@ sasje ja dan is mijn cyclus weer korter maar wat vervelend dat je er niks meer van snapt wanneer ben je begonnen met testen
@laurier, je wilt het niet geloven hehehhe maar ik heb al 2 muurtjes over getxt hhehe ziet er weer pico bello uit hahaha!!!
woensdag was mijn eerste test gewoon 1 en donderdag 1 en vandaag dan 2 en die van vanmorgen was echt de meest donkerste wat ik heb gehad...
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Balen Sasje dat het zo onduidelijk is.. Ben benieuwd naar de foto's! @Stampertje; dank je wel.. en lief dat je de hele dag aan me gedacht hebt @hier; voel me echt niet lekker, veel 'spierpijn' onder in me buik.. doet best zeer.. al twee dagen geen ontlasting gehad dus dat is ook niet zoals het hoort.. pfff.. maar ben nogsteeds HAPPY
Deze is wel heel erg licht Sasje.. maar niet alleen de teststreep maar ook de controle streep.. Ik ben bang dat je hier idd niet heel veel wijzer van wordt meis.. Balen! Knuffel voor jou!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Vergeet net helemaal te zeggen dat ik heel hard voor je aan het duimen ben Stampertje!! Ben heel benieuwd hoeveel roze we deze ronde op de lijst mogen krijgen.. Dus ik duim door voor jullie allemaal!!!
Ik weet het niet Sasje.. heb je ze al op vage testen geplaatst? Gewoon even foto op rij maken met data er op geschreven.. Dan kunnen ze je vast wel helpen.. (ik heb geen ervaring met ovu testen, dus weet er te weinig van af om je echt te kunnen helpen..sorry..)
Nou hier echt vreselijk misselijk weer, gelukkig wel wortels en aardappels kunnen eten!! Morgenvroeg zullen wij gaan testen woehoeee spannend... Heb nu echt last van mn buik alsof ik ongi ga worden, ben er nu echt wat bang voor... Wij gaan zo naar mn oma op verjaardag (oops was ik vergeten) BAH is altijd saai daar!! Maar de avond is hopelijk snel voorbij, dan snel slapen en morgen testen jippie!!!! Fijne avond allemaal en tot morgen!! Liefs
ja waren net zo licht of nog lichter... hebben die andere van gisteren en eergisteren weg gegooid omdat ik toen zo iets had van oh dat duurt nog wel ff ehheeheh maar omdat ik zoveel last van mijn buik had vanmorgen toc maar weer getest..dus denk dat ik of vanmorgen of gisteren avond dan mijn ei heb gehad..
Balen dat je weer zo misselijk bent Laurier.. ik vecht echt heel hard om de rode duivels weg te houden bij je! Ik gun je zo erg die posi test!! Wel fijn dat je morgen kan gaan testen en niet nog langer hoeft te wachten.. Heel veel succes vanavond op verjaardag van je oma en ik duim voor je test!!
als je test vanmorgen positief was wil dat zeggen dat je ei nog niet is gesprongen dan moet hij nog springen dus ben je nog wel op tijd hoor sasje want hij was vanmorgen voor het eerst zo donker en was je lh piek het hoogst en dan springt je ei na 24 tot 36 uur geloof ik weet het niet precies maar zo iets was het ongeveer dus zou het zoals dolfijn zegt nog even op onduidelijke testen zetten dan kunnen zei je misschien ook nog even helpen