spannend laurier.......morgen!!!!! laten we hopen dat jou pendels ook uitkomen......wanneer is jou nod eigenlijk? o zie pas 20 juli???? dan zou je wel 3 dgn te vroeg zijn....hmmmm tja twijfel achtig!! @the cat idd gespiekt bij je taarjtes...zit er lekker uit zeg!!!!
Ja he ik ga van de week een nieuwe vorm uitproberen een bol wil daar een bolletje wol van maken met katten ja heet niet voor niks the cat haha. Ja is wel een beetje vroeg lijkt mij testen dan geen idee hoor hoe het werkt en wanneer je kan testen ik doe het expres als ik overtijd ben
sommige testen geven al voor de nod positief, dit ligt aan je hcg gehalte in je urine. over 2vk5 hoor je vaak goede verhalen....maar tja 3 dgn voor nod weet ik niet, maar aangezien laurier zulke klachten heeft zou haar hcg ook redelijk hoog moeten zijn toch...laurier???? anders krijg je ook niet deze klachten toch? of staat dat los van elkaar?
Ach ik heb werkelijk geen idee!! Maar ik verwacht maandag ongi te worden.... Dus dan zou ik toch 2 dagen voor mijn NOD testen of heb ik het nou fout??? Ik ga testen met kv 2voor5... Maar weet niet of ik morgen wel ga testen hoor.. Ik vindt t gewoon ff spannend en ben door jullie beinvloedbaar whahaha. Ik ga zo ook naar bed, nog even 1 bekertje drinken Moeilijk om afscheid te nemen van jullie hihi!
Ik krijg ook nog drinken haha daarna ga ik op bedje liggen met al mijn kindjes (6 katten) Ja moeilijk afsluiten he (verslavend nee joh)
jeetje mineetje, wat een geklets!! jullie doen onze naam wel eer aan ik ga nu naar bed. nog maar even klussen denk ik wat ik me trouwens afvroeg.. ik weet dat een LF van korter dan 10 dagen niet goed is.. maar wat kan je daaraan doen als het zo blijft? want dat betekent toch dat je eitje zich niet kan innestelen? aangezien mijn afgelopen LF 8 dagen was.. nou, trusten/klus ze dames!!
oh smyltje daar heb ik geen verstand van meis..misschien ff googlen? of nieuw onderwerp over opstarten?? @laurier. welterusten meid! en ben benieuwd wat je gaat doen..... lees het morgen vroeg wel... ik ga ook naar bedje toe, morgen weer werken bleh!!! nog 1 weekje en dan vakantie!!
Weltrusten!!!! Klusse voor de klussers onder ons Ik heb geen idee smyltje sorry!!! Ff op google zoeken Wow 6 katten!!! En ik dacht dat wij al een beestenboel hadden hahaha. Vriendlief gaat tot half 12 TopGear kijken, dus ik ga maar op bed... Hij glundert echt enorm sinds we hebben besloten zondag te gaan testen hahaha vet lief!!
@Twinklestar: wat vervelend van je moeder!, sterkte. @ The Cat: ja indd hopen dat je vannacht lekker slaapt. spannend allemaal he...
Hey meiden, Kon de nieuwe topic zo vinden gelukkig.. stond bijna boven aan hahahaha... @Twinkelstar..veel sterkte met je moeder..knuff @Laurier... wat ontzettend spannend.. en ik kan me voorstellen dat je niet teleurgesteld willen worden! Maar ook ik duim heel hard voor je hoor.. Ik blijf ook maar tegen mezelf zeggen, het is pas ronde 1 dus ik ga ervan uit dat het echt nog niet raak is blablabla.. terwijl ik natuurlijk stiekem anders hoop! Ik lees het morgen wel.. Sorry weet ff niet meer wat er allemaal getypt is.. Ik zal je ff een pb sturen waar ik woon sasje.. HOe komen jullie aan elkaars hyves dan?? Ben ook wel nieuwsgierig .. Als ik Ilse was zou ik niet alles terug lezen hoor, dan is ze dagen bezig hahaha.. @hier... wat last van gerommel in mijn buik.. verder voel ik me prima.. moet ook wat meer naar de wc...!
We hebben elkaar toegevoegd op hyves door een pb tje te sturen met je hyves erin vanmiddag op het oude topic als je wilt kan je een pbtje sturen dan voeg ik je toe en de andere die dat willen ook zo komen we aan elkaar de hyves
Nou mijn test was negatief dus laat de duiveltjes maar komen hihi (beetje snel graag) dan kunnen we op naar ronde 2
hey the cat balen zeg!!!! nu zit je op dag 30??? misschien te vroeg getest, en anders laat die ongi maar komen ja!!!
Neeee The cat Hoe kan dat nou.....?? Echt dik shit!! Dan hoop ik nu dat je dan snel ongi mag worden idd! Stampertje natuurlijk heb je stiekem toch de hoop dat jij de 1e ronde gelijk zwanger mag zijn en ik duim hard met je mee dat het zo mag zijn!!! Volgens mij had Ilse ook gezegt dat ze dan niet alles terug gaat lezen..... Twinklestar hoe gaat het met je moeder?? Een fijne dag allemaal!! Liefs
ja dat zou natuurlijk mooi zijn, maar ik ga dat sowieso niet haen hahaha! moet eerst nog bijna 2 wkn wahten op eisprong....
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk