Hahaha zie je wel sasje, zou net kunnen Wow dat zou wel echt een stunt zijn hoor hahaha Ik ga even de 2e was aan de lijn hangen, nieuwe in de wasmachine doen en de afwas doen....! Tot straks allemaal. Liefs
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Ik heb ook al wat in huis gedaan vaatwasser ingeruimd, gasfornuis schoongemaakt het is hier bewolkt dus de was kan nie naar buiten, vriendje slaapt nog die kwam om 3 uur pas naar bed. en straks als ik zin heb een taartje maken maar wat???????????
wat balen the cat! hopelijk komt je ongi snel en heb je geen erg lange cyclus. weet je wanneer je ei is geweest? gisteravond nog even geklust. zegt vriendje: ben je nu zwanger? ik: dat werkt alleen als ik vruchtbaar ben schat. hij: ben je dat nu niet dan? ik: nee, denk het niet. hij: hebben we dan voor niks geklust?! ik: nee hoor, ik geniet ook nog wel hahaha wat een gesprek weer ging net maar even de thermometer testen of ie t nog wel deed. kijk mn FF kaartje maar!! geeft alleen maar dezelfde temp aan. maar hij doet het hoor. mn lichaam is gewoon erg eentonig
Ik heb mijn ei wel gevoelt ja nou ja dat denk ik had toen ineens steken in mijn buik. En toen ook geklust ach we zien wel maak me de eerste ronde niet zo druk haha
@The cat; balen dat het bij jou bewolkt is!! Hier schijnt het zonnetje een beetje en er staat een klein windje, ideaal voor de was!! Je doet het dan beter als mij in de 1e ronde, ik was echt helemaal hotel de botel toen whahaha!! @smyltje; jeeetje om 3 uur!!! Die van mij kwam om half 2 naar boven en hij moest om 7 uur er weer uit. Eigen schuld dikke bult dat ie nu moe is whahaha Hahaha dat is wel weer zoon leuk gesprek jah!! @hier; net weer een rare opmerking van vriendlief: ja ik kan de donderdag voor onze vakantie ook erbij vrij nemen. Ik kan me daar echt aan ergeren, hij moet volgens mij altijd meer..... We hadden namelijk afgesproken dat we beide die vrijdag vrij zouden nemen zodat we samen onze vakantie in konden gaan, ik nog vanalles verzetten met oog opt werk.. En dan zegt ie dit BAH wat kan ik me daar dan aan ergeren weet je!! Na moeilijk doen van hem zei die: nou dan kan t dus niet.. Ik zei: ja het kan maar dat hadden we niet afgesproken en is niet zo leuk... Tikt ie 3 keer per ongeluk (jaja 3 keer achter elkaar) de hondenriem tegen me aan en zegt ie dat ik dat doe :S Nou jeetje ben idd soms blij als hij ff de deur uit gaat jeetje mina gggrrrrrrrrrrrrrrr...!!! Heb niet eens meer gezwaait bah bah bah kan nu wel vreselijk janken van zoiets. Dan denk ik soms: waarom moet t nou zo stom?? Gister avond van mn ouders terug naar huis verstond ik hem niet, moest wel !!2 KEER!! vragen of ie harder wou praten, zegt ie dat ik maar met mn gehoor heen moet gggrrrrrr. Ik ben aan 1 kant doof en hij WEET dat daar niks aan te doen is... Heb het eerst maar laten rusten, ik kan me daar anders zo boos over maken dat hij het na 4 1/2 jaar nog niet weet.... Vanmorgen gezegt dat ik het gemeen en kwetsend van hem vondt omdat hij weet dat ik er niks aan kan veranderen hoe graag ik ook wil.... Nou hij heeft wel sorry gezegt, knuff en kus gegeven. Het zal ook wel weer de periode van de maand zijn dat ik extra gevoelig ben en sneller op mn teentjes getrapt, maar soms maakt hij het er ook echt naar en doet is volgens mij expres of ie dom is ofzo..... Noujaaaa dames, sorry maar moest ff vreselijk klagen hoor, het helpt en nu voel ik me alweer beter hahahaha Heb echt het idee dat ik ongi ga worden nu hoor
He meis klaag jij maar tegen ons hoor wij luisteren wel. mijn vent heeft ook soms van die kwalen mijne zit al 2 weken thuis omdat hij geen zin had om te werken pfffff maar vakantie nemen nee hoor dat is teveel moeite heb gezegt als je maandag niet gaat werken gaat de playstaion en de wii in de schuur zet tot hij weer werkt
O gos nou nee dat heeft mijn vriend gelukkig nog nooit gedaan!!! Prima als ie een keer 1 of 2 daagjes een mini beetje ziekjes is en thuis blijft... Maar kan jou vriend dat zomaar doen met zijn werk??? Gelijk heb je hoor meid, weg met die Wii en Playstation!! Hahahaha Dank je dat ik ff vreselijk mocht klagen!!!!!!!! Dat lucht soms wel ff op hihi Ik ren 10 keer in het uur naar de wc om te kijken of ik niet ongi ben geworden Maar goed dat we straks de vaatwasser gaan halen joh..
Jullie hebben in dit topic ook alweer aardig gekletst meiden. Hoe is het met iedereen? @ Laurier; ik weet niet of je net zoveel last van je hormonen hebt als ik, maar ik was vorig weekend en begin van de week echt níet te genieten. Dan erger ik me aan alles, echt vreselijk. Ik weet het van mezelf en ik weet dat ik dan onredelijk ben, maar kan er echt niks aan doen. Hopelijk voel je je snel weer beter!
goedemorgen dames wat is er weer veel gekletst bedankt voor alle lieve berichtjes wat lief dat jullie er aan denken dat is wel fijn met mijn moeder gaat het nog niet echt ze mag nog niet naar huis ze is nog steeds erg duizelig, misselijk, en het zuurstofgehalte is ook niet goed dat zit net op de grens maar de arts heeft gezegd dat het allemaal goed komt en dat is het belangrijkste @ the cat balen van je nega test maar wie weet was je te vroeg @ laurier schrijf hier maar lekker van je af we zijn er om elkaar te helpen dus leef je uit en ik zal voor je duimen dat je en mooie positieve test in handen mag hebben morgen @ ik ben vandaag en morgen niet veel aanwezig heb weer twee drukke dagen voor de boeg vanmiddag de boodschappen voor de hele week want daar is gisteren niks van gekomen en vanavond op bezoek bij moeders en morgen feest van schoonmoeder die is jarig en dan ook nog op bezoek bij mams dus weinig tijd dit weekend dames ben echt toe aan vakantie ik wens jullie een heel fijne weekend toe en als ik even tijd vrij heb kom ik bij jullie spieken want kan jullie eigenlijk niet missen
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Nouja ik merk wel dat ik toch wel wat gespannen ben, zullen we 2 streepjes te zien krijgen of zal ik ongi gaan worden dat we door gaan naar ronde 4??? Nouja en dan ben ik ook extra gevoelig.... Maar goed het is toch afwachten en tsja testen is de enige duidelijkheid die we ons kunnen geven. Straks een uur rijden naar onze vaatwasser toe, hopelijk geen woordenwisseling whahaha dan draait vriendlief zo weer om naar huis hoor :S Nouja we gaan er niet vanuit natuurlijk!! Ik heb last van zuurbranden BAH wat is dat vies zeg, nog niet eerder gehad dit.... Twinklestar vervelend dat je moeder nog niet naar huis mag We fijn dat de arts zegt dat het allemaal wel goed komt!! Veel succes met je druk weekend, fijne verjaardag van je schoonmoeder en doe rustig aan!! Hmm het wordt hier erg donker, denk dat ik de was maar wel even naar binnen haal voordat we weg gaan... Een fijne middag allemaal!! Liefs
dat was ik niet hoor! wij gingen om 00.00 uur slapen net boodschappen gedaan, naar de Karwei geweest en de berging uitgemest/opgeruimd voor de rest niet zoveel plannen. vanavond komen twee vriendinnen van mij. gaan we gezellig kolonisten!!
Jeetje meiden ben gisteren niet geweest en ik heb weer een heleboel gemist. En het is nog al lastig bij te houden met het terug lezen van de vorge topic en deze. @the Cat: jammer van jouw negatieve test. Hopen dat de volgende ronde beter is. @Laurier: Hoe gaat het met de vaatwasser? Wel leuk dat je me fout beschrijft. Wil je weten hoe ik eruit zie, PB me dan dan krijg je mijn hyves. (Geldt ook voor de andere dames hoor!) Spannend morgen met de test. Ben heel benieuwd! @Twinklestar: heel veel sterkte met je moeder. Ik hoop dat ze gauw weer opknapt. Verder weet ik het niet meer maar ik heb ook iets van 20 blz door moeten lezen. @hier: gisteren hadden we de bruiloft. Dus een verschrikkelijk drukke dag. Iedereen in de kleren heisen 's ochtends en s middags de spanning of Aaliyah de boel wel schoon zou houden voor de foto's. Dat is gelukkig goed gegaan. Morgen is Aaliyah jarig, dus vandaag druk met haar kado ophalen(fiets) boodschappen, opzetten van een partytent enz enz. En morgen dus de hele dag niet op zp om haar verjaardag te vieren! Ik mis dus weer een heleboel hier! Wel een vette tegenvaller: de taart van Aaliyah was nietbinnengekomen bij de Hema! Mijn schoonmoeder had het plaatje gemaakt op psp. Ik had bij haar thuis dus de taart besteld en wij zouden op onze mail een ontvangstbevestiging krijgen. Die hebben we niet gehad en ik ben thuis vergeten te kijken of we die hadden gekregen. Er is dus iets mis gegaan bij het bestellen via internet. Dus mijn eigen schuld. Maar wat baal ik en op het laatste moment kun je dus geen kindertaart meer krijgen. Wat een ellende!!! Meiden wie moest ik ook al weer een Pb sturen met de meest centrale plek voor een ontmoeting? En voor diegene die mijn hyves willen graag even een pbtje dan voeg ik jullie toe!
Goedemiddag.. .. @The cat.. baaleh van je nega test.. maar wie weet is je cyclus wel langer.. en anders maar snel ongi worden en dan op naar de volgende ronde..!! Hopen dat je een normale cyclus hebt.. en dat het de volgende ronde raak is .. @Laurier.. mannen pfff!! hahaha.. Ik vind het echt spannend...hoop zo voor je op posi...!! @hier... al bed verschoont, stof gezogen, was opgevouwen en een nieuwe erin gedaan, vaatwasser gedaan, keuken opgeruimd en boodschappen gedaan.... Verder gaan we vanavond gezellig met zijn 2tje naar die nieuwe film.. Knight and Day.. met Tom Cruise en Cameron Diaz... Heb ik wel zin in.. Ook vandaag af en toe wat gerommel en steekjes in mijn buik... Vanmorgen wat last van mijn hormonen sjaggie op niks hahaha!!! Nou meiden ik ben misschien vanavond nog online en anders morgen weer.. Laurier denk aan je.. en zal duimen voor je.. Owjah Twinkelstar wat baaleh van je moeder, hoop voor je dat ze snel de oude weer is! Fijn weekend allemaal.. Liefs
Hallo kletskoppen wat is hier weer lekker doorgekletst we doen onze naam idd eer aan.. @Cat; balen van je nega test hoop dat je nu dan snel ongi mag worden zodat je een duidelijke cyclus hebt! @Laurier; met KV 2v5 moet je idd 2 dgn voor NOD kunnen testen.. maar het is wel wat afhankelijk van je HCG, maar als je klachten van zwangerschap komen komt het wel goed met testen denk ik Duim voor je meis! @Twinklestar; fijn om te horen dat alles goed gaat komen met je moeder.. alleen jammer dat je er nu nog niet zoveel van merkt.. Hoop dat ze snel weer zichtbaar opknapt! @Char; je hebt het er maar druk mee.. wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad en hopelijk morgen mooi weer voor de verjaardag van je dochter! Alvast gefeliciteerd! @Stampertje en Char; PB gestuurd met hyves erin.. @dames die ik nu vergeet.. sorry, moest net als andere dames veel bijlezen @Hier; gister gezellig film gekeken met z'n allen.. dus gewoon relax avondje gehad.. vanmorgen op tijd wakker, dus eruit gegaan en beetje bank gehangen.. daarna zouden we gaan douchen maar dat werd klussen dus daarna maar gedouched aangekleed en met zoonlief naar Walibi gegaan omdat hij daar sollicitatie gesprek had. Nu net thuis en nog even hangen voordat er weer gekookt moet gaan worden.. Zou alleen nog niet weten wat, heb geen trek en de kids eten bijna allemaal ergens anders.. Dus we gaan het wel zien.. @Klussen; was wat pijnlijk vanmorgen en was daarna misselijk.. nog nooit zo gehad.. ach, dit zijn weer van die dingen die ik snel los moet laten anders ben ik volgende wk al weer druk met testen
@laurier....hahaha mannen he!!! schop hem maar onder zijn kont van mij!!!! @the cat.... lekker wil ook wel een stukje..welke heb je gemaakt??? @ dolfijn hmm das minder dat het klussenn iet zo fijn was....misschien ook wel goed teken!! @ char oh nee dat meen je niet.........hebben ze bij hema niet toevallig iets anders liggen????? balen meid!!! hopelijk even goed een mooie dag morgen! @twinklestar fijn dat de dokter zei dat het goed komt, is toch altijd een geruststelling he!