NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen
Vriendlief is weer op storing dus is helemaal saai We hebben samen al wel in het namenboek gekeken, nog niks leuks gezien eigenlijk..... Ik zal de hond ff uitlaten nu... Liefs
Ik haak weer af voor vandaag.. pff.. heb het ff gehad.. Ben goed chaggie (manlief moest het net even ontgelden ) en wil niet zoveel.. Dus ga zo maar naar me bed, hopelijk morgen een duidelijk Zwanger test met de weken erbij.. Ik laat het jullie weten meiden! Tot morgen.. Slaap lekker!! xx
@ Mariska: Een hele fijne vakantie. Geniet ervan! @Smyltje: Een hele fijne vakantie. Je humeur komt vast van de stress van het inpakken enzo. Morgen is dat heus wel weer over hoor! Geniet van je vakantie!! @ hier; even koffie gedronken bij mijn schoonouders. Was even gezellig. Ga zo naar bed. Ben best heel erg moe. Geen idee waarvan, heb vandaag lekker rustig aan gedaan. Alleen een paar wasjes gedraaid, boodschappen gedaan en geshopt met Aaliyah (mooie rok gescored voor haar) en samen gestofzogen (of is het stofgezogen? Het staat er heel erg raar, nu ik het zo lees). Ik spreek jullie morgen weer. Weterusten allemaal
Dolfijn......... truste alvast. neem lekker je rust. je zult het nodig hebben Laurier......... wat goed dat je toch het boek gekocht hebt!!! Hier.... als het goed is heb ik dinsdag mijn ei, alleen de ovutest geeft nog steeds een negatief beeld!!!! zal nog wel aan het ontpillen liggen denk en hoop ik.
Trouwens, voor ik naar bed ga, weten julie dat we al bijna 1000 berichten hebben. Gaat best snel. We doen onze naam wel eer aan zeg! Nu ga ik echt. Welterusten allemaal
Nou ik ga maar afsluiten.... Morgen ben ik niet tot weinig aanwezig, vriendlief en ik hebben een dagje met zn 2tjes geplant.... Slaap lekker allemaal en een fijne dag morgen! Liefs
mn temp blijft maar laag snap er helemaal niks van zou ik een maand over kunnen slaan?! nou ja, eerst lekker op vakantie!! tot 5 augustus allemaal!! xx smyltje
PS. bij bijzonderheden, willen jullie me dan een PB sturen?? hoef ik niet 2 weken materiaal terug te lezen
Fijne vakantie Smyltje!! Goeie morgen dames, Vanmorgen CB digi gedaan en ook hier: Zwanger!! Nu gelooft ook manlief het, hahah meteen in de stress.. moet je nu naar de HA? kan je de VK bellen? hihihih Leuk
Dolfijn: wat een mooie test zeg! Je kan rechtstreeks de verloskundige praktijk bij jou in de buurt bellen. Weet wel dat je met ongeveer 5-6 weken zwangerschap je eerste afspraak krijgt. Verwacht niet gelijk dat je dan al een echo krijgt of het hartje kan horen. Dat kan pas na 10-12 weken volgens mij (als ik het me nog goed herinner) Ik weet alleen nog dat ik erg teleurgesteld was dat we de baby niet gelijk konden zien/horen. Achteraf logisch want het vruchtje is natuurlijk nog veel te klein, maar wist ik toen veel. Zat toen ook nog niet op zp. Sommige vrouwen krijgen een inwendige echo, maar dat krijg je alleen bij een mediche reden. Wat een mooie test meid. En hoe gaat het met de aanstaande vader??? Gelooft hij het nu allemaal een beetje nu hij het woordje "zwanger" heeft zien staan?
Tot straks meiden, wij gaan even een rondje wandelen in het bos. Even de kabouterroute lopen! Tot zo meteen
goedemorgen hier ben ik weer was gisteren behoorlijk laat thuis en dus ook laat wakker (hihihi) @ smyltje je leest het niet meer maar een hele fijne vakantie en maak veel plezier8) @ mariska ook jij een hele fijne vakantie in italie geniet ervan8) @ laurier geniet lekker van jullie geplande dagje samen en wat goed dat je toch dat boek heb gekocht @ sasje ik heb mijn ei waarschijnlijk ook al gehad en pas mijn banner ook niet aan wacht gewoon deze datum af @ dolfijn leuk om dan dat woordje zwanger te zien staan geniet ervan meid @ voor de dames die ik vergeten ben het spijt mij maar het was ook weer aardig wat ga er nu ook vandoor ga lekker rustig aan doen vandaag en lekker samen met manlief genieten van de vrije dag allemaal een hele fijne dag vandaag en misschien tot vanavond xx twinklestar
Dank je voor de info Char! Manlief gelooft het nu toch wel ja, alleen hij vindt 3wk nog wel heel pril.. hahah is het ook wel.. dus maar eens op zoek naar een VK en die contacten.. Nu maar bidden en hopen dat alles goed mag blijven gaan en dat we deze zwangerschap mogen uitdragen.. want daar zit toch wel een stukje angst hoor.. maar ik denk dat elke as mama dat heeft Verder ben ik er natuurlijk snel achter door korte cyclus.. dus nu des te langer wachten om het anderen te gaan vertellen hoop dat ik nog even me mond kan houden Fijne boswandeling meis! Geniet ervan! Twinklestar; geniet van je vrije dag met manlief! Veel plezier!!
@ Smyltje; fijne vakantie! @ Dolfijn; haha, mannen ook. Die moeten idd zwanger zien staan voordat ze het geloven, ik heb er ook zo een. Mooie test hoor!
Lieve Dolfijn, Tuurlijk kan er tijdens een zwangerschap altijd wat misgaan, maar probeer die gedachtes op de achtergrond te houden. Het is vooral belangrijk dat je enorm geniet van je zwangerschap. En als je over een tijdje je kindje kan voelen schoppen en bewegen dan geeft je dat vast een hoop rust. Dan weet en voel je dat het goed gaat. Enne, bij mij ging dat allemaal zo bij de vk. Ik weet niet of dat bij een andere vk-praktijk anders is. @hier: lekker het kabouterpad gelopen met Aaliyah. Een erg leuk pad in het Kuinrebos, hier niet zo ver vandaan. Er staan allemaal dwergen uit boomstammen gesneden en het is ook een korte wandelroute van 1,1 km. Precies genoeg voor Aaliyah. Was erg leuk. Vorig jaar gingen we daar vaak wandelen, maar toen was aaliyah nog een stuk kleiner. In emmeloord zijn alleen aangelegde bossen en dat is te zien ook. De bomen staan keurig in rijen, iets waar ik helemaal niet van houdt. Dus het Kuinrebos is voor ons een leuk alternatief.
Hallo allemaal, @Dolfijn.. super mooie test meid... idd probeer die angsten opzij te zetten en ga er alvast een btje van genieten... ik denk dat als je over de 10-12 weken heen zit je redelijk gerust bent...dus snap dat het nog wel ff spannend is... Maar dit is toch ook super, nu weten alleen je man (en wij) het... .. Straks kan je het met iedereen delen!! @Char...heb je ff toegevoegd op hyves...wat een prachtige dochter heb je!! En wat leuk zo'n kabouterroute! Fanatiek hoor op de vroege zondagochtend..hahaha.. @hier... vanmorgen lekker uitgeslapen... nog niet ongi... en nu is dat ongi gevoel weer weg...snap er niks van :s.. hahha.. We zullen zien.. Mijn lieve mannetje.. is naar zijn ouders daar F1 kijken... ik had niet zo'n zin om mee te gaan, ga btje studderen in huis en mooi op zp