@Stamperje: ik heb je toegevoegd hoor! En wat had jij een mooie simpele trouwjurk. Ik was eerst op zoek naar zoiets, maar uiteindelijk stond diegene die ik uitkoos me het allermooiste. Je zag er in elk geval prachtig uit! En wat betreft die vroege zondagochtend. We hadden nog mazzel dat Aaliyah sliep tot half tien. Meestal begint de zondag bij ons ietsje eerder
Dank je wel char... Jouw jurk.. stond je idd ook erg mooi.... wow.. En wat leuk om zo te zien wie er bij de naam hoort....
@stampertje heb ik jou ook op hyves?? @dolfijn mooie test meid!! en ik denk dat het wel even spannnd blijft tot de echo!! maar niet te veel druk maken maar lekker van genieten!! maar zie dus toc wat korter dan je zelf had gedacht he hahaha @ de mensen die op vakantie gingen een hele fijne vakantie!!!! @laurier veel plezier vandaag. @hier gisteren leuke avond gehad, net even bij schoonouders op bezoek geweest,en ze vroegen maar steeds enne jullie nog niet beginnen voor een kleine???? uh nee hoor eerst ff sparen hahaha
Wat zullen je schoonouders het leuk vinden als ze horen dat ze er een kleinkind bij krijgen... dat is in ieder geval al heel leuk..
uhm ik weet niet hoe moet..misschien kun jij me ff pben? of ff je naam zeggen dan zoek ik je via char???
Wat is het hier lekker rustig gebleven vandaag! Ben ook wel benieuwd waarom je het gevoel hebt dat het niet raak is stampertje.. haha ik duim toch lekker voor je hoor!
Hallo allemaal, hoe gaat het?? Jeetje het is hier erg rustig ja.... Hoe gaat het met jullie? Mooie test zeg dolfijn!! Wat fijn lijkt me dat om dat gewoon te zien staan! Lief dat je manlief zo is hihihi Stampertje waarom denk je dat het niet raak is?? Ik duim super hard voor je in elk geval! De dag was gezellig, eerst lekker uitgeslapen. Toen samen uitgebreid aan het brunchen, wandelen samen met de hond bij een meer, toen nog een toeristisch rondje gereden en weer lekker naar huis en daar samen wat gedronken. Vriendlief wou nog graag ff knutselen aan de auto kan ik lekker ff op zp en knutselideetje opzoeken
goedemiddag meiden!!! Dolfijn........... wat een mooie test zeg!!!! Laurier........... lekker dagje gehad dus. is wel eens lekker om echt samen een dagje te hebben!! hier............ net terug van de verjaardag van mijn neefje. Is 2 geworden... Heb ook nog even een ovutest gedaan en die blijft negatief
Hoi mom, leuk zoon kinder verjaardag Je verwacht over 2 dagen je ei dus het kan nog Wat apart, heb bij menstruatienet ingevuld dat ik vandaag ook ongi was (uiteraard hihi) en hij geeft het hier in mijn banner nog niet aan.... Nouja komt vast nog wel.. Ik ben wel heftig ongi zeg.... En best last van mn buik en rug..
Laurier...... ja was erg gezellig, hij heeft er weer een hoop speelgoed bij!!! ja over 2 dagen indd mijn ei maar normaal geeft een ovutest toch al de ovlatie ongveer 48 uur van tevoren aan... vanavond toch amar even klussen en morgenavond ook..... vindt manlief vast niet erg jeetje vervelend dat je zo erg ongi bent en er last van hebt....
@laurier fijn zeg dat jullie zon leuke dag hebben gehad! ook wel nodig gehad!! @mom hoevee testen doe je? 1 keer per dag? ook altijd p hetzelfde tijdstip?? ik heb namelijk ook mijn ei beetje gemist...heb woensdag morgen gedaan kwam heel licht, donderdag morgen heel donker, maar niet net zo als controle streep toen s avonds weer getest en toen weer heel licht.dus k heb denk ik woensdag aovnd mijn ei gehad..en een korte lh piek dus!
Hahaha nee mom dat vindt je manlief vast niet erg hahahaha! Ja het was echt een fijne dag, hadden we beide ook wel nodig denk ik... Ik snap verder niks van die ovu testen, als ik daarmee ga beginnen (hoop niet dat t nodig zal zijn) dan zal ik me eerst goed moeten inleren whahahaha