doen hier regen en het donderd ook nog is maar hoef ik de planten geen water te geven
@ en laurier was toch wel handig zo'n topic wilde het zelf toch ook wel graag zeker weten en mijn vermoeden is bevestigd dus wat ik ook doe als ik overtijd zou zijn kan ik ook in de middag of avond testen (hihihi) ben benieuwd wat het word deze ronde zou het of zou het niet
hmm dat dacht ik wel van dat schilderen, ik moet hier eigenlijk wat muurtjes overnieuw texen is nameljk helemaal vies geworden van de hond...dus tja mischien dat ik er maandag ff aan begin!!!
Hoi hoi spruitjuh, ik zie je nu een paar keer al aanwezig hier Ja dat is idd wel erg handig!! Nouja ik test toch pas morgenvroeg op zn vroegst! Ik wil graag de deuren nog verven deze zomer en zo ook de kozijnen om het huis, die zien er niet meer uit!! Maarja ik dacht misschien als je een mondkapje op hebt dat je dan wel gewoon mag verven... Ik heb lekker gegeten, ben nu alweer misselijk en vreselijk moe. Ga zo even het eten alvast klaar zetten en dan ff op de bank liggen denk ik.... Liefs
nee dan zou je daar denk ik nu snel aan moeten beginnen laurier. nu heb je nog geen rechtstreekste bloedbaan met kindje...
na 6-8 weken ofzo toch? we kunnen helaas niet online inchecken nu dus maar vroeg naar schiphol en hopen op een gunstige plek!! ik ga beginnen met koffer inpakken en de laatste wasjes draaien. druk druk!
ga manlief zo even roepen die gaat straks aan het werk @ ik had net toch wat ik moest plassen sorry voor de details en met afvegen een hele boel slijm zou mijn ei ook onderweg zijn
Klinkt als je ei Twinklestar Wel goed gebruiken hé?! Hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor niets.. hhaha hij kwam bij arts binnen.. oh je loopt goed; doet het nog pijn? nee, ok.. ik twijfelde al of er zowiezo een scheurtje in heeft gezeten.. maar dan is het weer goed. Mocht je nog pijn krijgen ben je welkom. Tot ziens! hahah niets waard dus.. maar gaat gewoon goed met zoonlief. Dus daar blij om.. Verder de dag redelijk door gekomen.. Beetje gehangen, 3d kaarten gemaakt en zo pannekoeken bakken (bleh, begin laatste uurtje weer wat misselijk te worden dus moet nog even kijken of ik het doe of dat ik het aan manlief geef). Vind het grappig om te lezen dat er nu zwangere dolfijntje staat Doet me echt goed.. Heb CB digitaal met indicator gehaald maar wil daar echt mee wachten tot zondag.. Maar denk dat ik er morgen nog een KV test tegen aan gooi om te kijken of ie misschien al wat donkerder is geworden