Hahahaha da's ook shit, voor niets weer naar t ziekenhuis....! Nouja wel mooi dat alles goed is met de jongste zoon!! Vervelend hoor die misselijkheid Spannend dat je zondag dan weet hoe lang je zwanger bent Twinklestar ik denk dat dat je ei is ja, goed gebruiken idd hoor !!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Ik hoop zo voor je dat je morgen ochtend gewoon kan gaan testen Laurier.. hoe voel je je vandaag eigenlijk? Wel weer wat gegeten las ik.. en verder??
Ja verder wel goed, heb wel sinds een half uurtje het gevoel ongi te gaan worden Dus het is even afwachten.... En ben vreselijk moe!!! Ja heb vanmorgene en rijstwafel en banaan gehad, vanmiddag een speklap hahaha. Liefs
Geloof me, mijn buik voelt ook als ongi worden.. heb er alleen soort spierpijn in me buik bij.. Dus het voelt anders.. En al die andere klachtjes kan je toch ook niet negeren? Oh, ik hoop zo dat je niet ongi wordt.. Dan huil ik met je mee.. Doe maar gewoon een mooie posi test zodat we samen aan deze reis kunnen beginnen.. Hele dikke Knuffel!!! en fijn dat je toch wat hebt kunnen eten..
Dat lijkt me heel fijn samen met jou ((en met jullie allemaal)) die reis te gaan beginnen!!! Ik ben echt vreselijk misselijk en heb een huilbui om niks :'( Klopt al die andere kwaaltjes zijn niet echt te negeren meer 8) Arme vriendlief leeft er al een week mee, maar hij is zo vreselijk lief voor me en verdraagt echt zoveel!! Gister avond heb ik hem daar ook voor bedankt, vindt het echt fijn! Dat wordt nog wat als ik zwanger ben en hij hier nog 8 maand in moet zitten whahaha Als het goed is test ik morgenvroeg, mijn schoonvader komt niet dusse...... Dat was de afspraak Als hij niet kwam dan zouden we morgen al testen..
Ik heb net een swarovsk buikband in het rose met handjes gemaakt van die steentjes erop besteld voor een vriendin! Die is 20 weken zwanger en is dol op swarovsk Wat wil ik er ook graag 1tje voor mijzelf bestellen zeg, heb al veel leuke gezien hihihihihi
Jaaa The cat hoe wist je dat whahaha Is zoon bekende site Ja die is erg leuk voor jou dolfijn!! Ik hou niet zo van swarovsk maar goed... Ik ga even het eten afmaken. O wat is mijn mannetje toch lief en zorgzaam weer, heel knuffelig enzo *sweet*!!
hahha hier nog zo'n lief ventje.. staat pannekoeken te bakken en ik moet lekker blijven hangen op de bank
@ smyltje hier staat die ook al in de favoriete @ laurier en dolfijn ga ik zeker gebruiken alleen manlief is al aan het werk en komt morgenochtend pas weer naar huis dus het word morgen ochtend pas aan de klus wel jammer dus hoop dat ik op tijd ben maar dat zal wel
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
@ dolfijn gelukkig was alles goed met de jongst dat is wel fijn @ laurier gelukkig hebben we allemaal een heel lief mannetje geniet er maar lekker van @ ga even met de hondjes naar buiten die worden een beetje ongeduldig
Twinklestar, dat zou ook voor jou betekenen dat je een kortere cyclus hebt!!! ik snap er niks meer van. net nog een ovu test gedaan, en deze is veel lichter dan die van vanmorgen....zal ik mijn ei dan al hebben gehad??? ik heb wel echt last van mijn buik.....had ik de vorige keren niet...normaal heb ik ook pijn aan mijn tepels..heb ik nu ook niet gehad...snap er niks meer van hoor...
Heb de hele dag aan je gedacht... en je hebt gewoon een POSITIEVE test... Wat fijn Dolfijn.. gefeliciteerd!!! Wat super... En nu nog verder voor jouw duimen Laurier.... hoop ook zo voor je dat ie nu goed positief is!! @The cat.. spannend.. nog niet ongi.... hoop voor je dat er ook iets positiefs aan is... jij ging toch ook van het weekend testen?? @Smyltje... super fijne vakantie meid.. geniet er lekker van.. en goed insmeren met factor 50 he, dan wordt je niet te bruin .. @Twinkelstar.. dat wordt morgenvroeg dus aan de klus .. @hier... alleen nog wat kleine steekjes rechts onderin... en wat moe.. verder voel ik me helemaal prima!! Ga zo ff lekker spinazie maken.. Manlief is lekker dagje vrij vandaag.. dus weet niet of ik nog veel online kom, is ook niet zo gezellig.. Knuffel voor iedereen...