roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Sasje.......... ja doe de test 1x per dag. rond hetzelfde tijdstip. hij was net iets donkerder, maar nog steeds lichter dan de controlestreep...

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe laat heb je die gedaan?

3. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    heb hem net om 4 uur gedaan...............
    ach het zal wel goed zijn hoor, ga me er nu nog niet druk om maken....

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zou rond 10 uur nog een keertje 1 doen...

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Laurier mooi dat je een gezellig dagje hebben gehad...

Wat lief dat jullie allemaal voor me duimen :D..
    Maar ik denk dat het niet raak is want ik heb eigenlijk nergens echt last van... en niet echt een ander gevoel...dus vandaar...
    Maar vind het wel heel lief dat jullie duimen hoor!!! Dus wie weet helpt he...hahaha... en heb ik woensdag wel een posi test in handen..

Ga nu ff met mijn mannetje naar de mac (slecht he)... kom vanavond nog ff koekeloeren...:D..
    Knuffel..

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh lekker de mac!! k heb net pizza gehad;)

7. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    heb gister mac gegeten, echt zoooooooo lekker!!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh net vriendin aan de lijn, ligt de kleine in zh! heeft koorts wat dus schijnbaar niet mag bij kleine babytjes!!!! nu allemaal testen hoe het komt :(

9. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    jeetje dat is vervelend!!! hopen dat hij snel weer beter is...

10. laurier

laurier Niet meer actief

@stampertje; nou dat hoeft helemaal niks te zeggen. Ik had volgens mij bijna alle zwangerschapskwaaltjes die er zijn en ik ben niet zwanger.... Het hoeft niet dus verlies de hoop niet!

@sasje; o nee dat is shit :( Hoe gaat het nu met haar kleine?

Jeetje mina zeg wat is het hier ongelooflijk stil :(

11. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    ja het is hier inderdaad stil, ga zo ook maar afsluiten

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik hoefde niet zoveel bij te lezen gelukkig (hihihi):D maar het is inderdaad rustig hier een heerlijk dagje met manlief gehad en met eten lekker makkelijk gedaan chinees gehaald:D

@ mom ik duim lekker mee;)

@ sasje wat balen zeg:( ik hoop dat hij snel beter word

@ laurier wat lekker even zo'n dagje lekker van elkaar genieten heb ik ook gedaan ben lekker even tot rust gekomen;)

@ hier lekker op de bank met de laptop op schoot en dan tussen door naar fringe kijken straks supernaturel dus ben nog even zoet:)

allemaal een hele fijne avond en tot morgen

xx twinklestar

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hallo meiden, daar ben ik weer.
    Het is echt wel stil hier geweest. Hoefde haast niet bij te lezen.

@Sasje: wat een vervelend nieuws. Hoop dat het gauw een stuk beter gaat met het kindje. Houdt ons op de hoogte!

@Laurier, je hebt wel een leuke dag gehad zo te horen. Wat vervelend van heftige ongi. Misschien doet een warme douche wonderen.

@hier: vanmiddag even bij onze buren op de camping geweest. Ze zijn een weekje op vakantie met hun sleurhut naar een camping niet ver hier vandaan. Daarna besloten om uit eten te gaan. En echt heerlijk gegeten. Dus we zijn langer weg geweest dan de bedoeling was. Maar ik ben er weer!

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    en het was lekker die bigmac hahaha en als afsluiter nog een macflurrie m&m..mmmm... allemaal btje slecht eten dagje gehad denk..hahaha..

Ja klopt sasje...babytjes onder de 3 mnd mogen horen geen koorts te krijgen...hoop dat ie snel opknapt en weer naar huis mag...

@Twinkelstar..veel plz met je tv avondje :D..

Vind heel lief laurier dat je het zegt..maar ik had zoiets van dan kan ik er maar beter vanuit gaan dat het niet raak is dan kan het alleen maar meevallen... en ben gewoon nog zo nuchter omdat het de 1e ronde is.... (ik hoop het natuurlijk, dat gewoon gelijk raak is hoor)..maar we zien het wel..

In ieder geval doet al dat geduim en positieve berichten me erg goed... en heb jullie gezegde al overgenomen "geen bloed geeft moed" hahahah..

Ga zo lekker naar mijn bedje..
    Weltruste meiden..
    Liefs

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier soep met stokbrood gegeten; verse tomatensoep dus echt ongezond was het niet :p haha

Fijn dat je van jullie dagje hebt kunnen genieten Laurier! Heerlijk toch? :) nu nog hopen dat heftige ongi snel voorbij is!

Heerlijk genoten toch Char, haha lijkt bijna alsof je je schuldig voelt dat je zolang weg bent gebleven! ;) niet doen hoor meis!

Wat vervelend voor vriendin Sasje! :( hoop dat kindje snel weer opknapt en dat ze verder van haar kraamtijd mag gaan genieten.. bah, altijd vervelend om dit soort dingen te horen! KNUF

Ben iets minder actief op forum merk ik.. sorry hiervoor dames, maar voel me gewoon niet helemaal lekker en heb even tijd nodig om alles te plaatsen.. Lees wel met jullie mee en blijf ook echt wel posten hoor!

Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast! xx

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Dolfijn: Klinkt heerlijk die zelfgemaakte tomatensoep!
    En het geeft niet dat je minder vaak langs komt. Tuurlijk moet je zowel aan het idee, als aan de veranderingen van je lijf wennen.
    Als je af en toe nog maar even verschijnt. Anders wordt het helemaal zo stil hier. De ene helft op vakantie en de andere helft heeft zich aangemeld bij het "Joepie, ik ben zwanger" forum. Dus wel af en toe verschijnen hoor!
    En echt schuldig voel ik me niet, maar ik had het deze keer niet vermeld. Wist ook niet van te voren dat we zo lang weg zouden blijven.

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden ik ga trouwens ook naar bed. Zie ineens dat het al bijna elf uur is. Hoogste tijd om te gaan slapen dus!
    Tot morgen!

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah gelukkig maar dat je je niet echt bezwaard voelt :p
    en dank je dat je begrijpt dat het allemaal even anders is nu.. en ik ga ook zeker regelmatig posten hoor.. vind het zwanger zijn forum ook nog wel wat vroeg.. haha de meesten zijn ruim 5wk als ze er achter komen.. ik weet het al met 3wk;)

Slaap lekker meis! xx

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

wauw ben ik de eerste zeg;)

het babytjes had gisteren geen koorts meer. waarvan ze meteen de bloeduitslagen kregen was alles oke, ze starten wel evengoed met antibiotica. nu even af wachten hoe de nacht en vandaag gaat. ik bel haar strakjes even op.

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen Sasje,

Fijn om te horen dat beebje geen koorts meer had gister.. Hoop dat alles verder voorspoedig mag gaan. Hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina